Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dagens mest fornøyde medlem

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-09, 10:58   #1
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Dagens mest fornøyde medlem

Hei, jeg må bare skrive litt om hvor utrolig fornøyd jeg er av non-karb livet mitt! Som tickeren min viser så har jeg gått ned over 7 kg på ca 6 uker, og jeg føler meg utrolig mye tynnere allerede! Jeg har gått fra 38 til 36'' i buksestørrelse, og nå begynner 36" å bli romslig også! Jeg har desverre ikke målt meg underveis men bukser og belter gir en klar indikasjon på at det skjer noe veldig bra. I dag har jeg til og med på en tskjorte som var som smurt på kroppen tidligere, nå henger den løst og fint.

Jeg veier meg hver dag (selv om jeg vet man ikke skal gjøre det), noe som i stor grad påvirker humøret den dagen. Går jeg ned er jeg i superhumør, men går den litt opp blir jeg grinete. Heldigvis går den oftest ned. Jeg har til og med kjøpt en ny vekt, for å være sikker på at nedgangen er reell!

Og det beste er at jeg går ned uten å noengang være sulten! Dette er en utrolig bra måte å gå ned i vekt!

Ettersom det har vært så mange tråder her i det siste om folk som gir opp eller ikke har effekt av lavkarbo-kuren synes jeg det var på tide med et lite gledesutbrudd her! Så selv om dette ikke er et nytt tema her inne, håper jeg det plass til en fornøyd "kunde" til.

Og så er det morsomt å skrive innlegg for da får jeg se den fine tickeren min! Da tenker jeg ikke på grafikken, men tallet under

God helg!
Thomas

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:02   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Her er alltid plass til fornøyde kunder!

Gratulerer så mye med supert resultat så langt, tenker det er herlig å ha funnet noe som funker!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:05   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg thumbs.jpg (8,4 KB, 9 visninger)
__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:13   #4
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

GRATULERER SÅ MASSE!!!


Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.

Og det beste er at jeg går ned uten å noengang være sulten! Dette er en utrolig bra måte å gå ned i vekt!

Jaaaa, ikke sant!?!??!

Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.

Ettersom det har vært så mange tråder her i det siste om folk som gir opp eller ikke har effekt av lavkarbo-kuren synes jeg det var på tide med et lite gledesutbrudd her!

Flott-flott-flott!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:08   #5
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

9 uker og passe småfornøyd

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:14   #6
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

9 uker og passe småfornøyd

HÆ? Har du gått ned 17 kg på 9 uker??? Det er jo i så fall helt fantastisk!

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:17   #7
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Ja, det er egentlig helt utrolig. Nesten 2 kg pr uke, og da sto jeg bom stille en periode også. Men jeg gikk ned 5 kg den første uken, og noe av det var nok vann. Men i det store og hele sier det vel mest om kostholdet mitt FØR jeg startet

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:22   #8
snutanuta
Medlem
 
snutanuta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 53
snutanuta er på en erverdig vei

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Åh så fantastisk bra!!!
Gratulerer så mye

__________________


Start 18 Februar 09
snutanuta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:23   #9
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Utrolig bra Chunky! Du snakker om motivasjon for oss andre!

Takk til Lokkebiff også for super motivasjon! Jeg var inne på profilen din og så på bildene. Du snakker om resultat! Jeg er mektig imponert, og blir veldig motivert!

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:28   #10
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Opprinnelig lagt inn av snutanuta, her.

Åh så fantastisk bra!!!
Gratulerer så mye

Takker fra oss begge, jeg

Mindre stress har utrolig mye å si. Jeg har gått fra 3-5 til minimum 7 timer søvn per døgn, mer strukturert jobbing, og aktiv trening. Jeg har egentlig ikke spist veldig usunt før, bare alt for mye. Livet er herlig akkurat nå

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:37   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.

Takk til Lokkebiff også for super motivasjon! Jeg var inne på profilen din og så på bildene. Du snakker om resultat! Jeg er mektig imponert, og blir veldig motivert!

Tusen hjertlig!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:44   #12
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Takker fra oss begge, jeg

Mindre stress har utrolig mye å si. Jeg har gått fra 3-5 til minimum 7 timer søvn per døgn, mer strukturert jobbing, og aktiv trening. Jeg har egentlig ikke spist veldig usunt før, bare alt for mye. Livet er herlig akkurat nå

Hm, soving har jeg skjønt er en suksessfaktor, men lakenskrekk er vanskelig å bekjempe. Alle de beste programmene på tv går jo rundt kl 23...
Men jeg har erfart at mengder med vann gjør underverker. Etter et par stillestående uker har jeg sett at mengder med vann gjør underverker. Nå har jeg alltid en flaske eller mugge vann innenfor rekkevidde og bøtter nedpå.

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:46   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.

Alle de beste programmene på tv går jo rundt kl 23... .

Derfor han man gått til innkjøp av digitaltv-boks med opptaksfunksjon...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:57   #14
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Alle vaner kan endres. Jeg innbillte meg i årevis at det var superlurt å jobbe etter kl 24, for da fikk jeg fred og ro. Nå ser jeg at jeg får gjort mye mer på dagtid når jeg er opplagt og utvilt, og er totalt sett mer produktiv.

PVR er en lur ting. Vi har intet mindre enn 4 stk i huset, til tross for at jeg bruker kanskje bare 2 timer i uka foran kopekassa. Men jeg har ikke sett et program live på det jeg kan huske

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:47   #15
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Opprinnelig lagt inn av Ramah, her.

Hei, jeg må bare skrive litt om hvor utrolig fornøyd jeg er av non-karb livet mitt! Som tickeren min viser så har jeg gått ned over 7 kg på ca 6 uker, og jeg føler meg utrolig mye tynnere allerede! Jeg har gått fra 38 til 36'' i buksestørrelse, og nå begynner 36" å bli romslig også! Jeg har desverre ikke målt meg underveis men bukser og belter gir en klar indikasjon på at det skjer noe veldig bra. I dag har jeg til og med på en tskjorte som var som smurt på kroppen tidligere, nå henger den løst og fint.

Jeg veier meg hver dag (selv om jeg vet man ikke skal gjøre det), noe som i stor grad påvirker humøret den dagen. Går jeg ned er jeg i superhumør, men går den litt opp blir jeg grinete. Heldigvis går den oftest ned. Jeg har til og med kjøpt en ny vekt, for å være sikker på at nedgangen er reell!

Og det beste er at jeg går ned uten å noengang være sulten! Dette er en utrolig bra måte å gå ned i vekt!

Ettersom det har vært så mange tråder her i det siste om folk som gir opp eller ikke har effekt av lavkarbo-kuren synes jeg det var på tide med et lite gledesutbrudd her! Så selv om dette ikke er et nytt tema her inne, håper jeg det plass til en fornøyd "kunde" til.

Og så er det morsomt å skrive innlegg for da får jeg se den fine tickeren min! Da tenker jeg ikke på grafikken, men tallet under

God helg!
Thomas


Herlig!

Grattis!

Smil og vær glad, stress er den største partystopper'n av alle

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:54   #16
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

FPM! Trodde nesten du hadde forlatt oss

Og ettersom du mangler bosted, var jeg i ferd med å dra og lete etter dere under Vaterlandsbroen.

  Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 12:49   #17
moea
Juniormedlem
 
moea sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Lindås, utafor bergen
Alder: 40
Innlegg: 46
moea er på en erverdig vei

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

såflink du er!! stå på videre, godt med et gledesinnlegg

__________________



Begynte 23 Nov'08
moea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose mat:) Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 16:11   #18
Ramah
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 78
Ramah er på en erverdig vei

Sv: Dagens mest fornøyde medlem

Takktakk!

Jeg nådde i dag mitt første delmål! I dag begynte tallet på vekta med 8 i stedet for 9! 89,5 viste vekta i dag!

Jeg hadde ikke ventet det denne uken, men de siste dagene har vekta gått relativt mye ned hver dag. Det er under en uke siden jeg begynte denne tråden, og jeg har gått ned 2 kg etter det!

Jeg er ikke mindre fornøyd i dag enn når jeg startet denne tråden, for å si det sånn!

__________________


Ramah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er den mest ... stinasol Lavkarbo generelt 20 29-04-07 15:38
Mest ned på lavkarbo Traxior Generell diskusjon 2 08-03-07 14:39
Mel og lignende - hva har mest karber?? Karin Generell ernæringsdebatt 3 18-04-06 21:01
Sjokoladespising under svangerskapet gir fornøyde barn!!!! Iset Generell diskusjon 8 08-04-04 09:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no