Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hmm her må vi få litt mer liv ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-08, 10:31   #1
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Hmm her må vi få litt mer liv ...

jeg har over 30 kilo å gå ned..og skal starte til helgen...har ikke helt bestemt meg for hvilken kur jeg skal følge

blir det virkelig heeelt feil hvis jeg gjør det enkelt...kutter ut brød, poteter, ris og pasta, spiser for det meste reint kjøtt, salat og andre grønnsaker til tilbehør og egg?

trengs det å gjøres mer innviklet?

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:10   #2
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: hmm her var det ikke mye liv...

Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.

jeg har over 30 kilo å gå ned..og skal starte til helgen...har ikke helt bestemt meg for hvilken kur jeg skal følge

blir det virkelig heeelt feil hvis jeg gjør det enkelt...kutter ut brød, poteter, ris og pasta, spiser for det meste reint kjøtt, salat og andre grønnsaker til tilbehør og egg?

trengs det å gjøres mer innviklet?

Hei og velkommen!

Jeg anbefaler deg boka Ketolysekuren og følge den nøye, det har gjort susen for meg. Du trenge rtilskudd av vitaminer mm, godt forklart i boka, lett å kjøpe på nett. I tillegg er det nok litt me rkomplisert enn som så, det er lett å begå små feil, jeg har bomma noen ganger jeg, senest i jula, og det etter å ha holdt på i 1 år

Lykke til!!
Beste hilsen BiB

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 18:22   #3
Sunda
Medlem
 
Sunda sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 82
Sunda er ny på veien

Sv: hmm her var det ikke mye liv...

Hei på deg!
Er ikke så veldig erfaren at det gjør noe, men har selv kuttet ut brød, ris, pasta, poteter og annen mat som er stappfull i karbohydrater... For meg har dette fungert veldig bra Har tatt av 8 kg på 2 mnd nå ca, og er svært fornøyd med det. Mulig jeg gjør det meste feil: tar ikke kosttilskudd annet enn vanlige multivitaminer og trankapsler, og koser meg litt ekstra innimellom.... Forøvrig mye bra å lese inne på disse sidene, her lærer man en masse! Ønsker deg lykke til!

Sunda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:43   #4
TattyTeddy
Medlem
 
TattyTeddy sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 43
Innlegg: 65
TattyTeddy er ny på veien

Sv: hmm her var det ikke mye liv...

Hei!!

Er også ny her, leser og leser her inne..
Mye å lære!
Kjekt at det er flere som er helt i starten..

TattyTeddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 07:33   #5
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: hmm her var det ikke mye liv...

Jeg føler egentlig at jeg bør få lov å være her bittelitt, da jeg i utgangspunktet skal ned 28 kg

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:41   #6
TattyTeddy
Medlem
 
TattyTeddy sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 43
Innlegg: 65
TattyTeddy er ny på veien

Sv: hmm her var det ikke mye liv...

Det syns jeg også..
har på laaaang sikt tenkt å ta av 30, men akkurat nå skal det holde med 25..

Jo flere jo bedre er det ikke sånn..

TattyTeddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 14:32   #7
TBird
Juniormedlem
 
TBird sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Lunner
Alder: 54
Innlegg: 41
TBird er ny på veien

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

vel, bør vel være her jeg og, skal ned ca 47

__________________
Min Journal

TBird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 16:42   #8
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Velkommen alle sammen, gammel som ny

Opprinnelig lagt inn av TBird, her.

vel, bør vel være her jeg og, skal ned ca 47

Det kommer til å gå så bra så jeg har bare 7 igjen før jeg e rer, men fortsatt over 30 igjen totalt sett! Og jeg har ikke kasta håndklet!!

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 17:01   #9
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.

jeg har over 30 kilo å gå ned..og skal starte til helgen...har ikke helt bestemt meg for hvilken kur jeg skal følge

blir det virkelig heeelt feil hvis jeg gjør det enkelt...kutter ut brød, poteter, ris og pasta, spiser for det meste reint kjøtt, salat og andre grønnsaker til tilbehør og egg?

trengs det å gjøres mer innviklet?

Hei.
Det er selvsagt mulig å gjøre dette uten bøker eller fast filosofi. Men det er de færreste som klarer det.

Det som er like viktig som det å kutte sukker er å forstå hvorfor det virker. Hva skjer i kroppen. Hvordan henger vektreduksjon sammen med hormonbalansen osv.

Men hvis du ikke sitter inne med stor viten om dette anbefaler jeg sterkt å lese bøker, og bestemme en retning etter det.

Jeg har lest meg til ganske mye etterhvert her inne, men angrer ikke på at jeg har lest bøker. Snarere tvert imot. Det har gitt meg en plattform der jeg forstår mer. Og da er det også lettere å forstå hvorfor det dukker opp platåer osv. Hvorfor går jeg ikke ned i vekt osv.

Du finner forsåvidt alt her inne, men det blir rotete å lete opp.

Les om de forskjellige filosofiene her inne. Les dagbøker og gjør deg opp ei mening om hvor du vil starte. Så kjøper du boka. Eller et inyternettkurs for den del.

Jeg vet ikke om du er han eller hun, men er du en hun vil jeg tro ketolyse vil fungere godt. Jeg ser mange her inne som er veldig fornøyd. Vil du dra det lenger og mer ekstremt og er mann kan Skaldman og Atkins kanskje være noe å starte med.

Uansett tror jeg du vil profittere godt på å finne en retning, lese boka nøye, og ikke virre mellom mange retninger.

Lykke til.

__________________




Sist redigert av Goggen : 08-01-08 kl 17:03. Årsak: retta ordleifer
Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 22:05   #10
TBird
Juniormedlem
 
TBird sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Lunner
Alder: 54
Innlegg: 41
TBird er ny på veien

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Velkommen alle sammen, gammel som ny


Det kommer til å gå så bra så jeg har bare 7 igjen før jeg e rer, men fortsatt over 30 igjen totalt sett! Og jeg har ikke kasta håndklet!!

Takk for det. Ja, jeg tror faktisk det vil gå bra denne gangen, har egentlig aldri vært så motivert før som nå... Og i tillegg så er det utrulig motiverende å se andre klare det så bra som du har gjort.

__________________
Min Journal

TBird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 12:29   #11
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

da har jeg bestemt meg...det ble ketolyse...boka er lest og jeg er klar til dyst på mandag

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 13:37   #12
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.

da har jeg bestemt meg...det ble ketolyse...boka er lest og jeg er klar til dyst på mandag

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 13:48   #13
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.

da har jeg bestemt meg...det ble ketolyse...boka er lest og jeg er klar til dyst på mandag

Lykke til fra mandag

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 13:03   #14
catta
Nytt Medlem
 
catta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 60
Innlegg: 8
catta er på en erverdig vei
Unhappy

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Hei...

Jeg prøver meg her...var inne hos de som vil ned over 30, men der var det ikke liv å spore...
Jeg skal ned mellom 25-30 kg, har kjøpt både Skaldemanns bok og Ketolyseboka....får ikke helt bestemt meg...
Jeg synes det er vanskelig å fnne ut strl. på porsjoner og hvor mye fett pr. porsjon.
Jeg har problemer med å regne ut i tall og %, trenger liksom klare linjer...
Det hadde vært moro å kunne hjelpe hverandre litt og dra hverandre i gang...jeg trenger ihvertfall litt drahjelp.
Jeg er lei av å være tung og deppa!

catta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fornuft? Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 13:05   #15
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

du er iallefall på riktig plass her får du mye hjelp til det du lurer på

jeg er ganske fersk i gamet enda..så jeg vet dessverre ikke så mye ENDA

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 14:12   #16
catta
Nytt Medlem
 
catta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 60
Innlegg: 8
catta er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Ja da holder jeg meg her!!
Trenger virkelig oppmuntring, ser bare på antall kg. som skal ned og gir nesten opp bare av det...
Tror ihvertfall lavkarbo er det som kan funke for meg...har prøvd alt annet...
Har fått så mange unger at kroppen "tror" den er gravid konstant..
Det ser ihverfall sånn ut....

Vel,vel, hyggelig at det er fler enn meg her inne ihvertfall!!

catta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fornuft? Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 21:48   #17
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

lurt å bruke spørsmål og svar undeforumet om det er noe du trenger svar på..så har jo skaldeman et eget underforum om det er den retningen du skal bruke..

kjenner meg veldig igjen med at kroppen tror den er gravid, fødte for et år siden, og ser fortsatt ut som om jeg er 6 mnd på vei *sukk*

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 23:52   #18
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Opprinnelig lagt inn av catta, her.

Hei...

Jeg prøver meg her...var inne hos de som vil ned over 30, men der var det ikke liv å spore...
Jeg skal ned mellom 25-30 kg, har kjøpt både Skaldemanns bok og Ketolyseboka....får ikke helt bestemt meg...
Jeg synes det er vanskelig å fnne ut strl. på porsjoner og hvor mye fett pr. porsjon.
Jeg har problemer med å regne ut i tall og %, trenger liksom klare linjer...
Det hadde vært moro å kunne hjelpe hverandre litt og dra hverandre i gang...jeg trenger ihvertfall litt drahjelp.
Jeg er lei av å være tung og deppa!

Hei på deg catta
Jeg kjenner meg veldig igjen i den forvirringa med tall og %, hva kan jeg spise? mengder og diverse.
Jeg følger for øyeblikket eurodietten og rister pulver som smaker gugg..
men etterpå vurderer jeg et slags lavkarbokosthold som går igjen hos både Skaldeman, ketolyse og OE/Lutz osv. Jeg har lest ei bok som jeg synes var helt fantastisk godt forklart. Den heter "Spis deg sukkerfri" av Lars-Erik Litsfeldt. Han kommer også med forslag.
Eksempel? Ja.. han sier 70% av energien fra fett, 25 % fra protein og 5% fra karbohydrater. Oversatt til et kosthold med f.eks. 1500 kalorier i døgnet så betyr det ca 4-500 g kjøtt, fisk, egg, skalldyr, ost mv. og 100 gram fett og ca 4-500 g grønnsaker med lite stivelse. Man må justere litt opp eller ned på fettmengden, gjerne smør, om kjøttet er veldig fett eller veldig magert. Men veldig vanskelig virker det ikke. Egentlig enkelt å regne seg frem til sånn som jeg sier.

Her inne sier folk at de spiser til de er mette. Over alt så leser jeg at man blir fortere mett på dette kostholdet så det regulerer seg selv. Jeg blir ikke fortere mett på dette kostholdet, så jeg må ha grenser å gå etter. Om den grensa går på 1500 eller litt mer, er nok ikke så veldig farlig, men jeg tror det har en sammenheng. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle kunne gå ned om jeg spiser 4000 kalorier om dagen. Jeg har forsøkt dette i mange måneder uten nedgang..

Jeg synes ikke det er noen stor matmengde heller, men ved å bruke ingrediensene til supper og velge lavkarbogrønnsaker som blomkål og brokkoli, sellerirot og sopp, squash og salat, så blir det jo mat av det.

Det var slett ikke meningen å skrive så mye... men sånn kan det gå

Lykke til i massevis

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 11:13   #19
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Eksempel? Ja.. han sier 70% av energien fra fett, 25 % fra protein og 5% fra karbohydrater. Oversatt til et kosthold med f.eks. 1500 kalorier i døgnet så betyr det ca 4-500 g kjøtt, fisk, egg, skalldyr, ost mv. og 100 gram fett og ca 4-500 g grønnsaker med lite stivelse. Man må justere litt opp eller ned på fettmengden, gjerne smør, om kjøttet er veldig fett eller veldig magert. Men veldig vanskelig virker det ikke. Egentlig enkelt å regne seg frem til sånn som jeg sier.

Endelig noen som har noen tall å komme med, jeg har vært veldig usikker på akkurat det..

Da ser ikke mine tall sånn aller værst ut. Siste uka har 24%-28% av energien kommet fra protein, 70%-73% fra fett og 2%-4% fra karbohydrater.

Står det noe om hvor mange kalorier man burde få i seg??

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 15:30   #20
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Endelig noen som har noen tall å komme med, jeg har vært veldig usikker på akkurat det..

Da ser ikke mine tall sånn aller værst ut. Siste uka har 24%-28% av energien kommet fra protein, 70%-73% fra fett og 2%-4% fra karbohydrater.

Står det noe om hvor mange kalorier man burde få i seg??

Heisann
Nå må du ikke ta mine ord for noe.. det er bare slik jeg har forstått boka. Nei, det står ikke noe om antall kalorier, men det ble gitt noen eksempler i tilfelle man la seg på 1500 kalorier. Det står også at det har en sammenheng hvor mange kalorier man får i seg og hvor mange man klarer å bruke. I motsetning til her som mange sier at de spiser ubegrenset, men som innrømmer at de omtrent ikke spiser noenting hvis de skal fortelle hva de spiser.

Dette med at man blir stappmett på en liten filleporsjon med to kjøttkaker, det tror jeg ikke på. Det funker ikke for meg. Da er jeg hulere enn noengang. Så jeg er nødt til å ha klare grenser, og jeg må sette meg et mål om hvor mange kalorier jeg vil legge dagsmenyen på.

Men det er bare slik jeg ser det altså.. blir ikke mett av å bare spise teorier i alle fall.

Lykke til. Spennende hva du bestemmer deg for.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 09:15   #21
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Sv: Hmm her må vi få litt mer liv ...

...

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei

Sist redigert av Romle : 14-02-08 kl 20:14.
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 13:59   #22
catta
Nytt Medlem
 
catta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 60
Innlegg: 8
catta er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hmm her må vi få litt mer liv ...

Hei!

Jeg er helt enig! Skulle også gjerne gjøre det helt enkelt som du sier,,det hadde vært gøy å prøvd, for å se hva som skjer.
Så lenge vi holder oss unna de store karbohydratfellene og spiser bade kjøtt og fisk, kan jeg ikke helt se forskjellen...
Må nok ta noen multivitaminer da..

catta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fornuft? Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 00:26   #23
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Hmm her må vi få litt mer liv ...

Jeg begynte tirsdag den 5.2. Har satt meg som mål å gå ned 23 kg (burde ha vært
-30 men.........

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 19:46   #24
Romle
Seniormedlem
 
Romle sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 631
Romle er en juvelRomle er en juvelRomle er en juvel

Sv: Hmm her må vi få litt mer liv ...

Phu!

Da er barnebursdag overstått. 6 barn og 6 voksne lager bra liv Men koselig var det jo. OG jeg holdt meg nesten unna alt godteriet og kakene (Måtte smake litt på den gule kremen på nøttekaka) Veldig stolt altså

Nå skal jeg bare slappe av å nyte roen med et glass Zero.

__________________
1. runde: - 16.0 kg
2. runde: - 2.4 kg
22.3 kg igjen..
Min journal: Romles vei
Romle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no