Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ukens tilbud

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-11, 21:12   #26
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Har du reflektert over hvorvidt dét at ingen tar "spøkene" dine her inne kan ha med at de ofte ikke er særlig morsomme?

Lille venn, hatt en dårlig dag i dag kanskje? Ta deg en høykarbo drink så går alt så meget bedre, skål!

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 21:15   #27
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Lille venn, hatt en dårlig dag i dag kanskje? Ta deg en høykarbo drink så går alt så meget bedre, skål!

Jeg syns også at du burde tenke litt over hvordan du ordlegger deg, er ikke altid like lett å forstå spøker når det er skrevet.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 21:17   #28
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Jeg syns også at du burde tenke litt over hvordan du ordlegger deg, er ikke altid like lett å forstå spøker når det er skrevet.

nei, det har du rett i. Spøker skrevet på internett krever nok større forståelse hos mottakeren (leseren). Du har veldig rett i det ja.

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:06   #29
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Lille venn, hatt en dårlig dag i dag kanskje? Ta deg en høykarbo drink så går alt så meget bedre, skål!

Neida, lille venn, du bare irriterer meg. Btw, hersketeknikkene dine er like lavmåls som humoren (når vi først skulle gå så lavt).

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:08   #30
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Gi meg noe morsomt, så skal jeg le.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:09   #31
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Neida, lille venn, du bare irriterer meg. Btw, hersketeknikkene dine er like lavmåls som humoren (når vi først skulle gå så lavt).

Jeg er ikke sarkastisk fordi jeg er det, men det bare tvinger seg frem liksom...

wonder why?

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:10   #32
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Gi meg noe morsomt, så skal jeg le.

Det selges smør på finn.no....?

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:14   #33
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Det selges smør på finn.no....?

Og det vet vi, men det er morsomt da

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:20   #34
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Ganske utrolig egentlig, men da får man ihvertfall tak i smør da. Er snustomt her i gården iallefall, både smør, setersmør og slik brelett tror jeg det heter? (de gule smørboksene med lokk på?) eller var det bremykt det heter kanskje...husker ikke riktig.

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:25   #35
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ganske utrolig egentlig, men da får man ihvertfall tak i smør da. Er snustomt her i gården iallefall, både smør, setersmør og slik brelett tror jeg det heter? (de gule smørboksene med lokk på?) eller var det bremykt det heter kanskje...husker ikke riktig.

Bremyk ja, 60% smør og 30% raps, den er helt ok,men det er tomt for den også

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:26   #36
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Og ikke pokker om jeg kjøper smør på finn.no, der går grensen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:30   #37
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg er ikke sarkastisk fordi jeg er det, men det bare tvinger seg frem liksom...

wonder why?


Var dét virkelig det beste du kom opp med? Sorry, men selv om jeg setter pris på en god krangel, kan jeg ikke gå lenger ned. Da måtte jeg hatt i meg jævlig mange høykarbo-drinker først.

Beveger meg herved ut av tråden for godt og overlater den til de som faktisk vil dele tips om tilbud på matvarer, før stakkars Photo må komme og rydde opp.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:49   #38
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Var dét virkelig det beste du kom opp med? Sorry, men selv om jeg setter pris på en god krangel, kan jeg ikke gå lenger ned. Da måtte jeg hatt i meg jævlig mange høykarbo-drinker først.

Beveger meg herved ut av tråden for godt og overlater den til de som faktisk vil dele tips om tilbud på matvarer, før stakkars Photo må komme og rydde opp.

Cya!

  Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:51   #39
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Og ikke pokker om jeg kjøper smør på finn.no, der går grensen

yup

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 00:10   #40
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ganske utrolig egentlig, men da får man ihvertfall tak i smør da. Er snustomt her i gården iallefall, både smør, setersmør og slik brelett tror jeg det heter? (de gule smørboksene med lokk på?) eller var det bremykt det heter kanskje...husker ikke riktig.

Var det noen som snappet de siste 20 pakkene med smør foran deg, kanskje?

Sorry, kunne ikke dy meg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 00:53   #41
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ukens tilbud

Haha, nei som jeg sa, etter at jeg tok de siste så var det ikke flere igjen. Derfor var jeg glad for at jeg fikk sikret meg før det ble tomt. Nei, på meg er de ikke synd på. Jeg har en egen evne til å planlegge og sikre meg og mine. Men tenkte mer på de som nå ikke får tak i smør her oppe da. Dem er det jo litt synd på. Men da er det jo bra at noen selger smør på finn.no. Alt ordner seg for den paranoide...

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 14:37   #42
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Anywaaays.

I uka som kommer er det cola light/cola zero/cola tilbud på på Obs! Hypermarked. 100 kroner for 10 1,5 litere.

"Vanlig" Norvegia til 59.90 pr kg.

Og tre pakker OMO (color og ultra hvitt) for 100 kroner. (1.17 kg)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 14:46   #43
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Anywaaays.

I uka som kommer er det cola light/cola zero/cola tilbud på på Obs! Hypermarked. 100 kroner for 10 1,5 litere.

"Vanlig" Norvegia til 59.90 pr kg.

Og tre pakker OMO (color og ultra hvitt) for 100 kroner. (1.17 kg)

Og Coop Mega har Big One pizza til 40%!!

Pizza ER jo en grønnsak??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 14:51   #44
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og Coop Mega har Big One pizza til 40%!!

Pizza ER jo en grønnsak??

Hehe, jeg tenkte jeg skulle skrive det, men droppa det gett Må nok kjøpe noen sånne til mannen! Faktisk.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 14:53   #45
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

"Vanlig" Norvegia til 59.90 pr kg.

Ost er bra!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 14:56   #46
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Ost er toppen! Kjærsten spiser ostesmørbrød HVER eneste dag. 365 dager i året. Så her går det endel.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 16:27   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Anywaaays.

I uka som kommer er det cola light/cola zero/cola tilbud på på Obs! Hypermarked. 100 kroner for 10 1,5 litere.

"Vanlig" Norvegia til 59.90 pr kg.

Og tre pakker OMO (color og ultra hvitt) for 100 kroner. (1.17 kg)

Ah, jeg trenger jo både ost og vaskepulver! Thanx!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 16:48   #48
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Ukens tilbud

...Og jeg som MÅ prøve å kutte på colaen (zero).

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 16:59   #49
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

...Og jeg som MÅ prøve å kutte på colaen (zero).

Du får holde deg langt unna Obs.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 17:09   #50
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ukens tilbud

Spørs om ikke jeg må en tur på Obs og kjøpe (ikke hamstre) ost. Skjønner forøvrig at jeg sitter på en formue med mine 3 pakker meierismør som ligger i kjøleskapet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tilbud på Aktins Bars hos Dialife Ullabulla Generell diskusjon 4 12-09-07 21:13
Kal-mag tilbud:) Distrea Kosttilskudd 2 14-08-07 20:52
ukens tilbud Trolljenta Lavkarbo generelt 8 16-03-07 19:37
Friske jordbær på tilbud! Carisma Livets lyse side 1 09-02-07 21:53
Ikke kjøp ukens KK Marianne Generell diskusjon 9 07-12-04 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no