Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta med

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-05-11, 16:49   #26
Saphire
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 126
Saphire er på en erverdig vei

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

Da var Nannahs knekkebrød laget, KJEMPEGODT!!! Det blir definitivt mitt frokost/kveldsmat på sykehuset, med laks på smakte det fantastisk!

__________________


Saphire er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 17:56   #27
Saphire
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 126
Saphire er på en erverdig vei

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

Da var man kommet hjem. Martina Hansen var et fantastisk sykehus, som alle sa på forhånd. Så ikke stort til sykepleierne, men så krevde jeg ikke så mye heller som pasient. Legene og fysioterapeutene derimot!!!!!!.
De fant typiske bektrevhs symptomer, men ingenting å se på røngten. Men de fant ut at jeg var positiv på de fleste tenderpointsa+ symptomer fra FM. Så diagnosen jeg fikk ble Fibromyalgi. Fortsatt i Ketose, så jeg er fornøyd med nannahs knekkebrød

__________________


Saphire er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:07   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

Opprinnelig lagt inn av Saphire, her.

Da var man kommet hjem. Martina Hansen var et fantastisk sykehus, som alle sa på forhånd. Så ikke stort til sykepleierne, men så krevde jeg ikke så mye heller som pasient. Legene og fysioterapeutene derimot!!!!!!.
De fant typiske bektrevhs symptomer, men ingenting å se på røngten. Men de fant ut at jeg var positiv på de fleste tenderpointsa+ symptomer fra FM. Så diagnosen jeg fikk ble Fibromyalgi. Fortsatt i Ketose, så jeg er fornøyd med nannahs knekkebrød

Glad du er fornøyd med Martina!
Var innlagt der første gang som 18- åring og bestemte meg for at der skulle jeg jobbe en gang! Og det gjorde jeg også!

Velkommen i fm- klubben! Jeg fikk diagnosen på Martina i 2002. Vil tipse deg om Norges fibromyalgiforbunds forum og det som på en måte er et lite utbryter- forum!
Bare spør om det er noe du lurer på!

God helg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:09   #29
Saphire
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 126
Saphire er på en erverdig vei

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Glad du er fornøyd med Martina!
Var innlagt der første gang som 18- åring og bestemte meg for at der skulle jeg jobbe en gang! Og det gjorde jeg også!

Velkommen i fm- klubben! Jeg fikk diagnosen på Martina i 2002. Vil tipse deg om Norges fibromyalgiforbunds forum og det som på en måte er et lite utbryter- forum!
Bare spør om det er noe du lurer på!

God helg!


Takker for tispet, har registrert meg og lagt inn tråder på begge to nå. Mulig jeg sender deg en PM, jeg føler meg VELDIG lost i forhold til dianosen, og hvordan leve med dette, og redsel for at jeg ikke vil fungere i jobb

__________________


Saphire er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 21:36   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

Opprinnelig lagt inn av Saphire, her.

Takker for tispet, har registrert meg og lagt inn tråder på begge to nå. Mulig jeg sender deg en PM, jeg føler meg VELDIG lost i forhold til dianosen, og hvordan leve med dette, og redsel for at jeg ikke vil fungere i jobb

Bare pm i vei, du, så skal jeg svare så godt jeg kan!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
6 dager på, 1 dag av Ordinary Lavkarbo generelt 4 28-04-11 12:27
Skal legges inn på sykehus Janis Ketolysekuren 28 29-08-09 11:30
Min første utfordring; skal på tur i tre dager Mt2t Lavkarbo generelt 3 23-06-09 22:01
ok 14 dager er over, nå trenger jeg litt hjelp hannahgamlem Atkins kosthold 3 28-12-04 11:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no