Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva har du spist i dag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-11, 09:28   #26
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist i dag?

Min ketogene gårsdag besto av:

2 kokte egg som moses med meierismør og gressløk.
Kaffe med fløte, kanel og cocosa.

Bali kyllinggryte (Superas) med jukseris og grønne grønnsaker.

En stor skje cocosa før trening

Etter trening, et lavkarbo rundstykke med meierismør, majo og 2 kokte egg.
Noen paranøtter.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 15:05   #27
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Liz87, her.

Oy så flinke dere er å spise masse og varierende mat spennende matsammensetninger dere har jeg begynte på kuren 01.11, er veldig uvant å spise SÅ mye fett, så jeg ender opp med å spise to ganger for dagen. I går spiste jeg to kokte egg med litt reke/egg i majones til frokost/lunsj. Og salat med agurk, mager hvitost, kjøttdeig å rømme til middag/kvelds. Føler meg ikke sulten ellers på dagen men dette var en bra tråd, skal følge med her for å bli litt inspirert

Så koselig at du liker tråden Liz. Det ligger visst flere like tråder her inne også om du trenger flere tips Lykke til, og velkommen (føler det rart å si velkommen til dette forumet, er litt ny selv, men men... alle er jo velkomne )

Ps, har hørt at man ikke bør spise magre oster, heller de ekte... men du spiser jo selvsagt hva du vil...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:12   #28
silia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 49
silia er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist i dag?

Her er min meny i dag:
5 stk Nannahs knekkebrød med smør, brie og paprika til frokost/lunch + 8 skiver agurk.

150 g brokkoli/blomkål, gratinert med ost + 2 stykker av årets første svineribbe, med en liten smørklatt til

1-2 tekaker ala Lena Beatrice med godt pålegg til kvelds viss jeg blir sulten(er mett etter middagen enda)

3 gode krus med kaffi og en god dæsj fløte i...


Kanskje et deilig glass pepsimax til kveldskos???

__________________


silia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 23:54   #29
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Frokost: Eggerøre av ca 2 egg, fersk gressløk, smårettesskinke, bacon og pepperost.
Lunsj: Litt valnøtter.
Middag: ca ½ kyllingfilet, litt sopp og paprika, tzatziki.
Kvelds: 1 kyllingfilet med majones, og en dressing jeg ikke vet hva heter. Spiste ute. Salat, tomat, sylteagurk.

Ps, jeg spiste ute i kveld, og jeg bestilte pepsi max, men det tror kanskje det var Pepsi jeg fikk... så nå er jeg litt i tvil om jeg er ut av ketose... Jeg målte nå, men var veldig svakt utslag på ketostixen. Kanskje den var beige? Er i tvil.. hm... Prøver å google hvor mye karbo det er i Pepsi, men finner ikke ut av det. Drakk ca 4 dl!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 00:22   #30
Kjersti1982
Medlem
 
Kjersti1982 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 87
Kjersti1982 er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist i dag?

Sovet halve dagen, så dårlig med mat i dag
Guttungen borte på kvelden, så ingen felles middag på oss. Så dette er maten i dag. Lover det blir bedre i morgen. Jeg pleier vanligvis å spise grønnsaker i løpet av dagen:

Frokost: Ingen

Lunsj: 4 kokte egg med majones (Ja orket ikke styre med noe mer da jeg våknet)

Middag: Tok med meg en halv grilla kylling fra butikken i ettermiddag pluss en sukkerfri red bull (Dagens utskeielse)

Lager nå vafler til lunsj i morra så blir nok en plate i kveld som nattmat sammen med ett stort glass farris

__________________


Kjersti1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 06:45   #31
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ps, jeg spiste ute i kveld, og jeg bestilte pepsi max, men det tror kanskje det var Pepsi jeg fikk... så nå er jeg litt i tvil om jeg er ut av ketose...

Hvis du er vant til Max og fikk vanlig så hadde du nok kjent det. Men sånn dispenser-brus ute kan være tam og vassen og rar og smaker ikke alltid som flaskevarianten så kan godt være derfor.

All sukkerbrus har ca 10g karbohydrater pr dl.

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 10:50   #32
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av macadamia79, her.

Hvis du er vant til Max og fikk vanlig så hadde du nok kjent det. Men sånn dispenser-brus ute kan være tam og vassen og rar og smaker ikke alltid som flaskevarianten så kan godt være derfor.

All sukkerbrus har ca 10g karbohydrater pr dl.

Takk for tilbakemelding Ja, tidligere har jeg alltid kjent det på sekundet om jeg har fått feil brus, men syns den smakte litt søtt...men det kan jo være at maxen kjentes søt pga at jeg har kuttet alt av sukker nå... Jeg drikker zero til vanlig, og den kjennes jo mindre søt enn maxen.

har evt fått i meg 40 karbo ekstra da, så da ville jeg vært ute av ketose. Får bare fortsette som før uansett, men håper ikke vekta hopper opp!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 14:14   #33
Raspberry
Nytt Medlem
 
Raspberry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 5
Raspberry er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist i dag?

Til frokost i dag har jeg spist:

150 g bacon stekt i (ekte) smør
3 tynne skiver avocado
2 ss cottage cheese
3 tynne skiver agurk

Jeg er helt fersk i dette :P
Er dette jeg har spist i dag okei, er det riktig?
Hvis noe er feil, vær så snill og kommenter det

Raspberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:36   #34
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Frokost: Eggerøre av 1 egg, med sopp, skinke og fløte.
Lunsj: Kyllingsalat med ½ filet med 1ss Tzatziki
Middag: ½ grillet kylling med litt valnøtter.
Kvelds: 100g strimlet svinekjøtt med 50g barnaise (2kh) og bittelittegran hamburgdressing med 3,5 karbo pr hundre. Jeg tok også en skive jarsbergost med 3 skiver choriso. Deretter 5 bringebær med 2 ss krem. Litt valnøtter, totalt 100g i løpet av hele dagen.

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:38   #35
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Raspberry, her.

Til frokost i dag har jeg spist:

150 g bacon stekt i (ekte) smør
3 tynne skiver avocado
2 ss cottage cheese
3 tynne skiver agurk

Jeg er helt fersk i dette :P
Er dette jeg har spist i dag okei, er det riktig?
Hvis noe er feil, vær så snill og kommenter det

Hei Jeg er ganske ny i dette selv, bare spiste ketogent i 1 mnd nå. Jeg lurer på om du har glemt å skrive inn alt du har spist... Ser ut til at dette bare er frokosten. Stemmer det?

Også kjekt å vite Bmi og hvor mye du tenker å gå ned når man skal gi tips, det er jo stor forskjell på om målet er 5 kg ned eller 40 kg ned... Jo større du er, jo mer mat trenger du!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 02:04   #36
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Hva har du spist i dag?

Hadde vondt i magen pga tante rød... spiste litt rester av karamellpudding utpå dagen, type 1,5 egg og 1 dl fløte.

Senere: Betasuppe laget på svineknoke med litt gulrot, litt persillerot,løk, og en god del kål og blomkål.

Kvelds: 2 pannekaker som egentlig bare ble tull (Gerds oppskrift - smakte godt, men var umulig å få til å fordele seg i pannen, som er ekstremt nonstick, og da ble alt bare ble liggende i midten. Prøvde presse røren ut med silikonspade og da hang pannekaken fast i spaden! . Løsningen ble å ta en teflonbunn fra en springform og presse oppå kladden i panna, da stekte den fint på bunnen, men den satt fast i teflonbunnen da den skulle vendes . Og jeg som aldri har bommet på dette med å snu pannekake/omelett før..... Så da ble det eggerøreAlaPannekake med blåbærsyltetøy (nuke 1 kopp frosne blåbær med litt sukrin + splenda) Det teiteste var at den stivnet i tallerkenen og så kjempefin ut der den ikke var krøllete. Og ja, jeg lot den svelle.....Jeg tror jeg for første gang har hatt en panne som slipper for lett

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:40   #37
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Hadde vondt i magen pga tante rød... spiste litt rester av karamellpudding utpå dagen, type 1,5 egg og 1 dl fløte.

Senere: Betasuppe laget på svineknoke med litt gulrot, litt persillerot,løk, og en god del kål og blomkål.

Kvelds: 2 pannekaker som egentlig bare ble tull (Gerds oppskrift - smakte godt, men var umulig å få til å fordele seg i pannen, som er ekstremt nonstick, og da ble alt bare ble liggende i midten. Prøvde presse røren ut med silikonspade og da hang pannekaken fast i spaden! . Løsningen ble å ta en teflonbunn fra en springform og presse oppå kladden i panna, da stekte den fint på bunnen, men den satt fast i teflonbunnen da den skulle vendes . Og jeg som aldri har bommet på dette med å snu pannekake/omelett før..... Så da ble det eggerøreAlaPannekake med blåbærsyltetøy (nuke 1 kopp frosne blåbær med litt sukrin + splenda) Det teiteste var at den stivnet i tallerkenen og så kjempefin ut der den ikke var krøllete. Og ja, jeg lot den svelle.....Jeg tror jeg for første gang har hatt en panne som slipper for lett

-syns jeg ser det for meg

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 14:29   #38
Janne e
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 3
Janne e er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist i dag?

frokost : omelett av 2 egg og 3 skiver bacon,med ei skive meierismør oppå omeletten som smeeeeeltet godt
middag: var så mett at dette holdt helt til middag,så da ble det kylling grateng med fløte og crema f,med karri og kyllingkrydder brokkoli og blomkål samt ost på toppen..
kvelds:da skal jeg ha d samme som i går.. cootage cheese blandet med litt creme fraish,hjemmelaga nøtteblanding,bittelitt sukrin og ei ts syltetøy til å dyppe i..samt litt cocosolje oppi..kanel på toppen nam nam holder meg mett leeenge

Janne e er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkoponert Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 17:05   #39
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du spist i dag?

Frokost: Chorizopølse og avokado.

Lunsj: Fire skiver bacon m/ salat og cherrytomater.

Middag (blir): Engelske pølser m/ oste- og fløtegratinert blomkål.

Kvelds (om jeg trenger): Pepret makrell m/ rømme og salat.

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 20:23   #40
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Måltid 1: Kyllingbryst på salatseng (av isberg, agurk, løk , stangselleri, paprika og tomat) med hvetekimolje og dijon-sennep.

Måltid 2: Karbonade med egg i og så lett-ost.

Måltid 3: kyllingfilet overhelt med rå tahini + ridder-ost.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 20:44   #41
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Måltid 1: Kyllingbryst på salatseng (av isberg, agurk, løk , stangselleri, paprika og tomat) med hvetekimolje og dijon-sennep.

Måltid 2: Karbonade med egg i og så lett-ost.

Måltid 3: kyllingfilet overhelt med rå tahini + ridder-ost.

Hvorfor lettost

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:53   #42
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Frokost: 2 speilegg, en halv pakke bacon, 15g baconost, litt valnøtter.
Lunsj: Salat med skampi, selvlaget dressing som var dritgod av majones, pepper og tigersaus.
Middag: Salat med kylling og den samme dressingen.
Kvelds: 1 liten medisterkake. Har spist masse valnøtter i dag, ca 170g.

Ps. Dagen i dag har vært tøff i forhold til fristelser... Har såååå lyst på en stor pose smågodt!!!! Men klarte meg uten MEN... jeg har spist alt for mye valnøtter!

__________________

Sist redigert av Marella77 : 11-11-11 kl 23:53.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:02   #43
Camilla82
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 208
Camilla82 er ny på veien

Sv: Hva har du spist i dag?

Frokost: 2 Fiberrik med ost
Lunsj: Omelett med 3 skiver bacon
Middag: Salat med kylling og fetaost, rømmedressing hjemmelaget med masse hvitløk
Kvelds: Piska krem med litt bær

__________________
Mamma til to gutter 05 og 08

Camilla82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:44   #44
Kjersti1982
Medlem
 
Kjersti1982 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 87
Kjersti1982 er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist i dag?

Vært dårlig i dag så spiste ikke før i ettermiddag

Middag: Kyllingfilet, grønnsaker og rømme

Kveldsmat: Agurkstrimler og dipp laget av rømme og tandoorikrydder

__________________


Kjersti1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 23:03   #45
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Kjersti1982, her.

Vært dårlig i dag så spiste ikke før i ettermiddag

Middag: Kyllingfilet, grønnsaker og rømme

Kveldsmat: Agurkstrimler og dipp laget av rømme og tandoorikrydder

Ja, dette var ikke mye hehe. Men du, bruker du pose-tandori krydder, eller lager du selv? er det mye karbo i Tandori? Jeg savner indisk mat med ris... men vet jo jeg må droppe risen, men hva med tondorien? Eller Masala? vet du?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 08:37   #46
Kjersti1982
Medlem
 
Kjersti1982 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 87
Kjersti1982 er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Ja, dette var ikke mye hehe. Men du, bruker du pose-tandori krydder, eller lager du selv? er det mye karbo i Tandori? Jeg savner indisk mat med ris... men vet jo jeg må droppe risen, men hva med tondorien? Eller Masala? vet du?

Jeg bruker sånn black boy krydderglass. Fant ikke noe karboinnhold på den desverre, men med rundt 45 gram krydder i hele glasset, og ikke noe sukker i følge nettsiden (Ikke som jeg så i farten hvertfall ), så tar jeg sjansen på at en liten dæsj ikke kan skade. Man bruker vel ikke store mengder krydder uannsett
Synes rømme alene kan bli utrolig kjedelig, og med den indiske smaken er vel rømmen reddet for meg en stund.
Jeg elsker også indisk mat, men har ikke sjekket ut andre ting enda etter at jeg begynte med lavkarbo. Hadde vært kjempedigg med en indisk saus til kylling merker jeg.

__________________


Kjersti1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:40   #47
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Kjersti1982, her.

Hadde vært kjempedigg med en indisk saus til kylling merker jeg.

Tusen takk for tilbakemeldingen Og ja, helt enig! hadde vært kjempedigg med en indisk saus!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 23:52   #48
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Frokost: 2 speilegg, 2 skiver bacon, litt tomat, agurk, paprika, 1ts mozzarella ost, en skive choriso.
Lunsj: Blomkålsuppe, 1 tallereken. (Suppa er laget av blomkål, kyllingkraft, hvit pepper, fløte, smør og gressløk). Toppet med 10 stk reker stekt i smør med karri-krydder.
Middag: Skivet svinekjøtt i barnaise, med sopp og paprika.
Kvelds: Noen bringebær og litt valnøtter.

Fornøyd med dagens meny, ikke spist så mye karbo, og fått i meg litt variert med grønnsaker.

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 18:30   #49
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Salat og karbonade med ghee og dijon-sennep + juleosten greddost.

Salat med 10g ghee som dressing + 100g kylling med tahinisaus på + 50g "så lett" ost.

Greddost, tahini og litt kakaonibs.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 19:44   #50
Kjersti1982
Medlem
 
Kjersti1982 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 87
Kjersti1982 er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist i dag?

Lunsj: Rå Broccoli og blomkål med rømme og krydder

Middag: Laks med smør, grønnsaker og rømme

Kvelds: Atkins-bar.....jaja er lørdagskveld og skal vi danse-finale

__________________


Kjersti1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
hva har du spist i dag?


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I dag har jeg spist stinemora Ketolysekuren 9 15-03-12 09:16
Hva har du spist i dag? karianna Lavkarbo generelt 17 21-11-11 20:46
Hva har du spist i dag? karianna Ketolysekuren 24 10-07-11 13:31
Har jeg spist for mye i dag?:/ Lilliane Lavkarbo generelt 5 11-05-11 20:02
Hva har du spist i dag? Titti Eurodiett 108 16-03-11 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no