Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Det går såååå sakte

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-09, 21:07   #26
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Først Fedon og så ketolyse siden nyttår. 4 av de på fedon, og resten siden nyttår.

oki!! men det går jo nedover, må vel smøre seg med tålmodighet!! men der problemet mitt ligger!!! eier jo ikke ett snav av det he he... vil bare se at vekta går fort ned, men det er nok ikke så stor sannsynlighet for det!!!

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:20   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Det går såååå sakte

Ønsker om at vekta går fort ned er grunnen til at min går saaakte... Prøvd alt for mange "mirakelkurer" tidligere, sulting, supekurer, bulimi-ish, rikshospitalet-kuren, pulverkurer. Stress resulterte i "fucked" forbrenning, og dermed mange flere kilo på, og nesten umulig å bli kvitt de igjen. Poenget mitt er at det værste man kan gjøre for vektnedgang er å stresse.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:29   #28
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ønsker om at vekta går fort ned er grunnen til at min går saaakte... Prøvd alt for mange "mirakelkurer" tidligere, sulting, supekurer, bulimi-ish, rikshospitalet-kuren, pulverkurer. Stress resulterte i "fucked" forbrenning, og dermed mange flere kilo på, og nesten umulig å bli kvitt de igjen. Poenget mitt er at det værste man kan gjøre for vektnedgang er å stresse.

ja skjønner!! har vært det samme her!! Men har vært veldig flink til å ikke spise jeg da, så tror ikke kroppen fugerer like bra pga det nei!!! finnes jo ikke noe bra med å sulte seg og sånn! man ødelegger jo kroppen sin

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:32   #29
celeste
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
Innlegg: 147
celeste er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Synes egentlig ikke det er så rart at det går sakte når man i utgangspunktet er normalvektig iflg. bmi jeg.. Mange her ville ha gjort mye for å ha hatt vekten din, med tanke på det er mange kraftige overvektige her, deriblant meg, som har helsemessige gevinster av å gå ned i vekt. En viktig del av prosessen som man må igjennom her, er også å bli glad i seg selv og lære seg å godta seg selv som man er.. Helse foran utseende

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:45   #30
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av celeste, her.

Synes egentlig ikke det er så rart at det går sakte når man i utgangspunktet er normalvektig iflg. bmi jeg.. Mange her ville ha gjort mye for å ha hatt vekten din, med tanke på det er mange kraftige overvektige her, deriblant meg, som har helsemessige gevinster av å gå ned i vekt. En viktig del av prosessen som man må igjennom her, er også å bli glad i seg selv og lære seg å godta seg selv som man er.. Helse foran utseende

ja jeg er fullstendig klar over det!!! Og jeg vet jo at jeg er "normal" vektig å at mange kanskje kan tenke litt sånn, at jeg kanskje har en normal vekt og burde være fornøyd med det!! men desverre så trives jeg ikke med meg selv slik jeg er nå, og har ikke gjort det på mange år!!! Og kanskje det ikke skal mange kg til for at jeg skal føle meg bedre!! Og selvfølgelig er helsa det viktigste, men derfor jeg også er nødt til å følge noe, for gjør jeg ikke det, så spiser jeg nesten ikke, og det er ihvertfall ikke bra for helse mi!!! Jeg vil ha en sunn å frisk kropp både innvendig og på usiden! Og mye er jo selvfølese også... jeg beundrer alle mennesker uansett størrelse og utseende så lenge de er fonøyde med seg selv og har det bra!!!

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:47   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av connie83, her.

Og mye er jo selvfølese også... jeg beundrer alle mennesker uansett størrelse og utseende så lenge de er fonøyde med seg selv og har det bra!!!

Kanskje du må begynne i andre enden? Tanker først, så kommer vekta etter?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:49   #32
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kanskje du må begynne i andre enden? Tanker først, så kommer vekta etter?


ja men er nok ikke så lett desverre!! Nå vil ikke jeg legge ut for mye her men det er ett problem for meg desverre, men prøver så godt jeg kan!!

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:51   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av connie83, her.

ja men er nok ikke så lett desverre!!

Ikke noe av det som betyr noe her i livet er lett Men et sted må man begynne...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:54   #34
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke noe av det som betyr noe her i livet er lett Men et sted må man begynne...

ja er helt enig med deg alså!!! men vat bare ikke hvordan man skal begynne!! Eneste jeg virkelig ønsker er å ha det bra med meg selv uasett vekt egentlig, men tror jeg vil få en bedre selvfølelse av å klare å spise normalt ihvertfall, og viss jeg ser at det vil gi noe som hels resultat!! nei sporet helt av her jeg nå he he

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:58   #35
celeste
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trivelige trøndelag
Innlegg: 147
celeste er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Kanskje du må begynne i andre enden? Tanker først, så kommer vekta etter?

Støtter den! Tror ikke man blir lykkelig av å forandre seg selv. Tanken på at man må endre seg for å få det bedre vil vel ikke gjøre ting lettere. Det vil alltid være ting man kunne ha likt at hadde vært annerledes, man vil uansett ikke bli fornøyd med seg selv. Vi jenter spesielt er veldig flinke til å finne ting som er negtive ang. oss selv, og bruker ofte mer tid på å fokusere på alt som er "galt", enn det som er bra med oss. Når man endrer seg for å få det bedre, vil man fort finne flere andre ting når den ene tingen er gjort.
Prøver man å jobbe med å se det som er bra og godta seg selv, vil man få et mer avslappet og bedre forhold både til seg selv og andre. Jeg mener at det aller meste sitter i det som er inni hodet...

celeste er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo frem til jeg er ferdig med amminga, så blir det tilbake til ketolyse. Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 21:58   #36
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av connie83, her.

ja er helt enig med deg alså!!! men vat bare ikke hvordan man skal begynne!! Eneste jeg virkelig ønsker er å ha det bra med meg selv uasett vekt egentlig, men tror jeg vil få en bedre selvfølelse av å klare å spise normalt ihvertfall, og viss jeg ser at det vil gi noe som hels resultat!! nei sporet helt av her jeg nå he he

Sett lavere mål . At du klarer å spise normalt er jo en bra ting. Da kan det være et mål.

Det er mange som har erfart at lykken ikke ligger i en tynn kropp

Sjekk forøvrig ut www.tanketrening.com.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:00   #37
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sett lavere mål . At du klarer å spise normalt er jo en bra ting. Da kan det være et mål.

Det er mange som har erfart at lykken ikke ligger i en tynn kropp

Sjekk forøvrig ut www.tanketrening.com.


takk nei man trenger nok ikke bli lykkligere av den grunn

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:04   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Det går såååå sakte

Jeg oppdaga plutselig at 20-åra var over uten at jeg hadde blitt tynn... Så mye tid kastet bort på å vente på at et eller annet fantastisk skulle skje den dagen jeg bare ble TYNN! Så begynte jeg å se meg omkring, og fant ut at jeg hadde da jammen hatt det gøy selv om jeg ikke er tynn. Og hadde sikkert hatt det utrolig mye morsommere om jeg hadde hatt tid til å nyte det også, i stedet for å være så opphengt i at jeg kunne jo ikke ha det bra, for jeg var jo ikke slank!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:10   #39
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg oppdaga plutselig at 20-åra var over uten at jeg hadde blitt tynn... Så mye tid kastet bort på å vente på at et eller annet fantastisk skulle skje den dagen jeg bare ble TYNN! Så begynte jeg å se meg omkring, og fant ut at jeg hadde da jammen hatt det gøy selv om jeg ikke er tynn. Og hadde sikkert hatt det utrolig mye morsommere om jeg hadde hatt tid til å nyte det også, i stedet for å være så opphengt i at jeg kunne jo ikke ha det bra, for jeg var jo ikke slank!


ja det su sier er så sant!! Men det ligger så mye bak det så klarer nok ikke bare snu uten vidre men jeg prøver virkelig!!

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:04   #40
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av connie83, her.

ja det su sier er så sant!! Men det ligger så mye bak det så klarer nok ikke bare snu uten vidre men jeg prøver virkelig!!

Godt du prøver!
Mange som går ned i vekt oppdager at de faktisk ikke blir noe lykkeligere av den grunn. Og blir dermed enda mer ulykkelig!
Kanskje du skal lete litt etter andre grunner før du gir vekta all skyld?
Lykke til, både med vektnedgang og leting etter lykken!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:46   #41
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av snartsnelle, her.

Vekten av "kraftig beinbygning" utgjør desverre minimalt. Max 1-2 kg.

Jeg er ikke helt enig. Jeg trodde tung beinbygnig refererte til vekten av selve skjelettet - og det kan nok utgjøre maks 1-2 kg, tettheten av bein er ikkes å høy. Men når man snakker snakker om hvor mye kropp man må ha for å fylle ut volumet av det skjelettet utgjør, så vil det være individuelle forskjeller etter hvor stort dette volumet er. Venninnen min som har 10 cm mindre fra hoftekam til hoftekam enn hva jeg har, trenger nødvendigvis mindre kropp for å slutte seg rundt disse beina. Muskelmasse spiller også en stor rolle når man snakker om vekt, siden tettheten av muskler er høyere enn av fett.

Poenget mitt er ganske enkelt at det er en alt for enkel løsning å si at man skal veie "antall centimeter over meteren minus 10" for å se passe ut.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 01:39   #42
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg oppdaga plutselig at 20-åra var over uten at jeg hadde blitt tynn... Så mye tid kastet bort på å vente på at et eller annet fantastisk skulle skje den dagen jeg bare ble TYNN! Så begynte jeg å se meg omkring, og fant ut at jeg hadde da jammen hatt det gøy selv om jeg ikke er tynn. Og hadde sikkert hatt det utrolig mye morsommere om jeg hadde hatt tid til å nyte det også, i stedet for å være så opphengt i at jeg kunne jo ikke ha det bra, for jeg var jo ikke slank!

Akkurat sånn har jeg tenkt også!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 08:11   #43
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg har hørt noe lignende, men at det er over meteren minus ti.

Det stemmer på meg i alle fall, siden jeg er ca 164 og har alltid (før siste svangerskap) veid 54 kg. Da er jeg helt passe, ikke for tykk og ikke for tynn.
Det stemmer også med sambo, som er 194. Tror han veier rundt 84 kg.

Hei. Når det gjelder vekt så stemmer det at man "grovt regner" (dette er jo litt individuelt, men en god pekepinn) at damer skal veie det samme som høyde minus 10 kilo. Men menn skal veie det samme som høyde. Så din mann må da være ganske så tynn! Min mann er 186 og veier 83, og han er så absolutt på den smale siden...

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 08:39   #44
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Hei. Når det gjelder vekt så stemmer det at man "grovt regner" (dette er jo litt individuelt, men en god pekepinn) at damer skal veie det samme som høyde minus 10 kilo. Men menn skal veie det samme som høyde. Så din mann må da være ganske så tynn! Min mann er 186 og veier 83, og han er så absolutt på den smale siden...

Når jeg regner dette med min høyde, så får jeg en BMI på 20.7, altså i nedre normalområdet. Regner jeg med høyden over meteren får jeg 23.9. Å påstå at kvinner derfor skal veie det samme som høyde minus 10 kilo er dermed det samme som å si at man helst skal ligge i nedre normalområde for BMI - noe jeg ikke kan se det finnes helsemessig dokumentasjon på.

Poenget mitt med å påpeke at dette er en dårlig pekepinn er at veldig mange sliter med at idealvekten skal være noe uoppnåelig. For veldig mange er en BMi på 20.7 uvirkelig - det skal ikke mer enn noe høy muskelmasse til før det blir vanskelig. Derfor bør vi styre unna slike tommelfingerregler her inne og fokusere på trivselsvekt - det kan være så mangt og er langt sunnere å fokusere på.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 08:52   #45
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Hei. Når det gjelder vekt så stemmer det at man "grovt regner" (dette er jo litt individuelt, men en god pekepinn) at damer skal veie det samme som høyde minus 10 kilo. Men menn skal veie det samme som høyde. Så din mann må da være ganske så tynn! Min mann er 186 og veier 83, og han er så absolutt på den smale siden...

Mulig han veier 87-88, men jeg tror det var det han veide før. Nå har han gått ned noen kilo siden han trener ganske mye.
Han er lang og tynn, men ikke beinete heller. Han har litt mage og det som er.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 08:56   #46
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Når jeg regner dette med min høyde, så får jeg en BMI på 20.7, altså i nedre normalområdet. Regner jeg med høyden over meteren får jeg 23.9. Å påstå at kvinner derfor skal veie det samme som høyde minus 10 kilo er dermed det samme som å si at man helst skal ligge i nedre normalområde for BMI - noe jeg ikke kan se det finnes helsemessig dokumentasjon på.

Poenget mitt med å påpeke at dette er en dårlig pekepinn er at veldig mange sliter med at idealvekten skal være noe uoppnåelig. For veldig mange er en BMi på 20.7 uvirkelig - det skal ikke mer enn noe høy muskelmasse til før det blir vanskelig. Derfor bør vi styre unna slike tommelfingerregler her inne og fokusere på trivselsvekt - det kan være så mangt og er langt sunnere å fokusere på.

Ingen av oss har vel påstått det. Folk er forskjellige. En pekepinn er ikke det samme som å påstå. Noen kan se normale ut med en lav BMI, mens andre ser beinete ut med en høyere.
Det viser jo også bare hvor misvisende BMI kan være også. Jeg er som sagt normal med en lav BMI. Da har jeg både rompe, mage og lår.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 09:54   #47
snartsnelle
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 14
snartsnelle er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Jeg synes man må få lov til å ønske å gå ned noen kilo uten å være svært overvektig. Kanskje lurt å begynne FØR man er der.

Nei, man blir kanskje ikke så mye lykkeligere som slank, men helsegevinsten er stor.

__________________
Startet på ketolyse 17 sep.
Startvekt: 83 kg, uke 1: 80,2 kg
snartsnelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 09:56   #48
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Ingen av oss har vel påstått det. Folk er forskjellige. En pekepinn er ikke det samme som å påstå. Noen kan se normale ut med en lav BMI, mens andre ser beinete ut med en høyere.
Det viser jo også bare hvor misvisende BMI kan være også. Jeg er som sagt normal med en lav BMI. Da har jeg både rompe, mage og lår.

jeg har alltid tenkt at man skulle veie rundt ca høyden, er man 167 cm er 67 kg greit, og helt ned til til 57 kg, men har aldri hørt at idealvekten er 10 kg under det målestokken viser, heller den sammen!! Og beinbyggning har jo en del å si, har man kraftig beinbygning kan man bli utrolig beine om man for eks ligger på en bmi på 20 mens har man en small/lett beinbygning ser man normal ut!!! tror man egentlig er nødt til å se ann vekten og kroppen sin selv, og følge det vekten man trives med uansety hva den ligger på, så sant det ikke går utover helsen!!!

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 10:03   #49
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det går såååå sakte

Jeg svarte kun på en annen pekepinn og sa at det jeg hadde hørt var -10 kilo. Jeg har alledeles ikke sagt at det er sånn, men at det stemmer på meg.

Jeg kan ikke veie 64 kilo som er det som da er høyden min. Det var det jeg veide da jeg begynte å slanke meg. Når jeg veier 54 kg er jeg som sagt normal, da bruker jeg 38/40 og M i klær.
Og igjen - dette er det som stemmer på MEG, folk er forskjellige, jeg har ikke sagt noe om andre.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 10:06   #50
connie83
Juniormedlem
 
connie83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 37
connie83 er på en erverdig vei

Sv: Det går såååå sakte

Opprinnelig lagt inn av Viclin, her.

Jeg svarte kun på en annen pekepinn og sa at det jeg hadde hørt var -10 kilo. Jeg har alledeles ikke sagt at det er sånn, men at det stemmer på meg.


ja men vi er enige vi he he, for jeg sa alt fra 10 kg under til samme kg klasse som høyden Jeg aner ikke vhordan jeg vile vært 10 kg under, sikkert ganske så tynn for jeg ahr kraftig beinbygning!! Så jeg må bare se ann på kroppen min hvor mye jeg kan gå ned

connie83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sakte men sikkert ... Tricky Nyheter / media 19 14-11-09 18:58
Synes det går så sakte Trulte42 Lavkarbo generelt 13 12-12-08 14:01
Sakte, -men sikkert leyla73 Lavkarbo generelt 0 18-05-08 11:39
Støttegruppe fra oss det går sakte med! Tussi jenta Lavkarbo generelt 109 11-12-07 10:32
Fort? Sakte? I ro? Summer Fysisk og mental helse 11 15-02-06 22:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no