Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-10, 06:07   #26
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg vil ha fournarina-bukse

Altså jeg skal ikke slutte å leve lavkarbo, men når jeg har gått ned det jeg skal så skal jeg koste på meg jeans til 1500 spenn

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 06:45   #27
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg skal nok ikke slutte å leve lavkarbo, jeg heller - men det å endelig slippe alle ekstra strenge hensyn som hører med i slankeprosessen skal bli solid belønning i seg selv. For meg betyr det å slakke litt på tøylene og kunne spise frukt/bær uten å "ødelegge", kaffedrikker med melk i, bønner og linser, kanskje til og med noen skiver brunost på nannah-vaflene

Ellers er jeg enig med flere andre - selve resultatene av "dietten" er all belønningen som behøves. Med alt det innebærer, fra det at det er enklere å handle klær til det å sove bedre som følge av stabilt blodsukker (og å miste den der ryggvalken)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 07:19   #28
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Akkurat som 157cm, gleder jeg meg til å ikke trenge og være såå streng hele tiden. Litt linser og bønner, etc.

Det å gå ned i vekt er mål nok for meg. Dessuten å passe klær som har ligget i skapet i ti års tid, hehe! (har noen fine skjørt nemlig!)

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 07:31   #29
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Hei!

Min "gulrot" er at jeg har fått tilbake helsen min, selvtilitten og rett og slett livsgnisten. Dette skal jeg og min kjære feire ved at vi drar til Bulgaria i sommer. En overraskelsestur til han, men er vel egentlig mest en overraskelsestur til meg

__________________


nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 07:44   #30
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Det må være de sommerkjolene som henger i skapet mitt, som jeg kjøpte for to år siden da jeg hadde gått ned 23 kilo...Nå har jeg gått opp 9 av dem Og jobber for å komme ned igjen. Denne gangen er det verre....

Jeg kjenner jeg kan signere Anne.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:09   #31
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Enig med 157cm.....det skal bli godt å ikke være så streng hele tiden......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:57   #32
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg hadde lenge ønsket meg en tattoo på korsryggen, dete lovte jeg meg selv at jeg skulle ta når jeg hadde holdt vekta ett år Så det var min gulrot, og den pryder ryggen min

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:06   #33
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg fikk puppeoperasjon av Staten i fjor, etter å ha tatt av 36 kilo. Fra en grotesk str. GG til en kledelig liten 70 B. Det var en fin gulrot!

Nå har jeg tatt av tilsammen 40 kilo, veier 56 kg, og sliter som POKKER m å finne str 34/XS i butikkene...ikke helt etter planen, kanskje...?!

Og i fjor fikk jeg ei fotografvenninne til å fotografere meg skikkelig, DET var lurt og hjalp veldig på selvbildet! Hun holdt på i to dager, og tok over 600 bilder i alle slags situasjoner, med sminke og forskjellige antrekk, portretter, helfigur, the works. Anbefales!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:15   #34
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Min gulrot er at jeg skal handle klær. Masse klær. Unødvendig mye klær.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:40   #35
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Min gulrot er at jeg skal handle klær. Masse klær. Unødvendig mye klær.



Ja. Jeg fikk også handlet unødvendig mye klær...underveis!
Ikke bare bare å gå ned 12 størrelser i klær over tre år...så dessverre måtte det handles inn endel underveis-klær også, som selvfølgelig er alt for store nå

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 10:02   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Og i fjor fikk jeg ei fotografvenninne til å fotografere meg skikkelig, DET var lurt og hjalp veldig på selvbildet! Hun holdt på i to dager, og tok over 600 bilder i alle slags situasjoner, med sminke og forskjellige antrekk, portretter, helfigur, the works. Anbefales!

Ja, det hadde jeg nesten glemt! Jeg har en stående avtale med ei fotografvenninne som jeg utdannet meg sammen med om å ta noen skikkelig klassiske pin up-bilder av typen semi-utfordrende! . Det gleder jeg meg til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 10:05   #37
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det hadde jeg nesten glemt! Jeg har en stående avtale med ei fotografvenninne som jeg utdannet meg sammen med om å ta noen skikkelig klassiske pin up-bilder av typen semi-utfordrende! . Det gleder jeg meg til!

YEAY! Anbefales ja! VELDIG deilig for selvbildet!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 10:10   #38
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Min gulrot er å få nye pupper Redusere og heise de litt opp...Hadde vært deilig.

Også skal jeg kjøpe meg noen skikkelig fine jeans. Made In Heaven jeans vil jeg ha

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 11:25   #39
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg har heller ikke tenkt å slutte med lavkarbo, MEN når jeg har kommet ned til idealvekt har min bedre halvdel tenkt å sette av en hel lørdag og shoppe DUNGER med klær sammen med meg, på hans kort.

Å så gleder jeg meg til å spise litt frukt og kanskje ett grovt knekkebrød i ny og ned.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 11:30   #40
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Tanken var en heftig Tattoo ;p men har blitt en del tattoo's innimellom her så mulig jeg må endre'n litt hehe.. jeg kunne godt også tenkt meg og heisa litt på brystene evt legge inn no silikon, men tviler på at jeg kommer til og gjennomføre det..

men er klart, ser stort frem til og kunne vært fornøyd med kroppen og vise'n fram med stolthet..

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 11:37   #41
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av anette76, her.

Min gulrot er å få nye pupper Redusere og heise de litt opp...Hadde vært deilig.

Ja, deilig! Koster deg svimlende kr 260,- i egenandel hvis du, som jeg, har en ålreit fastlege som henviser deg. I mitt tilfelle var det årevis med nakke- og skulderplager. Mange privatklinikker har også avtale med NAV/trygdekontoret, så sjekk litt rundt og finn den beste.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 19:29   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

handle klær. Masse klær. Unødvendig mye klær.

Men det gjør jeg jo allerede!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 19:53   #43
labaline
Juniormedlem
 
labaline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 46
labaline er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Mannen min og eg snakkar om å ta ein tur, berre me to, når me har nådd måla våre. Me har lenge snakka om ein tur til Paris, men det kjem an på økonomien når me er i havn
Elles tenkjer eg at det er ein siger å få gå i ein "vanleg" butikk og kjøpa klede i ein "vanleg" storleik

__________________


labaline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eigenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 20:12   #44
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Gulrota mi ved endt diett er at jeg har forlenget levetiden min med endel år, håper jeg...(Når dietten er endt er jeg nemlig død og begravet!) Jeg spiser med andre ord lavkarbo for resten av livet!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 00:11   #45
Chiquita
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 41
Innlegg: 54
Chiquita er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Min gullerot ved nådd idealvekt er bukplastikk.
Jeg drømmer virkelig om å få bort denne magen min som består av masse hud, og jeg betaler det selv dersom det skulle bli nødvendig (men vil jo selvfølgelig prøve å få det dekt først)
Ødelegger selvfølelsen skikkelig :-(

Har hatt flere del-mål og premieringer underveis.
Nå nærmer jeg meg -15kg, og da har jeg lovt meg selv en tur på spa

__________________
Chiquita
Delmål 1: -5kg er nådd! Delmål 2: -10kg er nådd!! Delmål 3: -15kg er nådd!!! Delmål 4:-20kg

Chiquita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 00:18   #46
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Skal reise utenlands! Har aldri vært andre plasser enn her, i sverige og en rask tur i finland!

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 04:28   #47
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jaaaa Lurer på om vi må en tur til utlandet vi og!!!!!

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:02   #48
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Milla_83, her.

Min gulrot når jeg endelig oppnår "idealvekten" er å reise til en eksklusiv undertøysbutikk, bli tatt grundige mål av og få undertøy som virkelig passer, løfter og fremhever

I mellomtiden nøyer jeg meg med delmål som frisørbesøk, hudpleie, farge og forme bryn, deilig dusjsåpe fra Bodyshop, ny neglelakk, øyneskygge o.l.


Liker sitatet ditt under fra Muse! Nydelig sang! Skal på konsert neste uke.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:08   #49
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Min gulrot er å kjøpe noen fine kvalitetsklær her i Brussel før vi flytter hjem. Har ett år på meg....Her kryr det av ekslusive butikker, men har jo ikke råd til å handle fine dyre klær før jeg er ved målvekt. Så nå strever jeg med å komme ned i str. 40 slik at jeg kan kjøpe noen fine klær som jeg kan ha i mange år. Foreløpig er jeg 46 oppe og 44 nede, så det kan jo ta sin tid.... På den annen side er str. som regel et hakk over her enn i Norge, så jeg får se når jeg er hjemme i sommer om jeg kanskje egentlig er 44/42....

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:20   #50
mdal
Nytt Medlem
 
mdal sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 7
mdal er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Tror det må bli nye pupper her også om vi har råd. Snart bare huden igjen....

__________________
,

mdal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan holde stabil vekt etter endt kur? hoppetussa Spørsmål og svar 10 10-03-10 11:42
Hjelp. (Etter endt ketolysekur) B_3 Lavkarbo generelt 2 04-06-09 19:39
Gulrot Nannah Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 20-05-09 13:44
Gulrot Evah Spørsmål og svar 1 12-11-08 13:35
Karbohydratomsetningen etter endt kur? LMPH Spørsmål og svar 5 30-11-07 11:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no