Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Matmengde

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-08-08, 10:21   #1
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Matmengde

Er det noen "store gutter" som kan trø til her.
180-106-50+, Har prøvd Ketolyse i et halvår (godt utslag på stixen) men vekta var den samme , 105-107. Så prøvde jeg Skaldemann, vekta er fortsatt stabil.
Merker ingen forskjell om jeg spiser MYE og mange måltid pr dag eller om jeg nøyer meg med 2 måltider, og lite mat. Eneste forskjellen er jeg blir sulten som bare fy når jeg spiser lite.
Har prøvd med de foreskrevne 4-4,5 ltr vann pr dag, og bare 1 ltr. Når jeg drikker mye blir det oftere på do, og jeg føler meg opp-blåst,men det har ikke utslag på vekta.
Er jeg kanskje typen som bestandig er på platå?
Hadde i utgangspkt tenkt å ta av ca 30,- kg.
Har merket lite til varme i kroppen og økt energi.

Kan en eller annen komme med forslag til MATMENGDE.
Frokost:
Egg og bacon---------------------------------------------Hvor mye?
Lunch:
En boks makrell eller sardiner------------------------------Er det nok?
Middag:
3-4oo gr Kjøtt/fisk( Enten fett kjøtt eller smør til fisken)-----Er det nok?

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:49   #2
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Matmengde

Trener du?
Dette hørtes litt sånn styrketreningsaktig ut, eller det helt motsatte.

Jeg spiser mere. Går på Fedon sånn ca. men dog.

Hittil i dag:

Geriljakardio
4 kokte egg frokost
1 boks makrell i tomat Mellommål en
1/2 boks Yoghurt naturell til Lunch 1
150--200g svinekjøtt+ masse brokoli kommer til Lunch 2
Mellommåltid 2 blir noe i samma gata, muligens skinke
Middag, Ostesuflé
Kveldsmaten blir enten Tunfisk eller egg

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 08:32   #3
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Takker for det "Rungutt". Men nå prøver jeg på Skaldemann(extrem), og da er carber helt utelukket.
Bortsett ifra de som finnes i egg da.

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 16:58   #4
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Matmengde

En liten ide/erfaring. Fryser du på beina, kan du vurdere å øke matmengden

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:04   #5
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Fryser ikke på bena nei, vil helst ligge med dem ut vinduet om natta, men fruen protesterer.
Men en ting etter at jeg gikk over til lav/0 carbo, en slipper sure sokker etter en dag i vernesko.

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 05:11   #6
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Matmengde

Dæven det har du jammen rett i, Har ikke svette sokker etter en dag med værnesko lenger jeg heller At jeg ikke har lagt merke til det før Hva i alle dager kommer det av

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:19   #7
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Det kommer sikkert av at vi tidligere har fått i oss altformye carber. Vi er vel som ulven, spis kjøtt .Den salaten ulven får i seg er vel mosen som elgen har tryna i når den stuper.Vet at i dyreparker så blir det blanda inn litt gress i maten til rovdyra. Og heldigvis kan vi supplere med fisk. Og når carbene brytes ned i kroppen blir det "giftig" avfall som stinker i skoa. Har også merket at det er så godt som slutt på "vind" i magen.
Ser på måltidslista til Runegutt, det var da svert så mange måltider du spiser. mange dager så klarer jeg meg godt med bare to. Trodde det var for sukkerspiserne at det var viktig med mat hver 3-4 time, for å holde oppe forbrenningen.
Men fortsatt er det ingen som kan gi meg råd om matmengde?

Mvh Grovsnus
Ha en super dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:28   #8
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Ser at du har "Det går nedover" som motto Fat Lemmy. Men den må leses med varsomhet.

Hvis VEKTA går ned, lengre ned, så blir du tyngre. Hvis VEKTA går opp, så blir du lettere. You see?

Som Danskene sier etter julebordsesongen: De har tapt seg,
ut over livreimen.

men jeg tror jeg skjønner hva du mener Fat Lemmy. og lykke til videre.Har du forresten merket andre forandringer enn at det er slutt på sure sokker?

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:41   #9
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Matmengde

Sitat:

Hvis VEKTA går ned, lengre ned, så blir du tyngre. Hvis VEKTA går opp, så blir du lettere. You see?

skjønner ikke....
Mener du fysisk, at den blir presset mer ned i gulvet jo tyngre du er?

Må jo forøvrig være utrolig kjedelig å være på platå så lenge!
Aner ikke noe med matmengden din, for det kostholdet ditt er mye mer ekstremt enn det jeg har. Dvs at jeg har litt karbohydrater, og mindre fett.
Men jeg vet at min vekt går nedover (dvs jeg veier mindre ja) når jeg trener styrke i kombinasjon med kondisjon.
Håper du finner ut av det snart! Lykke til

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 17:48   #10
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Til Vibeke40.
Når vekta (altså den du står på) går lengre ned så må det jo bety at du veier mere.
Og motsatt, når vekta (som du fortsatt står på) går opp, veier du mindre.

Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 20:38   #11
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Matmengde

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

.Har du forresten merket andre forandringer enn at det er slutt på sure sokker?

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Ja har merket en hel del forandringer. Blir ikke så ofte sulten, sover bedre om natten, og våkner derav mer utvilt. Arbeidsbuksene er litt løsere og humøret er mer stabilt. Passer meg bra Ikke har jeg opplevd å få ketose ånde heller. Og jeg sparer mye penger, for jeg handler ikke lenger mat på bensinstasjoner Og det er dyrt! Blir nok ikke så vanskelig å følge denne dietten

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 13:53   #12
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Matmengde

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Den salaten ulven får i seg er vel mosen som elgen har tryna i når den stuper.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 13:57   #13
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Matmengde

Grovsnus: Har du ikke gått ned noenting i det hele tatt siden du startet?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 15:30   #14
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Matmengde

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Er det noen "store gutter" som kan trø til her.
180-106-50+, Har prøvd Ketolyse i et halvår (godt utslag på stixen) men vekta var den samme , 105-107. Så prøvde jeg Skaldemann, vekta er fortsatt stabil.
Merker ingen forskjell om jeg spiser MYE og mange måltid pr dag eller om jeg nøyer meg med 2 måltider, og lite mat. Eneste forskjellen er jeg blir sulten som bare fy når jeg spiser lite.
Har prøvd med de foreskrevne 4-4,5 ltr vann pr dag, og bare 1 ltr. Når jeg drikker mye blir det oftere på do, og jeg føler meg opp-blåst,men det har ikke utslag på vekta.
Er jeg kanskje typen som bestandig er på platå?
Hadde i utgangspkt tenkt å ta av ca 30,- kg.
Har merket lite til varme i kroppen og økt energi.

Kan en eller annen komme med forslag til MATMENGDE.
Frokost:
Egg og bacon---------------------------------------------Hvor mye?
Lunch:
En boks makrell eller sardiner------------------------------Er det nok?
Middag:
3-4oo gr Kjøtt/fisk( Enten fett kjøtt eller smør til fisken)-----Er det nok?

Mvh Grovsnus
Ha en fin dag

Hei og hå!

Nå er jeg ingen stor gutt(heller ei stor jente),en jeg kjenner til problemet du snakker om, been there.
Jeg fikk da ett tips om å tilføre ett måltid bestående av nesten bare fett på kveldstid, jammen hjalp det ikke. Dette er ett par år siden, men tror jeg må innføre det igjen, jeg gikk ned de tre første i en fei, men så ble det stille i fjøset(les:badet)

Ett eksempel er sjokolademousse, det var det jeg brukte sist, en skål med sjokolademousse og en kremdott oppå. DA SKJEDDE DET TING, gikk ned 17 kg på ett halvt år(inkl frihelger innimellom, en jul og en påske).

Oppskriften kommer her:
SJOKOLADEFROMASJ (nam-nam).
5 plater gelatin (legges i kaldt vann i ca 5 min(lar dem gjerne ligge til jeg er ferdig med å vispe eggedosisen), smelt det i bare litt vann i bunnen på en liten kasserolle).

3 egg (visp til eggedosis, og tilsett eggedosisen i gelatinen, ikke
3 ss søtningssukker omvendt).

1 kremfløte (vispes til krem og tilføres i eggedosisen, rør det forsiktig inn)
2 ss søtningssukker
2 ss kakao

Sett hele bollen kjølig, gjerne natten over. Denne er IKKE farlig, nesten ikke mulig å overspise her.
Til sammen i hele bollen(og den har jeg i mange dager) er det ca 14

karbohydrater. Pisker gjerne litt krem til å ved siden av. Populær hos både store og små.

Lykke til!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 16:12   #15
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Til Rubens: Starta i uke 41 i 07 på 105, er fortsatt på 105. har vert oppe i 107 imellomtiden. grunnen til at jeg fortsetter er at jeg elsker maten.

( Bare en liten digresjon. Jeg elsker maten, men er glad i kona mi. Merkelig språk Norsk, burde vert omvendt. treffer du en Amerikaner så er det" love You" før du får sukk for deg)

Til "fett-nok" Den skal prøves!!!!! Har brukt å lage det av til som dessert. Men har hatt litt dårlig samvittighet fordi det smaker så godt. I mitt tidligere liv så var sjokolade en viktig ingrediens.

Vi fortsetter med lavcarbo,
og stser på at det går bedre og bedre.

ha en strålende dag alle sammen
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 16:31   #16
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Matmengde

Har du noen formening om hvor mye mager kroppsmasse du har? Iom at du veier 105kg og vil ned 30, så kan vi gå ut fra 75kg. Da er teoretisk grunnforbrenning rundt 2500kcal.

Du bør ikke under det nivået.

Jeg har ikke energi til å regne ut hvor mye mat det blir, men jeg går ut fra at det blir tre relativt solide porsjoner på en dag.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 07:45   #17
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Matmengde

Mulig jeg tar feil, mener tydelig at sist jeg leste boken så sto det, Spis til du er mett. Bare pass på balansen mellom Fett prot/karbo.
Har gjordt det selv og fungerer som en drøm.

Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 09:57   #18
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Takk Kolve. men hva er mett???
Jeg kan spise utrolig mye, har mange års trening med å fylle på litt ekstra. Og bestandig har jeg hatt litt plass tilovers i "dessertmagen".
Skal ta meg på tak en dag å veie og rekneut hvor mange cal jeg får i meg. har en mistanke om at det er som flere sier at jeg får i meg forlite. Kroppen er på sparebluss.
Takk for all hjelp
Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 10:18   #19
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Matmengde

Snusn, du kan tenke på Fedon hvis ikke de svært så karbofattige kurene virker.
På Fedon spiser du litt mindre fett, og kanskje ikke riktig like store proteindeler, men du spiser 6 måltid pr. døgn, og kan kjøre på med grønnsaker og belgfrukter så mye du greier å svelge.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:43   #20
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Har en eller annen merkelig aversjon mot Fedon. Sikkert ubegrunnet. Ser jo at det virker for deg.
I så fall så blir det 3 kuren min på et år. Starta uke 41 i fjor på Ketolyse.
Skal tenke på det. Må bare få samla meg til å finrekne på det jeg spiser nå om dagen. har alså en sterk mistanke om at det blir for lite fett.

Mvh Grovsnus
ha en fet aften

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:09   #21
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Matmengde

Mye bra mat på fedon også. Skjønner jo at man ikke lider noen nød på Keto og Skaldediett heller. Padler du?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:47   #22
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Matmengde

Kom til å tenke på noe...

Det kan også være et hormonelt problem (ja, vi gutta har dem vi også, fler enn bare mannsen). Hypothyroidisme (staving?), lavt testosteronnivå, høyt kortisolnivå (som ofte sammenfaller med lavt testosteronnivå - de to motvirker hverandre), etc. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men om du er over 40 ville jeg hvertfall bedt legen å sjekke hormoner og slikt ved neste anledning.

  Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:02   #23
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Matmengde

Til Runegutt. padler litt ja. Prøver å få en tur i uke. Når det er finvær så blir det litt mere.

Til Bulldog: Takk for tipset. Skal få sjekka hormoner ja.

Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 22:12   #24
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Matmengde

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Til Runegutt. padler litt ja. Prøver å få en tur i uke. Når det er finvær så blir det litt mere.

Hva heter kajaken? Har en far som heller ikke er i fluevektklassen som truer med å kjøpe en.
Anbefaling fra voksne folk mottas med takk.
PS, han skal padle til havs

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 16:44   #25
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Matmengde

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Takk Kolve. men hva er mett???
Jeg kan spise utrolig mye, har mange års trening med å fylle på litt ekstra. Og bestandig har jeg hatt litt plass tilovers i "dessertmagen".
Skal ta meg på tak en dag å veie og rekneut hvor mange cal jeg får i meg. har en mistanke om at det er som flere sier at jeg får i meg forlite. Kroppen er på sparebluss.
Takk for all hjelp
Mvh Grovsnus
ha en fin dag

Selv var jeg "aldri mett" 1 hel peppes pizza (stor seff) og 10 min etter på var jeg klar for en hel til og slik kunne dagen gå. Jeg fikk aldri nok mat, var aldri rester når jeg var tilstede.
Når jeg skulle begynne på skaldeman så trodde jeg at jeg kom til å spise alt for mye. de første dagene var helt vilt :-) Mat i store porsjoner, og så mye jeg ville. Den gleden varte i 3 dager :-) da sa magen helt klart fra at den var mett før jeg var kommet opp i 1/2 av hva jeg hadde laget. Det var 4 feite fine nakkekotteleter. Men da slapp jeg lage kvelds mat.
Men for meg er det viktigste med denne "dietten" at jeg kan spise så mye jeg vil så lenge det er den riktige maten. for om jeg spiser over evne en dag så blir jeg bare "jævla varm" og neste dag har jeg det like bra.

PS. Mett er for meg når jeg ikke lenger har et "sort hull" i magen som skriker etter mer. (det forsvant når jeg begynnte på denne dietten)

Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matmengde Grovsnus Ketolysekuren 2 22-08-08 13:34
Matmengde i forholdt til styrketrening Sonny Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 29-12-06 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no