Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Deppa ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-10, 09:32   #26
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Deppa ...

Kjempeflott med seks kilo mindre. Det er 12 pakker smør det, tenk!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 23:34   #27
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Deppa ...

Ja JIPPI! Takk=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 01:29   #28
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Deppa ...

7 kilo =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 05:58   #29
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Deppa ...

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 10:02   #30
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Deppa ...

Gratulerer med syv kilo, det må være herlig! Det der med antall pakker smør tenker jeg også mye på når jeg går ned i vekt, pleier å se dem for meg.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.


Og du, når du sier at det er urettferdig at andre kan spise så mye pasta og sånn som de vil men likevel være slanke. Jeg kan fortelle deg så mye som at tynn ikke er ensbetydende med sunn!

Signerer! Kan trekke frem et eksempel...hadde en kollega som var tynn, tynn, og lita. Hun drakk to liter coca cola hver dag, spiste sjokolade og vestlandslefse til lunsj og sånn. Ja, en ting er langtidsvirkninger når det gjelder kolesterol og livsstilsykdommer, men ingen var så plaget med betennelser og muskelplager som henne, og jeg tenker med meg selv at det har kanskje en sammenheng...så hver gang jeg ser et tynt lekkert menneske supe i seg cola, tenker jeg at de er bare uvitende, og om de lever slik hver dag så vil det ha noe å si for deres levestandard når de blir eldre, om de i det hele tatt vil leve så lenge.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 02:47   #31
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Deppa ...

Nå er det nesten lenge siden jeg la inn denne tråden =)
Det har gått mye bedre og jeg har klart å ta av meg neesten 14 kilo ! jippi!
Skal ikke lyge å si at det bare har vært enkelt men det går ihvertfall sakte nedover og litt oppover og så nedover igjen hehe Jeg kjenner også at jeg har mer energi på godt og vondt. Men er definnetivt ikke deppa lenger=) Takk folkens

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 09:24   #32
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Deppa ...

SUPERT! Noe av det jeg liker best med dette nettforumet er å se alle menneskene som får et bedre liv og lykkes (noen for første gang i sitt liv) med å få bedre helse! Tenk, du har gått ned hele 14 kilo på drøye to måneder! Det er fantastisk! Og nå ser det jo ut til at du greier å leve med denne dietten også Jeg hadde heller aldri trodd at jeg skulle greie å leve slik, det gir en utrolig følelse av mestring å se at det går bra!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:53   #33
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Deppa ...

Jeg er enormt imponert!!Du er flink!! ( går å venter på hjelp av lindbergklinikk selv, for her går det ikke så bra. )
Gratulerer!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 22:52   #34
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Deppa ...

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

SUPERT! Noe av det jeg liker best med dette nettforumet er å se alle menneskene som får et bedre liv og lykkes (noen for første gang i sitt liv) med å få bedre helse! Tenk, du har gått ned hele 14 kilo på drøye to måneder! Det er fantastisk! Og nå ser det jo ut til at du greier å leve med denne dietten også Jeg hadde heller aldri trodd at jeg skulle greie å leve slik, det gir en utrolig følelse av mestring å se at det går bra!

Tusen takk =) Ja første gang ever jeg prøver en diett og man lærer så inmari mye av å sitte her inne! Det betyr så sinnsykt mye for selvfølelsen og motivasjonen at folk hjelper værandre frem her inne.. Alle har vært helt fantsatiske til tros for mange idiotiske spørsmål.. hehe..

Jeg er enormt imponert!!Du er flink!! ( går å venter på hjelp av lindbergklinikk selv, for her går det ikke så bra. )
Gratulerer!


du skal se du kommer til å klare det ettervært du også

Jeg hadde en typisk lege som mente jeg skulle spise sundt å trene.. trene gjorde at jeg ble liggende i sofaen gjerne uker, pga smerter i sålene mine eller i ryggen. Han søkte meg til asker på Friskvernklinikken .. De ville ikke hjelpe meg pga at jeg hadde hatt spise forstyrelser. de var redde jeg skulle få det tilbake.. Etter mye krangling med legen skiftet jeg. Fikk en ny lege som foreslo spisdegslank dietten og det var da jeg fikk begynt med dette. Hehe han var ikke dum den legen Dette kommer du til å klare med eller uten hjelp Klemmer

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skikkelig deppa Minsten Generell diskusjon 16 16-11-09 16:01
Svimmel og deppa. Labomba Fysisk og mental helse 5 02-07-07 22:31
jeg ble deppa Snøhvit Lavkarbo generelt 21 10-07-06 14:10
Jeg er så deppa paprika Atkins kosthold 26 07-05-06 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no