Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva syns dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-10, 13:58   #1
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei
Red face

Hva syns dere?

Har gått på ketolysekuren en stund og trives i grunn godt med det, men nå vurderer jeg litt mer karbohydrater.... Vet å si dette nesten er som å banne i kjærka, men nå skal jeg fortelle hvorfor.
Trener masse, sånn ca 5-10t uka. Det går veldig fint, men føler ikke jeg får no progresjon i treningen. At jeg på en måte står å stamper på samme plass. Det blir fort tomt og jeg klarer ikke å yte maksimalt.
Så her til spørsmåla: Hvor mange gram kh kan jeg spise om dagen uten å minke på fettet?
Har noen noen tips til trening som funker så jeg ikke trenger å spise flere karber?
Trives veldig godt på ketolysekuren, så har overhode ingen planer om å konvertere til "vanlig" kosthold, bare øke litt i forhold til de 15g karber som spises i dag.
Så hvor mange g karber kan jeg spise i løpet av en dag og fortsatt kalle kostholdet mitt lavkarbo? Hvor går grensen?

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:01   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva syns dere?

Hvorfor er det å banne i kirka fordi at du skal øke på karbene da

Du vet jo, som det står i boka, at etter 4 uker så kan du øke på karbene. Har ikke boka her, men mener det er 5 pr dag. (Så lenge vekta går nedover. )


Og i flg. boka Bedre uten brød, så kan man spise opptil 72 karber dagen uten å måtte redusere fettet.

Lavkarbo er faktisk allt fra 0- 150 karber

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:09   #3
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Hva syns dere?

Det var et dumt utrykk, enig med deg der
Men takk for svarene Har ikke boka selv, for den er det vist noen som har lånt, men skal få sjekka det opp skikkelig når jeg får den tilbake
Hmmm, vektnedgangen er ikke bra om dagen. Kansje det blir dumt å øke på karbene da?

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:17   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva syns dere?

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Det var et dumt utrykk, enig med deg der
Men takk for svarene Har ikke boka selv, for den er det vist noen som har lånt, men skal få sjekka det opp skikkelig når jeg får den tilbake
Hmmm, vektnedgangen er ikke bra om dagen. Kansje det blir dumt å øke på karbene da?

Det kan hende at kroppen din trenger mer karber pga treningen.

Prøv, øk med gode grønnsaker, litt og litt
Ikke reduser på fettet.

Har du gått mye ned i vekt, over hvor lang tid?

Og hvor "dårlig" er nedgangen nå ?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:24   #5
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Hva syns dere?

Det høres ut som en plan
Begynte på easylife i september og gikk ned 13kg først på pulver siden en blandig av pulver og lavkarbo. La om til ketolyse for ca 3uker siden og etter det har jeg vel gått ned 300g eller no sånt:P

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:35   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva syns dere?

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Det høres ut som en plan
Begynte på easylife i september og gikk ned 13kg først på pulver siden en blandig av pulver og lavkarbo. La om til ketolyse for ca 3uker siden og etter det har jeg vel gått ned 300g eller no sånt:P

da omstiller nok kroppen seg ennå, skal du se.

Fantastisk nedgang da, grattis
Og 300 gram ned er jo 300 gram ned ( se for deg 300g smør, den massen har kroppen kvitta seg med )

Husk at du ikke har all den væske og avfallstoffer i kroppen som vi som starter rett på ketolyse har.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:49   #7
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Hva syns dere?

Tusen takk
Er Veeeldig glad for hvert gram som blir borte Er vel det at jeg har vært litt "bortskjemt" med rask vektnedgang tidligere i høst og blir litt bekymret på om jeg kansje spiser feil eller har tulla det til på en eller annen måte de siste ukene. Den innarbeidede "fettfryken" sitter kansje fortsatt i meg, men kjenner jo på humøret, magen og energinivået at kroppen har godt av dette
Gratulerer selv med fantastisk vektnedgang

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:50   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva syns dere?

Takk

Ja, det høres ut som at kroppen din trives på kostholdet

Energi er positivt Og deilig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:55   #9
kirami
Medlem
 
kirami sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
Innlegg: 183
kirami er på en erverdig vei

Sv: Hva syns dere?

Absolutt Så prøve å øke karboinnholdet forsiktig fremover, så får en håpe det løsner på trening også

__________________
Min Blogg



kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tjukke må betale ekstra. Hva syns dere om dette? trillian78 Nyheter / media 42 26-04-09 16:41
Jeg syns ... Kokkosbolla Ketolysekuren 3 07-11-07 15:47
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
hva syns dere om denne artikkelen da? jeg blir helt oppgitt! Iset Atkins kosthold 9 09-03-04 16:46
Ny Stil - Hva syns dere? HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 13-01-04 21:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no