Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Æææææsj!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-05, 20:27   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Æææææsj!

Se der, mofe, var ikke den informativ, den tittelen...?

Men altså, jeg plages! Jeg vil legge inn en lenke, men vil ikke ha med alle de stygge http-tingene og //: og alt det der, jeg vil at det skal stå "Det kan du lese mer om HER" og så dukker det opp en fin lenke når du trykker på HER. Men hvordan får jeg til det? :blånn:

  Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 21:22   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Duh, bøllefrøet, pass deg så ikke jeg modererer oversktriften din!

Du trykker på boksen med bilde av en lenke og jen jorklode ved siden av den med kryss på...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 21:40   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Har prøvd det nå, men må man gjøre noe mystisk etter at man har limt inn lenken i bildet av en lenke med jordklode bak? (Jeg kommer til å få pris for beste formulering for denne altså... )

  Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 21:48   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Har prøvd det nå, men må man gjøre noe mystisk etter at man har limt inn lenken i bildet av en lenke med jordklode bak? (Jeg kommer til å få pris for beste formulering for denne altså... )

sånn... nei, du markerer teksten du vil skal stå, som her, og limer inn lenken .
må ikke stå http// to ganger...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 21:54   #5
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Test

  Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 21:56   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det virker!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 21:59   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg er et geni!

  Svar med sitat
Gammel 10-04-05, 22:02   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Jeg er et geni!

Intet mindre!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no