Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life start 25. januar

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-11, 12:39   #76
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life start 25. januar

Grensa for å falle ut av ketose er alt fra rett over 20 til 100 ettersom jeg har lest. Sånn ca og pluss minus

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 12:55   #77
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Jo, men om man hadde vært i ketose pga lavkarbo pulver, så hadde det jo ikke gjort noe om man spiste lavkarbo mat uten karbohydrater, da er man jo fortsatt i ketose.

Men på Easylife er man jo i ketose pga lavt kaloriinntak, og da spiller ikke karbohydrat innholdet rolle her. Da spørs det bare hvor mange kalorier måltidet inneholder for at man kan falle ut av ketosen. Og det var det jeg tenkte på i forrige innlegg, at jeg vet ikke hvor mange kalorier som skal til for å falle ut av ketosen!

For jeg regner med de 20-100 du nevnte marjusen var rettet til karbohydrater og ikke kalorier, sant?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:18   #78
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jo, men om man hadde vært i ketose pga lavkarbo pulver, så hadde det jo ikke gjort noe om man spiste lavkarbo mat uten karbohydrater, da er man jo fortsatt i ketose.

Men på Easylife er man jo i ketose pga lavt kaloriinntak, og da spiller ikke karbohydrat innholdet rolle her. Da spørs det bare hvor mange kalorier måltidet inneholder for at man kan falle ut av ketosen. Og det var det jeg tenkte på i forrige innlegg, at jeg vet ikke hvor mange kalorier som skal til for å falle ut av ketosen!

For jeg regner med de 20-100 du nevnte marjusen var rettet til karbohydrater og ikke kalorier, sant?

Jeg var helt enig med deg altså hehe. Det som gjør at man er i ketose på disse lavkalori pulverkurene er kaloriunderskuddet og ikke nødvendigvis karbounderskuddet Og jeg er enig i at man fort kan falle ut av ketose om man spiser mat i tilegg til pulver ettersom kalori inntaket da øker.

Det er anbefalt å ligge på rundt 20 kh i en ketogen diett for å være sikker på at du er i ketose og at forbrenningen er optimal.

Bare nevnte at man også KAN være i ketose opp til så mye som 100 kh i døgnet. Så det KAn gå å øke inntaket av kalorier om karboinntaket er begrenset til 50 om dagen. Men da er det jo ingen garanti og forbrenningen kan også gå ned litt. Og da vil jo ikke pulverkuren være så mye vits etter min mening

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:45   #79
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jeg var helt enig med deg altså hehe. Det som gjør at man er i ketose på disse lavkalori pulverkurene er kaloriunderskuddet og ikke nødvendigvis karbounderskuddet Og jeg er enig i at man fort kan falle ut av ketose om man spiser mat i tilegg til pulver ettersom kalori inntaket da øker.

Det er anbefalt å ligge på rundt 20 kh i en ketogen diett for å være sikker på at du er i ketose og at forbrenningen er optimal.

Bare nevnte at man også KAN være i ketose opp til så mye som 100 kh i døgnet. Så det KAn gå å øke inntaket av kalorier om karboinntaket er begrenset til 50 om dagen. Men da er det jo ingen garanti og forbrenningen kan også gå ned litt. Og da vil jo ikke pulverkuren være så mye vits etter min mening

Helt enig. Men slik jeg har forstått det er det mange som spiser shakene + en kyllingfilet eller ett egg, og dette påvirker ikke vektnedgangen deres

Men "fulle" måltider med grønnsaker med karbs og fett fra sauser og slikt kan nok slå ut anderledes..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:56   #80
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy Life start 25. januar

Jeg gikk på Easy Life pulver et par uker i fjor, og forstod det slik at den første uka på pulver tømte kroppens glykogenlager. Når man da kun fyller på 56 karbohydrater daglig, så holder man seg i ketose når man også begynner å spise. Andre uka spiste jeg daglig salat (bladsalat, litt paprika og agurk) m/kyllingfilet og litt fetaost + olje. Holdt meg fint i ketose da også... og vekta gikk ned

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 16:59   #81
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Jeg gikk på Easy Life pulver et par uker i fjor, og forstod det slik at den første uka på pulver tømte kroppens glykogenlager. Når man da kun fyller på 56 karbohydrater daglig, så holder man seg i ketose når man også begynner å spise. Andre uka spiste jeg daglig salat (bladsalat, litt paprika og agurk) m/kyllingfilet og litt fetaost + olje. Holdt meg fint i ketose da også... og vekta gikk ned

Du KAN holde deg i ketose på 56 karbohydrater ja, men det er langt fra alle. Derfor beskriver de aller aller fleste ketogen kost som om at man maks skal spise 20 kh om dagen.

Grunnen til at stort sett alle kommer i ketose på lavkalori pulver er underskudd av kalorier og ikke nødvendigvis underskudd av karbohydrater.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:04   #82
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Men om man spiser easylife pulveret og en solid, karbohydrat fri salat i tillegg per dag, er jeg ganske sikker på at man går ned i vekt, måtte man være i ketose eller ei

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:20   #83
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Men om man spiser easylife pulveret og en solid, karbohydrat fri salat i tillegg per dag, er jeg ganske sikker på at man går ned i vekt, måtte man være i ketose eller ei

Problemet er at om du faller ut av ketose så tror jeg man sliter av å leve på 1000kcal pga sultfølelsen vil komme veldig sterkt, samme med søtsuget osv.

Så da tipper jeg mange faller av, for ketose er en fin greie å være i for å slippe sultfølelsen og søtsuget. Spesielt på dietter under 1000 kcal

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:22   #84
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Ja det er nok sant Jeg har hørt at det er mange som sliter med sultfølsen etter de har startet med ett måltid te dagen (etter tallerkenmodell, hvor 25% er karbohydrater)

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 01:57   #85
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Easy Life start 25. januar

Hva med det enkle faktum at enhver diett med så lavt kaloriinntak vil føre til tap av muskelmasse? Er det virkelig ingen av dere som tenker på (evt. er klar over) at muskler et det første kroppen bryter ned når den sulter, fordi mer muskler enn det lille man trenger for å overleve er unødvendig i en overlevensessituasjon, mens fettet er verdt mer ute i naturen der karbohydrater er uhyre skjeldent? Oo

Tviler ikke på at det funker! Noe som hadde funka enda bedre hadde vært "vanndietten". Mhm! Kanskje jeg skal ta patent på den, 0kcal i noen uker. Garantert sult-indusert ketose, garantert vekttap!

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 13:45   #86
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Hva med det enkle faktum at enhver diett med så lavt kaloriinntak vil føre til tap av muskelmasse?

Når jeg gikk på Eurodietten en periode gikk jeg opp i muskelmasse..

Det er veldig viktig med trening ved slike opplegg, men generelt; ja, man går ned i muskelmasse ved veldig lavkalori.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 12:45   #87
Jeylo
Juniormedlem
 
Jeylo sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Alder: 57
Innlegg: 12
Jeylo er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy Life start 25. januar

Jeg gikk på Easylife i fjor. Med supert resultat. tapte fett, ikke muskler. Gikk på lavkarbo etter det. Funket veldig fint det.
Nå har jeg en ny runde Easylife for å ta bort noen julekilo.
Nå er det sånn at noen av oss som også har litt erfaring med hvilket opplegg som passer en selv velger dette. Og for min del, funker dette supert.

Og da trenger jeg i en tråd som dette positivt og skikkelig input, og ikke innlegg a la "vanndietten".

Hadde vært kjekt om folk med erfaring kunne skrive litt om hvordan det går. Det er kjekt å lese.

Jeylo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 11:45   #88
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av Jeylo, her.

Og da trenger jeg i en tråd som dette positivt og skikkelig input, og ikke innlegg a la "vanndietten".

Hadde vært kjekt om folk med erfaring kunne skrive litt om hvordan det går. Det er kjekt å lese.

Av nysgjerrighet: hvordan vet du at du ikke tapte muskelmasse? Fikk du det målt? Vet bare om et sted i Tønsberg som måler kroppssammensettning med ordentlig nøyaktig utstyr. Sånt hadde vært gøy å følge litt med på. Har fettkaliper selv, men er ikke verdens mest nøyaktige instrument det heller. :P

Viktig å skille på på positiv input og skikkelig input. Det jeg gir deg er skikkelig input. Faktabasert, seriøs input. Ønsker du en tråd der folk kan snakke om hvor fantastisk en sultekur er mens alle som vet og forstår at en pulverdiett ikke er bra for kroppen holder fred får spesifisere det da, for både "skikkelig" og "positiv" input på noe som faktisk ikke er bra får du ikke.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 18:59   #89
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

De fleste EL sentre har Tanitavekt, men ikke alle.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 14:01   #90
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Jeg gikk på EasyLife i 9 uker ifjor (tapte masse penger på det ja...). Gikk ned, men ikke så mye som jeg forventet...og tydeligvis ikke som instruktør forventet heller...negativ så det holdt! MEN, jeg krympet 25cm rundt livet! Og de har ikke kommet på igjen Har gått opp ett par kilo, men det var forventet. Likte treningsdelen, og gruppa. Kom fort i ketose, men fikk ikke noe ekstra energi, heller stikk motsatt. Hadde mensen i 8 av de 9 ukene...spurte om det kunne hindre vektnedgangen, men fikk ikke noe ordentlig svar...en bivirkning han ikke hadde hørt om. Ble tilslutt så nedkjørt at jeg ikke orket tanken på å se han instruktøren en gang...ikke bare jeg som var misfornøyd...

Likte jordbærshaken veldig godt, men 600kcal om dagen er ikke mye å gå på...spesielt ikke med 2 små å løpe etter hjemme. Og jeg ble anbefalt KUN shakes i 4-5mnd!!! (Selv om EasyLife sier de anbefaler å PRØVE 2 uker, og max 12 totalt på KUN shake).

Jeg syns egentlig opplegget er helt ok, men en må være heldig med instruktøren sin Og ha GOD råd. Jeg betalte 1750 i mnd, så kom shake i tillegg på 750kr i uka. Syns de skulle hatt 1 mnd prøvetid jeg da...for det er ikke for alle, og skriver en først under på kontrakten, så er en bundet...

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:29   #91
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av Rianna, her.

Jeg syns egentlig opplegget er helt ok, men en må være heldig med instruktøren sin Og ha GOD råd. Jeg betalte 1750 i mnd, så kom shake i tillegg på 750kr i uka. Syns de skulle hatt 1 mnd prøvetid jeg da...for det er ikke for alle, og skriver en først under på kontrakten, så er en bundet...

Men kunne du ikke fortsatt med treningen, møter og veileding mens du spiste mat? Var de SÅ strenge på pulvermaten?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 18:20   #92
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Men kunne du ikke fortsatt med treningen, møter og veileding mens du spiste mat? Var de SÅ strenge på pulvermaten?

Den mannen håper jeg at jeg aldri ser igjen, så å fortsette var ikke aktuelt. Veiledningen var ikke bra. Og få, om noen, var i det hele tatt fornøyd. Har funnet meg ett nytt treningssenter, som jeg er superfornøyd med

Tipset flere om dette forumet på kurset da, flere savnet mat veldig...men ville ikke ødelegge ketosen

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 11:33   #93
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Easy Life start 25. januar

Kjedelig når man opplever det slik, det ødelegger alt Hvis man ikke har god tone med sin veileder så er jo alt ødelagt.. Ivertfall slik jeg opplever det.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 14:16   #94
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Kjedelig når man opplever det slik, det ødelegger alt Hvis man ikke har god tone med sin veileder så er jo alt ødelagt.. Ivertfall slik jeg opplever det.

God kjemi med veileder er superviktig! Det sa EasyLife legen også. Jeg kunne ikke vært mer enig, og håper de har tatt tak i den instruktøren etter jeg sluttet. EasyLife har nå ihvertfall fått min ærlige mening om han...

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 13:40   #95
Tija
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Tija er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Hei. Er ny her på forumet. Jeg er 44 år gammel, har to flotte sønner og to nydelige barnebarn. Var undervektig fram til jeg var ca 26, da jeg sluttet å røyke. gikk da opp 20 kg :-( Var så dum å begynne å røyke igjen etter ca 2 år. Så sluttet jeg å røyke igjen, og dermed gikk jeg opp igjen.
I tillegg lider jeg av angst og deperasjon, har brukt mye av tiden min i sofaen. Og det øket jo også min vekt selvfølgelig.

Fant endelig motet til å begynne å trene. Hørte også om easy life og tenkte at det måtte jo være noe for meg. Tenk å gå ned mye på kort tid, det ville jo øke min motivasjon til å endre min livstil, tenkte jeg.

Nå har jeg brukt easy life pulver i 6 uker men har ikke opplevd det helt store vekttapet. Alltid sulten og ingen energi. Vet at det er normalt den første uka, men ikke hele tiden. Har nå begynnt å spise igjen, men merker at jeg kanskje kan overspise litt, for det smaker så innmari godt.
Har mistet motivasjonen helt :-(
Nå har jeg sikkert skrevet altfor mye, men håper dere kan bære over med meg :-)

Det jeg lurer på, er om noen har erfaring med kombinasjon av medisiner som cipralex og lamictal og easy life pulver. Om det kan være en årsak til lite vekt nedgang? Eller om det er andre årsaker..

Tija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 13:52   #96
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av Tija, her.

Hei. Er ny her på forumet. Jeg er 44 år gammel, har to flotte sønner og to nydelige barnebarn. Var undervektig fram til jeg var ca 26, da jeg sluttet å røyke. gikk da opp 20 kg :-( Var så dum å begynne å røyke igjen etter ca 2 år. Så sluttet jeg å røyke igjen, og dermed gikk jeg opp igjen.
I tillegg lider jeg av angst og deperasjon, har brukt mye av tiden min i sofaen. Og det øket jo også min vekt selvfølgelig.

Fant endelig motet til å begynne å trene. Hørte også om easy life og tenkte at det måtte jo være noe for meg. Tenk å gå ned mye på kort tid, det ville jo øke min motivasjon til å endre min livstil, tenkte jeg.

Nå har jeg brukt easy life pulver i 6 uker men har ikke opplevd det helt store vekttapet. Alltid sulten og ingen energi. Vet at det er normalt den første uka, men ikke hele tiden. Har nå begynnt å spise igjen, men merker at jeg kanskje kan overspise litt, for det smaker så innmari godt.
Har mistet motivasjonen helt :-(
Nå har jeg sikkert skrevet altfor mye, men håper dere kan bære over med meg :-)

Det jeg lurer på, er om noen har erfaring med kombinasjon av medisiner som cipralex og lamictal og easy life pulver. Om det kan være en årsak til lite vekt nedgang? Eller om det er andre årsaker..

Har du spurt instruktøren? Jeg hadde lite energi hele tiden på easylife, fikk aldri den ekstra ennergiden det ble skrytt av fra instruktøren....gikk også sent ned, og fikk aldri noen god forklaring på det. Gikk ikke på medisiner, men hadde mensen hele tiden...men om det hadde noe å si kunne ikke instruktøren svare på. Om du har en grei instruktør, med noe peiling...så spør h*n, ville nok også tatt en prat med fastlegen

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 13:58   #97
Tija
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 2
Tija er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Hei. Takk for svar. Har spurt instruktøren, men hun har ikke noe konkret svar å gi meg. Fastlegen sier ingenting om det.

Lurer nå på om jeg skal begynne på ketolysekuren istedet.

Tija er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 14:35   #98
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Opprinnelig lagt inn av Tija, her.

Hei. Takk for svar. Har spurt instruktøren, men hun har ikke noe konkret svar å gi meg. Fastlegen sier ingenting om det.

Lurer nå på om jeg skal begynne på ketolysekuren istedet.

Ikke overraskende at instruktøren ikke kan svare, dessverre...

Men, hør med instruktøren om h*n kan kontakte EasyLife legen for deg, kontakt EasyLife ansvarlig om instruktøren ikke kan hjelpe (e-post og tlfnr her: http://www.cmsnorge.no/vaare_ansatte/cms/28).

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 10:57   #99
Hellahåp
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drøbak
Innlegg: 4
Hellahåp er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Hei,

Tenkte bare jeg skulle legge inn min "Easylife-rapport". Har nå gått på kurset i 10 uker. Har gått ned 21 kilo. Gikk kun på pulver/shaker de første fem ukene. Deretter spiste jeg middag i 4 uker. "Vanlig" mat, men unngår karbohydrater. Siste uken, i forbindelse med påsken, har jeg også spist frokost. Frokosten består av skyr med litt lavkarbo-frokostblanding. Har vært i ketose til nå, men vektnedgangen har stoppet litt opp. Mulig fordi jeg i påsken koste meg med litt nøtter og vin... Og fordi jeg spiser mer mat.
Kurset er dyrt! Men jeg valgte å satse nå. Har også hatt personlig trener. To timer i uken de første syv ukene, nå har jeg en time i uken. Trener styrke med han. Utenom det jogger jeg to-tre ganger i uka og går turer med hunden de dagene jeg ikke jogger. - 21 kilo merkes godt! Formen er adskillig bedre! Styrketreningen går også bra, vi øker på med tyngre vekter/antall repitisjoner hver gang. Innimellom har jeg vært litt svimmel og sliten, men ikke værre enn at trening har gått fint.

Føles litt utrygt å ikke gå på bare pulver og shaker. Nå må jeg stole på meg selv. Jeg har valgt å legge meg på en lavkarbolinje, men er også forsiktig med kalorier. Mulig det blir feil, tiden får vise. Tenker Lindberg som en diett jeg etterhvert vil gå over til og leve med resten av livet. Etter testing har jeg funnet ut at jeg reagerer på hvetemel, og det gjør det hele litt enklere når det gjelder å unngå og spise brød og kaker i alle fall.

For meg har Easylife fungert bra! De første ukene har jeg luket bort søt-behovet mitt. Og savner det ikke. Det har kostet meg mange penger, men jeg er heldig og har hatt anledning til å klare det. Ser at mange er skeptiske til opplegget, men for meg har det fungert bra! Har snakket med noen som har gått på dette tidligere, og de har også vært fornøyde og har ikke lagt på seg senere.

Jeg skal ned 10 kilo til. Og satser på å ta de siste kiloene med litt easylifepulver og litt lavkarbomat.

Hellahåp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 21:36   #100
mizzzzy
Medlem
 
mizzzzy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 103
mizzzzy er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

jeg startet i mars på el, og er superfornøyd. Både med oppfølgingen og kurset og pulveret. Sjokoladepulveret smaker jo fantastisk. Har ikke hatt noen "bivirkninger". Så jeg er veldig fornøyd.
Tror de nå, spesielt her i Kristiansand, har et supert etterprogram. Har ei venninne som gikk for et år siden, året er nettopp slutt, og har nå fortsatt bare med trening. vekten er beholdt, strammet opp mye mer. Har blitt godt fulgt opp både av kursleder og egen trener (uten personlig trener liksom) gjennom hele året, og får enda tilbud om samtaler nå etter kurset så lenge hun trener der. Jeg får melding om det går over 1 uke uten at jeg trener, de ringer med jevne mellomrom for å høre hvordan det går, og om det er noe vi sliter med.
Så jeg er superfornøyd, og gleder meg til fortsettelsen. Skulle ned fra 70 til 52 (er bare 1,56 høy), og er nå nede på 57.

__________________



mizzzzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 16:37
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no