Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sinnsvake kramper

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-08, 20:43   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sinnsvake kramper

Caramba!! Er det virkelig mulig? Jeg kramper og kramper hele tiden, stort sett i tær, ben, lår og fingre. Det er så ille at jeg til tider ikke klarer å gå , tærne står i nitti grader oppover, jeg har kramper både over og under foten, gjerne samtidig, kan ikke kjøre bil. Det kramper seg enten jeg sitter, ligger eller går. Jeg har fem-ti kramper pr. time men litt roligere på natten, takk og pris.

Jeg vet jo at magnesium er nødvendig for å hindre kramper. Men jeg tar ketolysetablettene etter oppskriften (hvs som står på boksen) og vet ikke om jeg kan doble dosen, eller triple den?

Noe annet jeg kan gjøre for å hindre dette?

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:47   #2
Puppeguri
Juniormedlem
 
Puppeguri sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 19
Puppeguri er på en erverdig vei

Sv: Sinnsvake kramper.

Uff, det er så vondt! Spis mer salt og drikk masse vann, det skal hjelpe.

Puppeguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Reduserer karbene Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:27   #3
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinnsvake kramper

Jeg ville tatt mer magnesium.
Eller gått på et handelslag der de selger landbruksting og spurt etter Agrimynte. Det brukes egentilg på juret til kyrene, men funker utrolig bra for stive ledd, vonde rygger og restless legs. Så kanskje det kan hjelpe deg med krampa, Alt er vel verdt å prøve

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:34   #4
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Sinnsvake kramper

Ta dobbel dose med magnesium..jeg har alltid vært plaget med kramper, også før jeg begynte på ketolyse, og rådet fra legen var 600 mg magnesium

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 17:54   #5
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sinnsvake kramper

I tillegg til Magnesium har jeg lest på nettet at man bør ta både kalium og kalsium.

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 18:49   #6
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Sinnsvake kramper

Jeg hadde også kramper i begynnelsen, og tok magnesium. Det ble bare værre av det, så jeg begynte å drikke mer vann i stedet. Det hjalp etter første dagen.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kvalm og kramper i magen BS2 Ketolysekuren 1 31-03-08 23:21
Hard mage og kramper, samt stillestående vekt. apple Lavkarbo generelt 13 12-04-07 08:01
Ketoner og kramper i beina - er det noen sammenheng? silje Spørsmål og svar 10 29-10-06 22:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no