Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Produkter å ønske seg fra USA?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-10, 10:45   #1
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Produkter å ønske seg fra USA?

Mannen min skal til USA en måned nå. Er det noen lavkarboprodukter som er bedre/billigere/bedre utvalg der, som jeg skal ønske meg? Jeg synes å huske å ha sett noe om det her inne for noen år siden (jeg var her med et annet nick da), men jeg har ikke klart å søke det opp.

Vi skal være der et halvt år alle sammen, fra januar av, men det hadde jo ikke gjort noe å ha noe ekstra de siste par månedene før vi drar heller.

Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 11:59   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Produkter å ønske seg fra USA?

Kanskje en idé å se gjennom de trådene som handler om hva folk bestiller fra USA. Jeg gjorde nettopp en sånn bestilling selv, da var det noen forskjellige varianter stevia jeg ville ha, kalium-tilskudd, og et par dillete Atkins-produkter som ikke er å finne her til lands. (Ikke livsnødvendigheter, akkurat)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 23:46   #3
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Produkter å ønske seg fra USA?

Davinci sukkerfri sirup, jell-o gele og puddinger uten sukker, russel stover sjokolade som visstnok er såå god, atkins barer, doctor's carbrite barer, carbquick (mel til diverse baking).

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:10   #4
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Sv: Produkter å ønske seg fra USA?

Takk, Idarull!

__________________
~Ulvemor
Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skulle ønske... jvb Generell diskusjon 3 31-10-09 09:54
Skulle så ønske zapnix Spørsmål og svar 7 04-03-09 14:49
Et ønske guro Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 21 13-06-04 20:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no