Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Skryting og sånt ...

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-11, 14:36   #1
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Skryting og sånt ...

Tenkte jeg kunne skryte litt av at jeg har gått opp ti kilo på rekordtid!! (2 mnd, tror jeg)

Det er også grunnen til at jeg er her, for i tillegg til de 10 kiloene jeg gikk opp på rekordtid, så var det fra før 20 til for mye, totalt 30 kg. Den totale overvekten er jo kanskje ikke noe å skryte av, for det har jeg brukt noen år på, men jeg er VELDIG flink til å legge på meg.

Nå skal jeg bruke mine gode egenskaper, men jeg skal snu litt på de for å få motsatt virkning. Er ikke det en god plan?

Fasongen min er i tillegg 'eple', så det er dobbelt så god grunn for meg til å gå ned.


Siden det er en stund til jeg kan skryte av alle kiloene jeg har gått ned, så har jeg nå i alle fall fått skryte litt av hvor flink jeg er å gå opp

Men vil jeg benytte anledningen til å skryte av alle de standhaftige flotte menneskene her inne som har gjort små og store innsatser, og som står på og ikke gir seg selv om motgangen av og til blir stor. Helt utrolig å lese om resultatene enkelte har oppnådd. Og jeg sier bare HEIA, HEIA, HEIA STÅ PÅ!!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 14:43   #2
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Skryting og sånt...

Heia heia heia!

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 14:45   #3
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: Skryting og sånt...

Epler er best forresten

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 14:47   #4
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Skryting og sånt...

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Epler er best forresten

Oh yeah!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 03:48   #5
Rosekinn
Medlem
 
Rosekinn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 76
Rosekinn er på en erverdig vei

Sv: Skryting og sånt...

Hei!
Jeg tror jeg kan gi deg konkurranse på å gå opp i vekt hvis jeg absolutt vil slå deg! Skal veldig lite til før den vekta går opp du. Men prøver å trøste meg med at de kiloene som kommer for på - går fort av..

Å at de kiloene som går saaakte av - tar det lengre tid på at de kommer på igjen!

Ta en dag av gangen og går du på en smell - ja så hva så.. så starter vi bare på nytt igjen!

Rosekinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 09:36   #6
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Skryting og sånt...

Opprinnelig lagt inn av Rosekinn, her.

Hei!
Jeg tror jeg kan gi deg konkurranse på å gå opp i vekt hvis jeg absolutt vil slå deg! Skal veldig lite til før den vekta går opp du. Men prøver å trøste meg med at de kiloene som kommer for på - går fort av..

Å at de kiloene som går saaakte av - tar det lengre tid på at de kommer på igjen!

Ta en dag av gangen og går du på en smell - ja så hva så.. så starter vi bare på nytt igjen!

Kom til å tenke på at jeg har klart 7 kilo på mindre enn 3 uker også... Hver sommerferie slår jeg til. Han jeg reiser med går ned 6-7 kilo, og jeg går opp det samme

Det jeg er mest redd av alt er at 'suget' skal ta overhånd. Søtsuget, eller spisesuget eller hva jeg skal kalle det. Hvis suget kommer går jeg som løve i bur, og det er like ille som å slutte å røyke, eller verre. Heldigvis er det ikke store problemet når man går på lavkarbo....

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 00:31   #7
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Skryting og sånt...

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Kom til å tenke på at jeg har klart 7 kilo på mindre enn 3 uker også... Hver sommerferie slår jeg til. Han jeg reiser med går ned 6-7 kilo, og jeg går opp det samme

Det jeg er mest redd av alt er at 'suget' skal ta overhånd. Søtsuget, eller spisesuget eller hva jeg skal kalle det. Hvis suget kommer går jeg som løve i bur, og det er like ille som å slutte å røyke, eller verre. Heldigvis er det ikke store problemet når man går på lavkarbo....

Hvis søtsuget kommer, lag deg litt krem (søt evt. med sukrin) og ha oppi noen bringebær. Mektig, søtt og godt. Pleier å ta knekken på mitt søtbehov. (når jeg ikke unner meg litt sukkerfri sjokolade...)

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 06:54   #8
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Skryting og sånt...

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Hvis søtsuget kommer, lag deg litt krem (søt evt. med sukrin) og ha oppi noen bringebær. Mektig, søtt og godt. Pleier å ta knekken på mitt søtbehov. (når jeg ikke unner meg litt sukkerfri sjokolade...)

Takk! Skal notere meg den

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 07:34   #9
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Skryting og sånt ...

Jeg pleier også skryte av hvor flink kroppen min er til å lagre fett. Jeg hadde overlevd i ukevis på fjellet uten mat, vettu. Og jeg hadde garantert vært drånning av Steinalderen! På et eller annet tidspunkt var jo dette en livsnødvendig egenskap.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 15:10   #10
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Skryting og sånt ...

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Jeg pleier også skryte av hvor flink kroppen min er til å lagre fett. Jeg hadde overlevd i ukevis på fjellet uten mat, vettu. Og jeg hadde garantert vært drånning av Steinalderen! På et eller annet tidspunkt var jo dette en livsnødvendig egenskap.

Vi er overlever-typen!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 17:07   #11
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Skryting og sånt ...

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Vi er overlever-typen!!

Survival of the feitest!

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 17:53   #12
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Skryting og sånt ...

Opprinnelig lagt inn av deanna, her.

survival of the feitest!

Jepp!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fett - karbohydrater og sånt lille74 Ketolysekuren 5 01-09-09 16:16
Eggløsning og sånt (PCOS) Carisma Stoffskifte / hormonproblemer 9 29-08-09 21:55
Høst og bær og sånt Tone Spørsmål og svar 4 07-08-08 13:42
Sukkererstating og sånt ... Sol Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 19-12-07 14:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no