Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Morgenstund

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-11, 07:46   #1
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Morgenstund

Som en del av slanking, lavkarbo og kostomlegging har jeg bestemt meg for at nå skal ting handle om MEG. Jeg skal finne balansen både i kropp og sjel, og skal prioritere meg selv foran jobb. En liten men stor ting jeg da gjør, er at jeg står opp og spiser frokost. I stedet for å løpe avgårde til jobben og spiser et knekkebrød med ene hånda mens jeg forbereder dagen med andre. I stedet for å tygge knekkebrød i ene munnviken, og svare på ti millioner spørsmål fra kolleger og elever med andre munnviken. I stedet spiser jeg frokost. I dag sitter jeg fredelig for meg selv og spiser lavkarbolapper med salami og brie. Jeg har kaffe og P3Morgen. Jeg har lavkarbo.no som inspirerer meg og hjelper meg til å holde fokus. Jeg har ei flaske vann, og vurderer faktisk en tur på do før jeg drar på jobb (luksus! vanligvis venter jeg til sommerferien!).

Morgenstund er i grunn fryktelig lite tull i grunn.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 08:09   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Morgenstund

Fin lesing,så flott du tenker på deg selv litt og tar deg tidDet glemmer vi ofte .

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 10:00   #3
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Morgenstund

Jeg tror nok at stress og måltider i farten er mye av skylden til overvekt, i alle fall for min egen del. Og etter noen tunge år med depresjoner og tøffe tak, så føles det godt å gi litt faen og gi meg selv en stille stund.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 10:14   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Morgenstund

Slike stille morgenstunder er GULL verdt

Hold på de, og nyt de

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 07:33   #5
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Morgenstund

Det funker med unger også. Jeg har barn (7 og 5) annenhver uke, og det har vært fryktelig stress og mas og ingen tid til frokost. Det er jo bare å stå opp tidligere. Noen ganger er løsningen så håpløst enkel og komplisert.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:53   #6
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Morgenstund

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Jeg har ei flaske vann, og vurderer faktisk en tur på do før jeg drar på jobb (luksus! vanligvis venter jeg til sommerferien!).

Morgenstund er i grunn fryktelig lite tull i grunn.

HAHAHA! Venter til sommerferien! Livet som lærer. Jeg skal la vær å si, at du iallefall har lang sommerferie. For da får jeg alltid så mye pepper om hvor mye som skal gjøres, forberedes og rettes av mine andre lærervenner!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 10:00   #7
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Morgenstund

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

HAHAHA! Venter til sommerferien! Livet som lærer. Jeg skal la vær å si, at du iallefall har lang sommerferie. For da får jeg alltid så mye pepper om hvor mye som skal gjøres, forberedes og rettes av mine andre lærervenner!

Da skal du prøve å være lærer og mene at lærerne har for lang sommerferie. Da snakker vi pepper. I fjor hadde vi 9 uker?! Pluss to uker streik før det?! Jeg går på veggen av sånt. Og så for å være sikker på at kontrasten er stor nok, så har vi 43,5 timers arbeidsuke. Det er jo da vi forbereder og retter og hva vi nå gjør. Ikke i sommerferien.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no