Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-06, 18:30   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Altså, hva mistenker/vet du er din store svaket/det du lett gjør/kan gjøre feil? Dvs spise(for mye) av, som så spolerer vektnedgangen/øker vekta?

Bare nysgjerrig, hva deres svake punkt er...

Meg selv; NØTTER, muligens cola light?...omdiskutert forstår jeg...og antagelig for mye krem/kremfløte til kaffe/cc.

Hva med deg?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 18:33   #2
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Cola light! Har veldig lyst til å kutte ut / trappe ned, men finner ikke helt inspirasjonen ... jeg går jo ned i vekt, og jeg har det jo så bra ... men sunt er det jo ikke! Og kanskje jeg ville gått ned fortere uten? Og kanskje myggen ville slutta å like meg igjen. Og, og og ... æsj. Kan jeg ikke bare drikke vann?

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 19:14   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Kaffi...og sjokolade til kaffien, riktignok 70%, men dog, det er som regel der karbegrensen ryker oftest. Om det alene er det som stanser vektnedgangen skal være uvisst, men noe gjør det vel.

Ellers er jeg veldig glad i ost...kan gomle i meg en kilo Jarlsberg sånn uten videre hvis ingen stopper meg...

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 19:17   #4
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Helt klart nøtter - og ost - ligner visst litt på deg der jankph . Og så er det sukkerfrie pastiller da... og lettbrusen...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 20:29   #5
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Blir vel litt på kanten av hva du spør etter, men det største "problemet" med lavkarbo for meg, er at det er så ufattelig effektivt at det blir lett å skeie ut en uke/måned/år fordi "man kan jo når som helst bare legge om igjen".

  Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 23:32   #6
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

hmm min akilleshæl er jordbær og fløte, og sukkerfri sjokkis.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 23:44   #7
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Er nok også svak for forskjellige bærsorter om sommeren. Det gjelder da særlig jordbær og moreller. Det gir en ustanselig metthet hos meg.

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 23:50   #8
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Ketolysepizza og 70% sjokolade.
Er så mye proteiner i ketolysepizzaen at man har spist for 2 før man får sukk for seg

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-06, 23:55   #9
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Alt som ikke er lov; is, sjokolade, pizza, potetmos, chips

Men mitt aller største problem er brød (særlig nystekt, og selvfølgelig med usunt pålegg på som Nugatti o.l.), og boller (særlig nystekt), pannekaker, vaffel.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 00:13   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av firth

Blir vel litt på kanten av hva du spør etter, men det største "problemet" med lavkarbo for meg, er at det er så ufattelig effektivt at det blir lett å skeie ut en uke/måned/år fordi "man kan jo når som helst bare legge om igjen".

Åh GUUUUD den tanken har jeg tenkt jeg vet ikke hvor mange ganger!
Jeg forskyver det hele tiden fordi "når jeg først begynner så raser jo kiloene av", så da kan jeg jo kose meg i en periode for jeg blir jo slank fort allikevel. Herlighet for en dustete tankegang, jeg gremmes! :sukk:

Mitt problem er vel for det meste pizza og sjokolade. Og pommes frites. Poteter, ris, pasta og brød er det ingen sak å holde seg borte fra, selv om jeg jo da elsker ferskt brød med godt pålegg (feks loff med reker eller loff med Åkrafjordpølse eller med roastbeef, remulade og løk).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 06:55   #11
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Kaffe har jeg problem med å holde meg unna. føler meg jo mye piggere etter en kopp, men så får jeg det så mye verre dagen derpå. Har nå funnet ut at det går bedre når en tilsetter fløte i kaffien og begrenser meg til en kopp for dag . Med fløte i kaffien så blir ikke kaffien så sur(Lav pH) og da angriper den ikke amalganen i tennene.

Ellers så er jeg svak for iskrem. Ønsker meg ismaskin

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 10:41   #12
Snøhvit
Medlem
 
Snøhvit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 115
Snøhvit er ny på veien

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av jankph

Kaffi...og sjokolade til kaffien, riktignok 70%, men dog, det er som regel der karbegrensen ryker oftest. Om det alene er det som stanser vektnedgangen skal være uvisst, men noe gjør det vel.

Ellers er jeg veldig glad i ost...kan gomle i meg en kilo Jarlsberg sånn uten videre hvis ingen stopper meg...


hehehe vi har det samme

Snøhvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 10:46   #13
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Holder meg jo helst til lettis og karbohydratfattige pølser, men ost, is og pølser,----- det er godt det,- - hmm og lettvindt

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 11:02   #14
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Med fløte i kaffien så blir ikke kaffien så sur(Lav pH) og da angriper den ikke amalganen i tennene.

Angriper den amalganen Skulle det egentlig stå emaljen kanskje?

Forresten så er mine svakheter også stadige utsettelser fordi det jo er så enkelt og jeg tross alt har funnet løsningen. Er alltid slank hvis jeg ser 1/2 år frem i tid
Er ferdig med dette nå altså, men er ellers svak for frukt og bær. Og gjærbakst, men det klarer jeg fint å styre unna, så da er det kanskje ikke noen achilleshel.....

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 15-07-06, 11:16   #15
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

jeg kom på for noen dager siden at jeg egentlig savner mest av det jeg ikke kan/vil spise er nystekte boller. men jeg blir syk av gjær ( candida) så det er uaktuelt for meg for ei lang lang stund fremover.


så da er det like greit, at jeg må og skal holde meg vekke. men jeg skal lage meg lav gi spelt nøtte sitron kake til bursdagen min i høst.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-07-06, 23:59   #16
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av firth

Blir vel litt på kanten av hva du spør etter, men det største "problemet" med lavkarbo for meg, er at det er så ufattelig effektivt at det blir lett å skeie ut en uke/måned/år fordi "man kan jo når som helst bare legge om igjen".

Høres litt ut som røykere som kan slutte når de vil

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 00:27   #17
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

På lavkarbo er det melkeprodukter, kaffe og läkerol. De får meg ikke til å hoppe av, men jeg tror de hindrer vektnedgang for meg.

Det mest fristende for meg, som gjør at jeg lett faller av lavkarbo, er lukten av nystekte boller o.l. Det er direkte farlig

Men det jeg har brent meg aller mest på er å spise for lite/sjelden slik at blodsukkeret blir alt for lavt og jeg trenger et "fiks", dvs noe med sukker, eller noe med hvitt mel...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 00:40   #18
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Lukta av nystekte boller, ja....det er ren tortur...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 00:44   #19
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Mitt lille triks når jeg kjenner duften av nystekt gjærbakst, er at jeg tenker: "Huffameg!!! Stakkars dem som spiser sånt! Så heldig jeg er som er lavkarbospiser!" Høres kanskje fryktelig teit og tåpelig ut ... men for meg virker det - foreløpig hver gang!

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 00:46   #20
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Høres veldig bra ut, Ebbamor! Jeg tror jeg må hypnotisere meg selv til å tenke det samme

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 06:15   #21
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

hvis det er noe jeg har lyst på eller noen andre i nærheten spiser som jeg ikke skal ha eks, pannekaker, boller så spør jeg bare om det var ekkelt. og som regel de som kjenner meg godt sier at det egentlig ikke smakte og at de bare spiser det for å overlever. hihi, og det for faktisk lysten min til å minke et hakk, selv om jeg er eneste person til bords som ikke spiser noenting som helst.

og hvis sambo spiser is, fra haagen dazs så spør jeg bare: var det ikke ekkelt? så svarer han pliktig joda, jeg liker det egentlig ikke.

og sånne småting hjelper meg faktisk til å holde meg til det jeg skal spise.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 07:32   #22
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje

... is, fra haagen dazs ...

Macadamia Nut fra Häagen Dazs kan jeg ikke si nei til. Det er helt umulig å la være...og helt himmelsk...sukk, måtte bare ha en sånn hver dag i ferien i Asia nå nettopp...og gleder meg allerede som et barn til at jeg skal tilbake dit i Oktober...det er ikke en hæl, det er en helt fot spør du meg.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 08:47   #23
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Jeg måtte tenke meg om nå. Men faktisk har jeg ingen direkte "akilleshæl". I den grad jeg har noe slikt må det være lavkarbo-øl og vin. Men stopper vektnedgangen kutter jeg det ut, uten videre. Og kaffe. Bøttevis med kaffe, men det ser heller ikke ut til å virke inn på vekta. Ikke har jeg spist sjokolade. Har spist tre små is det siste halvåret riktignok. Men i motsetning til mitt gamle kosthold har jeg vel spist like karbohydrater det siste halvåret, som jeg tidligere spiste på ei uke.

Summa summarum betyr vel det at jeg trives med kostholdet slik det er nå, og ikke føler behov for å stappe inn "forbudte" varer

Lykke til alle sammen!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 09:49   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Gjærbakst er det siste jeg savner hvertfall! Den mest effektive kuren mot lyst på boller er å jobbe i bakeri/bakeriutsalg. Har selv jobbet noen år i sitnevnte ved siden av skolen, og må si at den mest avskyelige lukta jeg kan tenke meg er lukta av varm gjærbakst... Kjenner jeg får vondt i magen bare av å skrive om det. Når du tråkker i den lukta dag ut og dag inn hele sommeren i alt for mange varmegrader, og har melis til oppunder armhulene etter å rydde hyller osv så er du rimelig kurert...

For min del er det is som er "bøygen"... Kanskje jeg burde begynne å jobbe i is-fabrikk?
Og av en eller annen grunn får jeg for tida skikkelig kick på at jeg bare MÅ HA smågodt... Skikkelig ekle sukke-klumper med fake-farge.... Men satser på at det var høyst forbigående.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-06, 10:02   #25
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Hva er din "Akilleshæl" mtp lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Åh GUUUUD den tanken har jeg tenkt jeg vet ikke hvor mange ganger!
Jeg forskyver det hele tiden fordi "når jeg først begynner så raser jo kiloene av", så da kan jeg jo kose meg i en periode for jeg blir jo slank fort allikevel. Herlighet for en dustete tankegang, jeg gremmes! :sukk:

Jeg må skrive under på denne jeg..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Boken "Fettforbrenning" av Fredrik Paulun Vigdinil Lavkarbo generelt 27 15-04-06 23:30
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no