Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-10, 21:39   #1851
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men hva slags olje er det som brukes til frityrolje, da?

Oppsopet. Det siste som er igjen etter siste varmpressen, dvs omtrent det mest ødelagte du finner av olje.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-04-10, 21:47   #1852
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Palmeolje er vel ikkje heilt heldig?

I Belgia frityrsteiker dei tradisjonelt sett frå gammalt av med oksefeitt, såkalla "ossewit". Visstnok toler det sterk varme, og inneheld ikkje transfett. Men det hjelper kanskje ikkje når det er poteter dei frityrsteiker... Men godt, ja? Åhja!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-04-10, 22:37   #1853
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Palmeolje er vel ikkje heilt heldig?

I følge Matvareguiden tåler palmeolje varme svært godt!
Husker ikke hvor, men har også lest at palmeolje har fått ufortjent mye pepper og at den bør brukes mer, men hva er riktig og hvem skal man høre på???

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 21-04-10, 00:43   #1854
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir sprø jeg, men nå har jeg kaldpresset olivenolje, rapsolje og meierismør i huset noen sier det ene og noen det andre. Photo - ja jeg spiser meieriprodukter. Cherry- gikk nedover med en gang det ble kuttet, ikke mye. MEN ned.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline
Gammel 21-04-10, 21:12   #1855
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hjælp, noen som kan noe om SAP metodikk? Og kan gi meg en kjapp innføring i hovedpunktene?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-04-10, 21:13   #1856
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sap??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-04-10, 21:23   #1857
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hjælp, noen som kan noe om SAP metodikk? Og kan gi meg en kjapp innføring i hovedpunktene?

Hvilken del av SAP jobber du med?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 21-04-10, 21:30   #1858
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Hvilken del av SAP jobber du med?

Ingen for øyeblikket.... Men jeg skal være med på et mindre prosjekt snart, og må hente ut endel info fra SAP. Og hun jeg skal jobbe sammen med er veldig glad i å namedroppe alle de prosessene hun kan (eller vil late som hun kan... ) så jeg trenger litt bakgrunnsinfo om oppbygning, tankegang osv. Bare sånn helt grunnleggende så jeg har noe å bidra med/argumentere med....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-04-10, 21:51   #1859
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eeee den var litt tøff du.... Vi har SAP som hovedsystem der jeg jobber, og selv har jeg som hovedområde innkjøp, kontrakt og relaterte prosesser.
Men SAP er et veeeeeldig stort system, da det dekker de fleste behov en har for datasystem;
F.eks. dekkes behovene en bedrift har i forbindelse med bestilling, lagerstyring, fakturering/finans, kontrakter, utstyrsinformajon og personell (HR)/lønn, men også andre behov er inkludert i systemet.
Du kan lese myyyyye om SAP på deres egne sider http://www.sap.com, men jeg vil kanskje anbefale å gå inn på denne siden; http://www.sap.com/solutions/index.epx

Skal se om jeg finner igjen de presentasjonene jeg har som viser litt overordnede begreper mm

Og ja - det er morsomt med prosesser, for de er nesten alltid tilpasset den bedriften en jobber for.
Selv om de er like på overflaten (de fleste benytter f.eks. rolle-inndelinger for å unngå at samme person både melder inn behov for produkter, godkjenner behovet og bestiller dem), så har de aller fleste bedrifter sine egne særegne tilpassinger som en må ta hensyn til

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 23-04-10, 13:55   #1860
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Motorolje på gressklipper.

I stedet for å betale fem hundre (!) for å få byttet plugg og olje på klipperen, har jeg gått til innkjøp av en oljepumpe (20 kroner) og en halv liter gressklipperolje (38 kroner). Pluggen hadde jeg.

Noen som vet om det bare skal fylles til det er nesten fullt, eller kan det bli for mye olje på klipperen?

God helg, alle

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 23-04-10, 17:25   #1861
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er visst ikke mange med gressklipper-erfaring/kunnskap her inne, Ignite...
Jo mere fett jo bedre gjelder antagelig ikke for gressklippere(for mange karber i gress antagelig)

Den gang jeg hadde bruk for gressklipper...så var det noen andre som tok ansvaret for vedlikeholdet av klippern. Jeg bare brukte den jeg Sorry

Kanskje det står noe på oljeflaska du kjøpte...?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 23-04-10, 17:29   #1862
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor i alle dager kommer alt dette støvet fra?? Jeg støvsuga jo i går jo!!!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-04-10, 17:38   #1863
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Kanskje det står noe på oljeflaska du kjøpte...?

Hehe, tror vel at produsenten vil at det skal fylles på mest mulig

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 23-04-10, 17:40   #1864
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, nei, nei! Du må ikke finne på å støvesuge!
Da ser alle de hjemløse hybelkaninene at det er ledig hos deg og så flytter de bare rett inn!
Har sluttet å støvesuge, har bare lært opp de kaninene som bor her til å gjemme seg i skapet når vi får besøk!


Jeg bare tuller, altså!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-04-10, 17:41   #1865
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nei, nei, nei! Du må ikke finne på å støvesuge!
Da ser alle de hjemløse hybelkaninene at det er ledig hos deg og så flytter de bare rett inn!
Har sluttet å støvesuge, har bare lært opp de kaninene som bor her til å gjemme seg i skapet når vi får besøk!


Jeg bare tuller, altså!

:mumle:

Kanskje bare jeg skal gjøre det å

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-04-10, 17:45   #1866
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvor i alle dager kommer alt dette støvet fra?? Jeg støvsuga jo i går jo!!!

har du hund? jeg støvsuger daglig her nå om dagen, de mister all vinterpelsen sin... greit at jeg har 3, men de veier under 10 kg totalt! utrolig at det blir så mye HÅR!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-04-10, 17:47   #1867
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

har du hund? jeg støvsuger daglig her nå om dagen, de mister all vinterpelsen sin... greit at jeg har 3, men de veier under 10 kg totalt! utrolig at det blir så mye HÅR!

Nei - ikke hund, men 2 barnehagebarn som drar med seg mye dritt utenfra og inn ser jeg som blander seg med "ulla"

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-04-10, 17:47   #1868
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.


Noen som vet om det bare skal fylles til det er nesten fullt, eller kan det bli for mye olje på klipperen?

Er det ikke en sånn målepinne i tanken, slik som biler har? Det har vår nemlig... Men hva som skjer OM en fyller mer veit jeg ikke!

Å ja, Anne, gress har masse karbs!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-04-10, 17:48   #1869
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Nei - ikke hund, men 2 barnehagebarn som drar med seg mye dritt utenfra og inn ser jeg som blander seg med "ulla"

hehe jeg har og to barnehagebarn i tillegg til tre hunder (og en mann), kan tenke deg hvordan jeg har det!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 23-04-10, 17:53   #1870
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

hehe jeg har og to barnehagebarn i tillegg til tre hunder (og en mann), kan tenke deg hvordan jeg har det!

Heldige meg som slipper mannen

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-04-10, 20:53   #1871
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

utrolig at det blir så mye HÅR!

Altså, vi har bare 1 -EN- Katt, men jeg kan strikke flere gensere i året av det hun legger igjen! Ikke størrelsen det kommer an på...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-04-10, 00:19   #1872
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Altså, vi har bare 1 -EN- Katt, men jeg kan strikke flere gensere i året av det hun legger igjen! Ikke størrelsen det kommer an på...

Word! Jeg støvsuger tre ganger i uka, tross det rekker det å bli helt svart av kattehår ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-04-10, 09:07   #1873
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Varmepuma mi blåser alle hybelkaninan ned i kjellertrappa mi, så da kan æ bare plukke dem opp hver gang æ tar mæ en tur ned og vi har for tida 8 katte men de 6 små røyter ikkje da...såååå søte...noen som vil ha en lodden liten pus forresten???

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 24-04-10, 10:21   #1874
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har peiling på hvor mye gips på et helt bein veier sånn noenlunde ?


Kunne vært artig å prøvd seg på vekta i dag Eller kanskje ikke så lurt

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 24-04-10, 11:19   #1875
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har du gips på tottisen din?
Åffor det, da?

Vet du, jeg aner ikke hva den veier, men den nye gips- typen er jo tilnærmet vektløs!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no