Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

spiser jeg riktig???

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-08, 23:14   #1
lillestine
Medlem
 
lillestine sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: by i ly...
Alder: 49
Innlegg: 459
lillestine er en juvellillestine er en juvellillestine er en juvel

spiser jeg riktig???

hei.
Gått ned ca 5,5 kilo siden 1.januar, med innlagt operasjon, oppkastsyke og ferietur...fra 82,5 til 77,0 pr. i dag

Jeg spiser slik omtrent hver dag:
frokost: 2 ss udos choise, 2 små skiver lavkarbo-brød (1,5G pr skive), masse smør, salami, agurk, vitamintilskudd, vann
lunsj: salat m isbergsalat, litt rødløk, agurk, selleri, rømmedressing, kyllingfilet eller tunfisk etc, mest av kjøttet
middag: 2 ss oljer igjen, masse av kjøttet, gjerne i en slags rømme eller creme fraiche-saus, noe grønnsaker, men begrenset
kveldsmat: 2 ss oljer, enten rester etter middagen, salat m masse kjøtt og dressing, eller 2 små skiver lavkarbobrød som frokost

Av og til en lavkarbosjokolade med 2Gkarber, av og til litt sukkerfri gele, av og til bacon crisp, av og til mandler kvernet sammen med rapsolje (750 gram mandler, 3 dl olje).

Jeg er dessverre ikke glad i ost, bacon, egg og mye annet "fett og godt", og mye av kjøttet jeg spiser er nokså magert. jeg fyller altså på med masser av oljer og så mye rømme etc jeg klarer...

For øvrig trener jeg litt: prøver å holde meg til to spinning i uka (det går topp på denne kosten, har masse energi, det er verre med tid...), styrketrening og turer ute.

Men: er dette ok???

__________________
Ønsker besøk i dagboka mi: Stines slanke linje
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16503

lillestine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no