Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Laksepølser og annet godt:o)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-05-08, 22:39   #1
Lucky Tess
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 50
Innlegg: 16
Lucky Tess er på en erverdig vei
Talking

Laksepølser og annet godt:o)

Hei folkens!

HAr akurat prøvd middagslaksepølser. Høres skikkelig uerk ut, men de er faktisk skikkelig gode. Smaker som vanlig kjøttpølse, bare litt mindre grove i konsistensen liksom. og så bare 2 karber pr 100gr.

Har også funnet karbonader fra Den Stolte Hane (kylling/kalkun) med bare 2 karber ( på Ica ved E39 mandal)

og så er det pluttselig masse sukkerfri sjokolade og annet godteri i alle mulige butikker og kiosker. Er dette noe nytt, elelr er det bare meg som pluttselig legger merke til det?

For ikke å snakke om at Fun ligh har kommet med blåbærsmak. KULT!!!!

Føler at dagen i dag har vært oppsiktsvekkende BRA! Supert altså!!!

Lucky Tess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:50   #2
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 39
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Jeg har også prøvd laksegrillpølsene.. synes de lukta kvalmt da de ble stekt - er det bare meg kanskje? Var helt greie da, egentlig (med litt ketchup på).. dog jeg tror jeg foretrekker ren laks
Karbonader, sier du? Takk for tipset! Skal eksperimentere med brød når eksamenstia er over, og da så jeg liksom for meg brød med karbonade og egg på.. hihi
Tror ikke det er mer sukkerfrie produkter i hyllene, nei.. er nok bare du som er mer obs på det nå som du kan spise det! Jeg ble helt sjokkert når jeg fant ut hvor mye digg, sukkerfrie ting jeg kan spise når jeg vil.. ikke at nøden melder seg så ofte, men

Så flott at du har hatt en fin dag, da!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv

Sist redigert av Marita : 16-05-08 kl 11:06.
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:52   #3
Solskinn
Medlem
 
Solskinn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 66
Innlegg: 237
Solskinn er en juvelSolskinn er en juvelSolskinn er en juvel

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Laksegrillpølsene smakte jo nyydelig jo

__________________
minus 37 20 igjen
Solskinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forsiktig lavkarbo etter vektoperasjon Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 23:10   #4
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

De pølsene var ekle! blir ikke prøvd av meg flere ganger! ÆSJ

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 01:25   #5
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

enig med marita og tullehøna! tok bare en bit så gikk resten i søpla etter at katten heller ikke ville ha de....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 10:06   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

var sånn passe...smaker kraftig laks ja. Unga spiste det med potetsalat, brød ketchup etc men fro meg som måtte ta dem au naturell ble det litt...mye.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 10:14   #7
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Jeg synes laksemiddagspølsene var bedre enn laksegrillpølsene. Spiste de sammen med blomkål- og brokkoligrateng i går. Kanskje ikke akkurat noe gourmet-måltid, men helt greit..og kjapt å lage

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 16:19   #8
beths
Medlem
 
beths sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 46
Innlegg: 189
beths er en juvelbeths er en juvelbeths er en juvel

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

laksemiddagspølser sammen med blomkål og brokkoligrateng var ok synes jeg

beths er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 19:15   #9
murmeluppa
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 51
murmeluppa er på en erverdig vei

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

sitter og spiser de i skrivende stund, de er helt geniale syns jeg med salat og ofte bruker jeg et speilegg på toppen, så er det et lettvint og veldig mettende måltid
men jeg syns de er LITT vel stiv i pris, da :S

__________________


murmeluppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 20:38   #10
Solskinn
Medlem
 
Solskinn sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 66
Innlegg: 237
Solskinn er en juvelSolskinn er en juvelSolskinn er en juvel

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Jeg har nettopp kjøpt middagspølsene. Gleder meg til å smake på dem også. Jeg likte godt grillpølsene.

Smaken er veldig forskjellig, så det er vanskelig å sammenligne slikt. Jeg synes det er helt knall med nye produkter for en travel hverdag.

__________________
minus 37 20 igjen
Solskinn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forsiktig lavkarbo etter vektoperasjon Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 10:43   #11
Eplekjerne
Medlem
 
Eplekjerne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 127
Eplekjerne er på en erverdig vei

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Hvilke pølser er dette? De jeg har sett inneholder ca. 7 karber pr. 100 gram.

__________________


Eplekjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 11:42   #12
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 39
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Mills har kommet med pølser med laks i, Eplekjerne De ligger sammen med andre pølser.. Se her for å se hvordan pakningene ser ut osv: http://www.millsdagens.no/

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:56   #13
Eplekjerne
Medlem
 
Eplekjerne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 127
Eplekjerne er på en erverdig vei

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Mente de inneholdt 7 gram karber, jeg. Men sikkert bare blingset.

__________________


Eplekjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 12:24   #14
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Laks er den eneste fisken jeg ikke liker... så tør ikke prøve disse

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 12:30   #15
yurghie
Juniormedlem
 
yurghie sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 47
Innlegg: 14
yurghie er på en erverdig vei

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

...til info så har Lidl forskjellige pølser produsert av Dulano med 1kh pr 100g. Laksepølsene til Mills var så vonde at jeg så meg nødt til å skrive et klagebrev til dem og foreslå at de skulle endre slagord fra "smaker som pølse" til "smaker som våt lemen"

yurghie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 10:56   #16
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk
Wink

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Opprinnelig lagt inn av yurghie, her.

...til info så har Lidl forskjellige pølser produsert av Dulano med 1kh pr 100g. Laksepølsene til Mills var så vonde at jeg så meg nødt til å skrive et klagebrev til dem og foreslå at de skulle endre slagord fra "smaker som pølse" til "smaker som våt lemen"



Har du virkelig smakt våt lemen?

Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 17:40   #17
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 47
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

jeg elsker laks
så jeg måtte jo bare smake når det var kommet laksepølse.. men at de smaker som vanlige pølser?? nei synes de var direkte vonde.. med en hel boks med ketshup kan det være jeg hadde fått de ned men.. har en pakke igjenn.. men de går i søppla..
De pølsene fra lidl er helt ok
Men jeg har funnet ut at så lenge jeg spiser balndings produkter så går jeg ikke ned .
Må unngå alt som inneholder mye salt, rømme, fløte, ost, kaffe,
Kan bli litt ensformig i lengden.. mesunner alle dere som kan spise dette og fremdeles gå ned !! HELDIG ER DERE !!

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 23:40   #18
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

jeg elsker laks
så jeg måtte jo bare smake når det var kommet laksepølse.. men at de smaker som vanlige pølser?? nei synes de var direkte vonde.. med en hel boks med ketshup kan det være jeg hadde fått de ned men.. har en pakke igjenn.. men de går i søppla.


Signerer her jeg! Fy søren sier jeg bare...... Var ikke forberedt på at det var såååå mye laksesmak av pølsene nei. Ush Kjøpte laksekarbonader/burgere samtidig, og de var atskillig bedre på smak synes jeg.

En erfaring rikere idag også

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 09:43   #19
yurghie
Juniormedlem
 
yurghie sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 47
Innlegg: 14
yurghie er på en erverdig vei

Sv: Laksepølser og annet godt:o)

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Har du virkelig smakt våt lemen?

Hehe, vel, som mange andre her inne har vel jeg også hatt en tendens til å putte alt mulig i munnen... Men nei, har ikke faktisk hatt sprelsk lemen på smaksløkene. Kan levende forestille meg at det ikke er langt unna de laksepølsene, dog... (men ikke ta meg på ordet, prøv de selv - smaken er jo ikke lik hos alle )

edit: typo

yurghie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Finnes det et annet smør en meierismør som går an å bruke? Lisekir Ketolysekuren 17 18-05-10 23:54
Familien, bilder og annet Impulsiw Åpne dagbøker 0 30-03-08 12:08
Hva annet kan i bruke johannesmelet til? monki Spørsmål og svar 11 23-04-07 20:41
Mindre kcal i mct/kokosolje enn annet fett? Borealis Kosttilskudd 2 25-03-07 23:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no