Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Karrikyllingfyll (sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-12, 21:08   #1
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 40
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Karrikyllingfyll (sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

For å forklare litt mer, så tenker jeg på kun kyllingbitene og karrismørja man får omtrent overalt hvor de selger diverse ferdigsmurte baguetter...

Jeg har aldri tenkt noe særlig over det når jeg har spist det, hva kan dette bestå av liksom, jeg har vært for opptatt med å nyte, he he.
Men virker for meg som det kan være rimelig lavkarbo-vennlig.

Eneste jeg vet er at jeg alltid har syns den sausen/smørja ser mye gulere ut enn mat jeg selv lager med karri. Noen som vet hva jeg tenker på?

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:22   #2
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Karrikyllingfyll ( sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Tror nok det ikke er verre enn majones blandet med karri og litt andre godsaker, kanskje litt limeskall, chili etc. Fargen kan nok være ffra karrien, men sikkert også litt sennep og farge, f eks et hint av gurkemeje

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:26   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Karrikyllingfyll ( sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Tror nok det ikke er verre enn majones blandet med karri og litt andre godsaker, kanskje litt limeskall, chili etc. Fargen kan nok være ffra karrien, men sikkert også litt sennep og farge, f eks et hint av gurkemeje

Det hadde såklart vært fint, men det er nok mange E'er, fargestoffer, emulgatore og gud vet hva'er i de salatene. Men skal man lage selv kan det jo lages på den måten.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:38   #4
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 40
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Karrikyllingfyll ( sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det hadde såklart vært fint, men det er nok mange E'er, fargestoffer, emulgatore og gud vet hva'er i de salatene. Men skal man lage selv kan det jo lages på den måten.

Men vil det smake det samme..? :P
Man skal ikke tulle med fysemat, he he

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:42   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Karrikyllingfyll (sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Nei, det vil nok ikke smake akkurat det samme. Kanskje du klarer lage noe like godt, bare litt ansleis!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 21:44   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Karrikyllingfyll (sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Jeg jobbet på et bakeriutsalg hvor vi smurte baguetter. Skal love det ble noen skjeer sånn gul guffe i løpet av de to årene! Sykt godt, men full av dritt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 22:50   #7
apekatt1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Alder: 34
Innlegg: 17
apekatt1 er på en erverdig vei

Sv: Karrikyllingfyll (sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Jeg liker å lage noe lignende med grilla kylling hakket i små biter, blandet med rømme, majones, salt, pepper, karri og grillkrydder. Har også i litt finhakket rødløk og agurk, men det er vel ikke nødvendig. Nom, nom!

apekatt1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 02:32   #8
Fluke83
Medlem
 
Fluke83 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 40
Innlegg: 81
Fluke83 er på en erverdig vei

Sv: Karrikyllingfyll (sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av apekatt1, her.

Jeg liker å lage noe lignende med grilla kylling hakket i små biter, blandet med rømme, majones, salt, pepper, karri og grillkrydder. Har også i litt finhakket rødløk og agurk, men det er vel ikke nødvendig. Nom, nom!

Mmm..! Tror det skal eksperimenteres litt i de nærmeste dager...

__________________


Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 22:29   #9
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Karrikyllingfyll (sånn som i baguetter) Noen som har oppskrift?

Finhakket løk og paprika, samt aromatkrydder (sjekk hvor salt kyllingen din er først), Toro sin gule karri (funker bedre til akkurat dette, enn den fra Hindu) og en anelse søtning (flytende natreen, litt tagatesse e.l.) Hiv så oppi masse majones og en klatt rømme, så er du der synes det smaker godt med en salat med agurk i

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Baguetter sunnereliv Dr Lindbergs 15 18-04-11 19:26
Noen som har oppskrift på fastelavensboller? Tine123 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 02-03-11 21:49
Hei, er det noen som vet hvorfor jeg fryser sånn når jeg drikker mye vann? mio87 Ketolysekuren 18 25-01-11 21:56
Jeg er sånn i tvil ... Kan noen hjelpe meg? Lisekir Spørsmål og svar 8 26-03-08 19:21
UER Noen som har en oppskrift? lavendel Lavkarbo generelt 2 24-04-07 17:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no