Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jule-ting-og-tang

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-05, 23:40   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk
Thumbs up

Jule-ting-og-tang

Nå er det snart jul folkens!

Å, jeg gleder meg sånn til jul i år! Poden er liksom akkurat så gammel at han virkelig forstår alt sammen!

I den forbindelse tenker jeg også på julekalender. Hvilke alternativer har vi?
Jeg fant denne listen på et forum jeg var på som jeg synes var så utrolig bra. Å lage en opplevelseskalender til barnet, med bilde/tekst om hva som skal foregå den dagen.

1. lage ønskeliste til jul
2. handle julegave til lillesøster
3. male julekort
4. Lage julenøtter
5. Male på syltetøyglass
6. Fylle syltetøyglass med peppernøtter (lage gave til besteforeldre)
7. Tur til badeland
8. Lage boller og kakao
9. Lage/kjøpe gave til pappa sammen med mamma
10. Lage/kjøpe gave til mamma sammen med pappa
11. Bake pepperkaker
12. Lage marsipankuler/figurer
13. Lage lussekatter
14.Aketur med grilling av pølser (hvis snø) alt: tur til hoppeloppeland
15. Male kjøleskapmagneter som skal være gave til tanter og onkler
16. Bestemme middagen og være med å lage den
17. Ta med litt kaker og masipan og besøke oldemor
18. Lage enkel juletrepynt.
19. Pakke inn julegaver, sette på kort
20. Reise i butikken å kjøpe nye penklær (det trengs)
21. Kjøpe juletre. Når de blir større blir det hugging av tre
22. Sette frem julepynten
23. Pynte juletreet og henge opp julestømpe
24. Hente julestrømpe og se disney på tv

----

Vi lurer litt på å kjøpe en stor lego-bygge-ting, og dele opp i omtrent antall dager frem til vi skal reise til bergen (og bygge litt mer hver dag), og så deretter fylle med hjemmelaget sukkerfri julemarsipan og konfekt.

...også tenkte jeg at jeg kan jo fylle på med litt tips her fra denne listen også. Kansje kjøpe pepperkakesett til ene dagen og prøve å bake glutenfrie pepperkaker.

Åh, som jeg gleder meg til å glede poden!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 23:58   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Julekalender

åh jeg gleder meg også !!!! jeg er så glad i julen at jeg blir "mobba" her hjemme alle sier sånn ja "nøtta" nå er det august har du funnet frem juletre foten eller ?? super morsomt ....

men i år har jeg en genial julegave ide jeg skal lage familiens kokebok , med oppskrifter fra familien , f.eks tante unnis fiske suppe, onkel olas epleterte , mammas banankake ! med de navnene som jeg sier ....altså jeg tenker på tante og bestemor og slike navn - at det er de jeg sier , siden den er fra meg ! men hele familien skal få da ...

åh jeg kan ikke vente ...:spen t:

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 08:44   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Julekalender

Så koselig, Nøtta og Lise.

Jeg er et utpreget JULEMENNESKE! Jeg går og gleder meg til jul hele året, kan sitte og drømme om snø og juletrær midt på sommeren. Alle bare ler av meg. :P
Jeg ELSKER julen, og blir 5 år hver desember! Julestrømpe må jeg ha fremdeles, men kalenderen er forbeholdt jenta mi. Det er første året hun får kalender nå, for nå er hun jo 2 år og skjønner litt mer. Svigerfar vil gi henne sjokoladekalender, men det kommer ikke på tale. Hun skal få pakkekalender med noe småting i, kanskje litt godteri i 1-2 av lukene, men der går grensen.
Jeg gleder meg til å se alle juleprogrammene på julemorgenen sammen med datteren min! Nå er hun liksom stor nok. Denne julen blir såå koselig.
Det er jeg som skal ha den her hjemme, så jeg er litt nervøs, men det går nok helt fint. Jeg har laget ribbe før, og mamma hjelper meg jo litt.

Jeg kunne aldri hatt en jobb der jeg måtte jobbet julaften, heldigvis har jeg fikset meg fri den dagen i alle de 5 årene jeg jobbet i Life. Hihihi. Jeg jobbet heller nyttår enn jul, og det var tydeligvis i orden for alle de andre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 21-10-05 kl 09:08.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 09:07   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Julekalender

Vet ikke helt om jeg tror det selv - men jeg kan faktisk kjenne en spire av 'glede-seg-til-jul' jeg også, og de som fulgte med meg i fjor.... de VET at det er stor endring.

*tenke-litt-over-det*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 09:13   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Julekalender

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Vet ikke helt om jeg tror det selv - men jeg kan faktisk kjenne en spire av 'glede-seg-til-jul' jeg også, og de som fulgte med meg i fjor.... de VET at det er stor endring.

*tenke-litt-over-det*

Kjære vennen min...i år blir det bedre. Du kan om ikke annet kose deg med forberedelsene. Adventstiden kan være den koseligste vet du.....med masse varme og kos. Både med venner og familie.

*Anne ønsker seg i julegave; at Fedonisten skal glede seg til juleforberedelser og jul*

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 10:03   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Julekalender

Opprinnelig lagt inn av Anne


*Anne ønsker seg i julegave; at Fedonisten skal glede seg til juleforberedelser og jul*

Det ønsker jeg meg også til jul!
Fedonisten fortjener å ha en koselig jul i år! (Og vosj vosj, bort med minnene fra i fjor! ).

Vi skal være sammen med svigers i år, og min svigerinne har termin nå om 27 dager, så vi får en herlig liten jente der også!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 18:02   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

...... ååååå ikke stress meg, - det er jo oktober enda jo !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 18:25   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

ÅÅÅÅÅÅ nå begynte jeg også å glede meg til jul pappa er smed, og lagde en kjempefin juletrefot til meg i fjor, så i år skal jeefer'n ha juletre... Like etter jul i fjor så kjøpte jeg (for jeg handler på januarsalg ) et sånt sett med lage-selv julekort kjempefine. så de skal jeg sette meg og lage en dag nå (og Lise... det er også kalender-tips til deg. Få poden til å tegne/male jul eller vinterting, og lag kjempefine personlige julekort til folk av de )








__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 20:01   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

og Lise... det er også kalender-tips til deg. Få poden til å tegne/male jul eller vinterting, og lag kjempefine personlige julekort til folk av de )

Det var et godt tips ja! Også så heldig du er som har juletrefot laget av pappan din!

Nille: Hvis du hører på meg, og starter planleggingen nå, så lipper du å stresse til jul.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 20:07   #10
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Jeg er også i gang med årets kalender. Det blir 24 'pakker' fordelt på hele husstanden. Jeg pleier gjerne kjøpe ting ungene/vi skal ha likevel. Det blir dyrere som kalender, men ikke noe bortkastede penger på 'søpplegaver'.

Foreløpig hare jeg:
- biletter til juleteater i hovedstaden, til begge jentene og mormor og meg
- en egen papirsaks til 2 åringen som driver å trener på å klippe
- en lydbok til storesøster, tror hun skal få en CD om gangen

Så leter jeg etter
- manikyrsett til storesøster, som gjerne kan stelle neglene sine litt, det tenker jeg også dele opp i flere pakker.

Lenger har jeg ikke kommet enda, men det blir vel noe lørdagsgodt, glanspapir, limstift, tape, annet hobbymateriell, pepperkakedeig, strømpebukser til juleantrekket, garn kjøpt på reste-tilbud, lutefisk til pappaen kanskje, tørrfor til pus, ol. Er 'gaven' stor, blir det rebus på kalenderen.

Jeg gleder meg til jul! Men for ikke å mase for mye prøver jeg spre forberedelsene. Jeg har som mål å være ferdig med julegavene og innkjøp julematen i november - ser det er flere her alerede. I desember vi jeg kose meg, da skal vi bake litt, gå på julemesser, julekonserter ol - det er ihvertfall drømmen .... Også pynter vi de siste dagene før julaften.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 20:08   #11
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Jule-ting-og-tang

Jeg er nesten ferdig med julegavene, skal feire julen borte, og kalendere tror jeg ikke det blir noe av i år, siden vi begge er "voksne" og sånt.. men jeg elsker julen og julekalendere! for 2 år siden fikk jeg pakke kalender av min kjære. første gang i hele mitt liv jeg har hatt det. gjett om jeg var glad da!

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 20:13   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Meneh, dere som er ferdig med julegaver allerede,- får dere byttekort med så lang tid?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 20:18   #13
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Opprinnelig lagt inn av Helene

or 2 år siden fikk jeg pakke kalender av min kjære. første gang i hele mitt liv jeg har hatt det. gjett om jeg var glad da!

Det fikk jeg av min kjære også første året vi var kjærester! Og hver pakke var pakket inn i fint gavepapir, med et nytt kompliment til meg skrevet inni papiret. Nr 24 var et hjemmesnekret hjerte-eske i knall rødt glanspapir, med nyeste boken av Anne Karin Elstad (som jeg ønsket meg veldig masse, men ikke trodde jeg kom til å kjøpe før den kom i pocketutgave) omkranset av Mariannedrops som var favoritten min den gangen. Det var masse omtenksomhet og kjærlighet bak den gaven og hele kalenderen, og det er noe jeg alltid kommer til å huske!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 20:24   #14
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Jule-ting-og-tang

Denne her betalte han moren for å lage.. MEN omtenksomt uansett.. for han viste jeg aldri hadde fått sån kalender før, og at jeg hadde veldig lyst på .

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 20:34   #15
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Jeg hadde alltid sånn pakke-kalender ting før, men nå har jeg ikke fått det på mange år. Men jeg bruker å få sånn flax-lodd kalender av mamma da. Siden jeg aldri har likt sjokolade, så har jeg aldri hatt sånn ekkel sjokoladekalender. (men søsteren min bare MÅ ha en sånn da, for hun sier at den sjokkoladen som hun mener smaker helt forferdelig gir hennne julestemning)

I tilleg har jeg ei bok som heter "julemysteriet" og som er skrevet av jostein gaarder. Den har 24 kapitler, og handler om en gutt som får en julekalender, hvor det ligger en historie gjemt bak lukene. Historien i kalenderen til gutten handler litt om historie og en del om hvorfor vi feirer jul. Den kan brukes som høytlesning feks til kveldsmaten for barn som er helt ned i fem-sju år vil jeg tro... Jeg har i allefall denne boken, og leser et kapittel hver dag

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 22:31   #16
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Glede seg til jul? joda...

Har begynt litt å forberede meg, kaga ett par kort osv. tenkte jeg skulle begynne med å lage liste over hvem jeg skal kjøpe julegaver til osv...

Før da jeg var lita hadde jeg alltid pakkekalender, var kjempekos *savne*

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 23:50   #17
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Jule-ting-og-tang

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Jeg hadde alltid sånn pakke-kalender ting før, men nå har jeg ikke fått det på mange år. Men jeg bruker å få sånn flax-lodd kalender av mamma da. Siden jeg aldri har likt sjokolade, så har jeg aldri hatt sånn ekkel sjokoladekalender. (men søsteren min bare MÅ ha en sånn da, for hun sier at den sjokkoladen som hun mener smaker helt forferdelig gir hennne julestemning)

I tilleg har jeg ei bok som heter "julemysteriet" og som er skrevet av jostein gaarder. Den har 24 kapitler, og handler om en gutt som får en julekalender, hvor det ligger en historie gjemt bak lukene. Historien i kalenderen til gutten handler litt om historie og en del om hvorfor vi feirer jul. Den kan brukes som høytlesning feks til kveldsmaten for barn som er helt ned i fem-sju år vil jeg tro... Jeg har i allefall denne boken, og leser et kapittel hver dag

ja den boken er et absolutt must - blir ikke jul uten

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 20:43   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Opprinnelig lagt inn av Lise

Meneh, dere som er ferdig med julegaver allerede,- får dere byttekort med så lang tid?

Ingen som har svart meg på denne.

Jeg er veldig usikker på det med å kjøpe for tidlig, for tenk om de ikke får byttet det?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 20:49   #19
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ingen som har svart meg på denne.

Jeg er veldig usikker på det med å kjøpe for tidlig, for tenk om de ikke får byttet det?

Helt oppriktig; Jeg kjøper aldri julegaver med tanke på at mottakeren skal bytte den jeg! Men jeg er ganske sikker på at du kan få byttekort med så lang 'varighet' hvis du forteller at det skal være julegave.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 21:09   #20
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Helt oppriktig; Jeg kjøper aldri julegaver med tanke på at mottakeren skal bytte den jeg! Men jeg er ganske sikker på at du kan få byttekort med så lang 'varighet' hvis du forteller at det skal være julegave.

Det gjør ikke jeg heller, men det hender at duker har feil farge, eller at vedkommende plutselig har skaffet seg brødrister selv etter at julegaven ble kjøpt, eller at genseren hadde vært bedre i en annen størrelse, eller at vedkommende får to av den gaven, eller har fra før osv.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ting jeg vil lære mere om! mofe Generell diskusjon 11 13-03-05 16:37
Jeg lurer på en ting om musikk ... HP Generell diskusjon 4 29-11-04 22:55
Splenda og noen ting til...?? expresso91 Lavkarbo generelt 4 07-11-04 10:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no