Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Gravid på lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-10, 22:47   #1
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Gravid på lavkarbo

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid og alt er nytt og spennende og jeg har mange spørsmål. Har lest litt rundt her inne og skjønt at det er helt greit å spise lavkarbo - og det er jeg glad for. Er ingen ekstrem lavkarbospiser lenger, men passer på å holde vekten. Målet nå, er å fortsette med gode spisevaner for å ikke legge på meg for mye. (Må innrømme at den biten skremmer meg litt...)

Tar gjerne imot litt tips om hva jeg bør tenke på ift lavkarbo og graviditet og lurer på om det er greit å spise sukkerfri sjokolade (altså med sukkeralkoholer) Takk for svar.

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 23:11   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Gravid på lavkarbo

Hei,
Dette temaet er opp med jevne mellomrom her på forumet, sjekk nederst på siden så finner du flere linker med samme tema.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 16:42   #3
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: Gravid på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Dette temaet er opp med jevne mellomrom her på forumet, sjekk nederst på siden så finner du flere linker med samme tema.

Takk takk - har lest mye av dette, men fant ikke noe konkret ift sukkeralkoholer. Regnes det også som kunstig søtstoff ? Regner med det, men håper ikke ;-)

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 17:08   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gravid på lavkarbo

Jeg ville holdt meg unna kunstig søtning.. Jeg turte i allefall ikke spise det da jeg gikk med Dokka mi og åt lavkarbo.

Jeg åt kanskje ikke så mange karber i det daglige, men tok meg en kake på kafè eller en helg nå og da. Tilsammen gikk jeg opp 5kg( og det var vekta av baby, vann, ekstra blod og annet babystuff) og fødte 3 uker over termin.. Jenta var 3kg/49cm.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo når man er gravid? bonpia Spørsmål og svar 11 02-08-09 22:33
Gravid og lavkarbo Monen Lavkarbo generelt 4 22-01-09 23:40
Gravid og lavkarbo milla Spørsmål og svar 3 10-06-08 09:18
Gravid på lavkarbo Trille Spørsmål og svar 7 13-04-07 10:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no