Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-10, 09:16   #376
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg skjønner deg veldig godt at du savner Thailand. Det er noe i ordtaket "borte bra- hjemme best" , men det er veldig deilig å være borte også altså.
I fjor leide vi hus på Sardinia, og vi lever fortsatt på det. I år skal vi hit: http://www.finn.no/finn/realestate/l...nkode=20868112
Og neste år håper jeg at vi skal til Thailand, og da har vi funnet et sted vi har forelsket oss litt i: http://www.finn.no/finn/realestate/leisure/rent/object?finnkode=20903613&sid==

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:39   #377
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Aaaah så DIG med ferie!!! Så kjempe fint ut alle stedene!

Da satser vi fullt i morgen da, hardkjør med strenge regler! Jeg trenger det virkelig, hadde kjempe problemer med og finne klær på påskeaften, alle kjolene spriket i knappene.. Så da blir det fase 1 i morgen, hverfall frem til helga, da blir det busdagsfeiring, med rødvin skal man nok få lov til. Eller champis.
Har vært på ski i dag, det ble en kort tur kan man si, ganske vått og når man kom forbi en myr tråkka man gjennom og ned i vannet. Da er det vel bare og ønske våren og sykkelen velkommen isteden. Er så utrolig klar for ta enda mer snø skal smelte nå..

Gleder meg til og komme skikkelig igang med trening og ordenlig mat igjen, men er IKKE klar for og begynne på jobb igjen. Ikke klar i det heletatt...Off, det blir hardt kjenner jeg...
Nyt siste påskedagen for i år alle sammen!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:17   #378
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

OK! Dag 1 på ny vårstart er igang! Jeg gleder meg! Er ikke glad for hvordan klærne mine ser ut på meg lenger, og den mengden av godteri jeg har spist i påsken er virkelig strengt tatt IKKE nødvendig! Men men, legger det bak meg og kjører på med fase 1! (Og kolibriegg ER godt engang i året..)

Frokost: Lavkarbobriks med philadelphia light, skinke og paprika. Ikke helt fase 1 pga kornene, men sånn ble det.

Lunch: Laks og salat av paprika i diverse farger, agurk og rødløk

Middag: Skal bli chilisuppe

Drikke: Masse vann + Pukka detox te. (Har også tatt et par Aquamin Total, for og prøve og få litt fart på vannet som jeg håper det er endel av i meg. Misforstå meg rett, håper i den forstand at det ikke bare er fett jeg bærer litt ekstra av nå)

Trim: Usikker, vet ikke om jeg orker treningsenter i dag, så da blir det jogging. Stikker jeg av gårde på innetrim blir det spinning og Core.
Har ikke sovet et eneste minutt i natt, så jeg tror trim i friluft er det som er mest riktig i dag..

Flere som satser hardt etter påske???? Evt ferie, Anette?? Hvordan har det gått med deg på turen? Blir spennende og høre om!
Heia alle sammen!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:30   #379
gulrotklara
Medlem
 
gulrotklara sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 70
gulrotklara er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg våknet brått kl 06.45, 45 min for seint, så jeg misset spinningen min idag tidlig. Usikkert om jeg får trent pga skole nå, unger som skal hentes og middag som skal lages + svømming og dans til mine to eldste. Kanskje i kveld?
Ellers så har jeg spist/skal spise slik:
Frokost: eggerøre av 2 egg + grønn te + tran+sanasol
Lunsj: salat med kikerter, bønner, oliven og skalldyr + pesto dressing
Mellom: samme salaten, bare liten porsjon - kaffe
Middag: Stekt laks med salat og rømmedressing
Kvelds: Avokado

Har ellers drukket vann og farris. + tatt renselseskur tablettene mine.
Da er vi igang Victory!

__________________
Gulrotklara


gulrotklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:50   #380
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Yess! Da er vi i gang! Go Go Go!!

Hvordan rensetabletter tar du?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 17:17   #381
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei. jeg startet fase 1 igår...går greit men kjenner etter masse sukker i påska at sukkerhubgeren er på topp!!! Har sååå lyst på noe!
Har aldri prøvd lavkarbo før, holdt meg til Vektklubb og Grete Roedestil når eg har gått ned tidligere. Går veldig saaaakte da, så håper nå på bittelitt raskere nedgang. Skal ned 8-10 kg. Har vært litt jojo noen år...opp til 88 ( ett år etter fødsel, var 96!! Sjokk! når eg var høygravid!) på det meste og ned til 70 på det minste...nå 75. har lyst å finne igjen trivselsvekten fra 20 år tilbake på ca 67kg
Idag har eg spist;
liten boks makrell i tomat, 2 ss CC og te
Stor salat med 100 gram kylling, 2 ssCC litt tomat, agurk og olje
to skiver med ost( ca 30 gram)
Kyllingfilet m masse grønnsaker og litt CF
kanskje CC til kvelds??

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 21:38   #382
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei Gladhverdag!
Velkommen og lykke til! Kan melde om at sukkersuget er godt tilstede her også, får bare bite tenna sammen, ta en kopp te, og vente på bedre tider! Hehehe..

Ingen trim på meg i dag, var ikke hjemme fra jobb før klokka sju, så da slapp jeg. Laget chillisuppe, så ble knallgod, mekket omelett til frokosten i morgen, og i ovnen står morgendagens lunch-laks. Apropo, den bør jeg nok ta ut snart.

Desperate housewives nå, men tror jeg faktisk må ta det opp og hoppe i seng rett og slett. God natt alle!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 08:53   #383
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei og hopp!
Da var jeg også tilbake etter ferie
Har hatt noen fantastiske uker i Florida. Kom hjem i går kveld etter ganske mange timer på reisefot så kroppen er litt trøtt og slapp i dag... he he
Men jeg har begynt på igjen i dag jeg også så jeg følger etter..
Motivert for å komme i gang igjen og får o få av Floridakiloene!
Har ikke veid meg i dag tidlig altså siden jeg kom sent i går og spiste masse karber( fy fy) men hva gjør man når det er det man får servert på flyet da??!! Litt lang flytur også så jeg spiste jeg altså , men merket godt at magen var oppblåst kan du si..I dag kom mensen også så ja litt full av vann er jeg nok .

Godt å høre at Thailand var vellykket Victory! Det er ett fantastisk land å feriere i synes jeg også Håper vannet er på vei ut av kroppen din igjen.
Jeg begynner på streng fase 1 i dag men det blir litt vin til helgen. Fest både fredag og lørdag(som har vært planlagt lenge). Festen på lørdag er hos oss så den er helt under kontroll matmessig , og jeg regner med at fredag også går veldig greit

Ha en fin dag alle sammen!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 08:34   #384
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja da er jeg i gang med ny runde..eller en strammere linje om du vil.
Første dagen gikk greit og jeg kjenner allerede at kroppen fungerer litt bedre Bortsett fra at jeg var sykt trøtt i går kveld! Sovnet på sofaen igjen Tror hele familien har litt vanskelig for å stå opp om morgenen ennå men det hjelper seg nok snart.

Laks med blomkål og brokkoli grateng til middag i går. Skikkelig deilig

I dag blir det kyllingform. Barna skal på fotballtrening og turn så i dag må det være raskt og enkelt!

Ha en fin torsdag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 12:48   #385
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!

Velkommen hjem! Bra og høre dere har hatt en fin ferie! Jeg vil bare tilbake hele tiden jeg..kan leve en stund på dette!
Jeg er også igang med en strammere linje nå, føles veldig greit! Laksekjøret er i gang..hehe...
Blir litt spent på og veie meg i morgen, håper disse dagene har hatt litt og si hvertfall. Utgangspunktet var jo ikke så hyggelig.
Jeg skal også lage mat til lørdag, fortsatt litt usikker hva jeg skal lage, hadde tenkt på litt diverse småretter, men så tenkte jeg plutselig at jeg kan jo lage chillisuppe! Sette frem litt lett creme fraiche, raspet ost og tortilla chips til de som vil ha det. Tror jeg kan bli bra. Koke litt ris også til de som må ha det.
Hva planelgger du?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 15:09   #386
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Chilisuppe hørtes deilig ut da
Festen vi skal ha på lørdag er den tradisjonelle "treg-onsdag" festen vi har vært år men siden vi var bortreist i påsken utsatte vi den. Dette er en fest vi da pleier å ha onsdag før skjærtorsdag og det serveres pølser i alle varianter med masse godt tilbehør. Har kjøpt lavkarbo pølser i ulike smaksvarianter , pølsebrød og lomper ( oopsier til de på lavkarbo), hjemmelaget rekesalat , løk , tomat og avocadosalat etc.

Enkel og grei mat , serveres på papp og servietter! En uhøytidelig fest med hele vennegjengen Vi blir over 20 stk og da må maten være enkel for vi har ikke så stort hus

Jeg har ikke veid meg i det hele tatt etter at jeg kom fra ferie og er litt usikker på om jeg kanskje skal vente til neste fredag. Er jo ikke mange dagene siden jeg kom og føler vel at kroppen fortsatt holder litt vann... Har du veid deg etter at du kom hjem Victory?
Buksene kjennes litt strammere ut rundt magen men jeg håper ikke det er mye ekstra altså..

Jeg ønsker meg også tilbake på ferie. Grusomt å komme tilbake til litt snø og fortsatt kaldt vær..Æsj. Jeg vil heller ha sommer og sol!
Håper det blir en strålende sommer
Vi er på jakt etter en liten båt av type skjærgårdsjeep , så krysser fingre for sol , sol og atter sol

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 17:25   #387
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

heisann folkens
Er det bare meg som går voldsomt fort opp når man tar noen ukers pause fra denne kuren? Mistenker at jeg har gått ned veldig lite fett, mest vann..

Men jeg har gått ned 2 kg siden jul og det er jo ikke så aller verst, men ikke i nærheten av de 4-5 kiloene jeg hadde før påskeferien :P

I dag blir det tomatsuppe til middag, 45 min med løping er gjennomført og jeg skal prøve å bake lavkarbobrød senere

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 08:56   #388
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja ja da var det fredag og veiedag igjen...og jeg var veldig i tvil om jeg skulle veie meg etter 2,5 ukes ferie med litt utskeielser
Men nysgjerrigheten tok overhånd , og jeg gikk på vekta. Ble positivt overrasket over at jeg ikke hadde gått opp mer enn 800 gram!
Mannen hadde faktisk gått ned en halv kilo! Hurra!
Jeg er iallefall veldig fornøyd siden jeg har gått over grensa av karber hver dag og spist litt sukker så og si hver dag. Får håpe jeg går nes neste uke så jeg er skikkelig tilbake

Noen andre som har veid seg??

God fredag!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 09:20   #389
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei. 5. dagen på fase en...frokosten er fortært og en god kopp nespresso kaffe. Søtsuget blir mindre og mindre...stjal en ss av guttenes cheerios igår thats it av søtt!
Men...veier dere andre maten? regner dere ut gram karbo eller ser dere på prosentene av energiinntaket karbo/fett/protein? Har boken, men følger nok ikke alt slavisk...bruker feks litt lettyoghurt. (dobbel0) og har spist et kyllinglår og to kyllingpølser på grillfest forrige dagen MEN har gått ned nesten 3 kg siden mandag... er nok vann, men motiverende da. Har som mål o komme ned 8-10 kg totalt

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 13-04-10, 20:45   #390
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja nå synes jeg at jeg er god gang
I går laget jeg bacon/parmasan kjøttboller , og i dag laget jeg fiskekaker.. og de ble veldig gode begge to

Årets første skikkelige sykkeltur er også gjennomført. Ca 2 mil i passe kupert terreng. Deilig å la bena jobbe litt. Spent på hvordan det kjenne ut i morgen..he he.

Hvordan går det med alle dere andre ??

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 07:53   #391
Anna Lovinda
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1
Anna Lovinda er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei. Ja jeg startet med SB dietten i går! HELT fersk. Tar imot gode råd med takk.........

Anna Lovinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 08:46   #392
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

det suser avgårde...selv om eg hrm hrm...spiste litt frukt igår...en liten drueklase(var det beste valget på et kaffebesøk) vekten rusler seg nedover...selv m inntak av vin i helgen( følger visst ikke dietten slavisk..) cm forsvinner, luft i magen borte og formen fin Skal på trening ikveld( har ikke vært siden eg startet SBD) Nå skal eg snart lage meg litt eggerøre m røkelaks til frokost

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:26   #393
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Helt enig med deg gladhverdag at det er utrolig deilig å slippe luft i magen og den oppblåste følelsen når man har spist

Første trening på lavkarbo kan være litt anderledes men ikke bli skremt , det blir bedre bare kroppen er vandt til det Jeg elsker å trene styrke trening på lavkarbo , det føles nesten som å være dopet ( tror jeg da siden jeg ikke har vært dopet... he he)

Lykke til og velkommen til Anna Lovinda.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 15:51   #394
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!

Her har ting gått litt på "halv tolv" etter ferie, påske, bursdag, tur til Sveits igjen osv osv... Men jeg er motivert, og satser på nytt!
I dag har ikke vært en bra dag matmessig, men jeg får fortsette bedre utover dagen. Kom ikke hjem før 2 i natt, så det ble ikke så mye tid til og lage både frokost og lunch og ta med seg, så da spiste jeg vist rekebaguette i møtet. Jaja..

Sykkelsesongen er i gang her også, har foreløbig bare blitt sykle til jobb, men det får utvides så det blir litt mer skikkelig trening av det. Gleder meg!

Blir nok sittende igjen på jobb i dag og ta igjen litt ting, også er det styremøte i borettslaget etterpå, så trimmen er det mulig går ut i dag ser jeg. Får ta det igjen i morgen.

Laget foresten ENORME mengder chilisuppe på lørdag, av 7 kjøttdeiger! Så jeg har rester en stund kan man si, men folk syns det var godt, så det var jo gøy da.
Hvordan gikk pølsefesten Anette??

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 08:40   #395
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Pølsefesten gikk strålende
Vi grillet pølser i alle varianter, den hjemmelagde rekesalaten ble en suksess. Alt i alt en veldig vellykket fest
Vellykket din også skjønner jeg ?

I dag er min lille sønn 9 år! Hurra for Herman!!!
Så i dag har han bestemt at middagen skal inntas på Peppes..Jada...Ikke helt mors valg men hva hjør man ikke for å tilfredstille de små
Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal spise ennå.. må se hvor sulten jeg er..
I helgen blir det familiebursdag med ostekake og div andre godsaker , Håper jeg klarer å motstå de fristelsene.

God torsdag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 14:44   #396
ned10kg:)
Medlem
 
ned10kg:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sogn og Fjordane
Alder: 38
Innlegg: 57
ned10kg:) er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Gått 1 uke på SB.
I dag hadde eg offisiel veiedag. Typisk mensen kom også!
Men fornøyd likevel eg! Har gått frå 71.3- 68.1
Altså 3.1 kg. Er 1.66 høg så er innen normal BMI nå! Men fortsetter 1 uke til Skal til syden da! Så er greit å ha kg på underskudd etter all gode maten der Lykke til alle sammen!!

__________________


ned10kg:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 14:45   #397
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei og god helg
En ting er veeeeldig merkbart etter "karbostopp"...er jo nesten ikke sulten lenger..før var eg suuuulten støtt. Nå må eg minne meg selv på å spise. Spiser tre gode måltider hver dag, pluss 1-2 mellommåltider. Reker og blåskjell ikveld...og ja...ett glass hvitvin, tørr! skal offshore på onsdag(om skyen letter) og da blir det to uker avholds..både alkohol og karbo(verre ute på riggen med masse god mat hele dagen)men SKAL klare det!

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 08:40   #398
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja da var helgen overstått og også siste bursdagsselskapet i familien på nesten 2 mnd. Eneste som gjennstår nå er barnebudsdag for sønnen min men den skal arrangeres i en klatrepark i nærheten så da blir det vel neppe de store matutfordringene ;-)

Helgen har gått passe greit. Ble 2 pølsebrød og litt kaker på lørdag, men det går nok bra!Vi får ta fullskjerpings denne uken. Har planer om å få til en del sykkelturer og kanskje en styrkeøkt også.. Matmessig skal det veldig greit..

Ha en fin uke!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 08:50   #399
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hallo!

Mandag, mandag, mandag........trøtt i dag ja!
Ny start..igjen. Helgen var så som så, hverfall gårsdagen. Men har vært på en sykkeltur, en joggetur og en gåtur, så ikke helt håpløs da...men stjerne i boka? Overhode ikke.
Har innviet grillsesongen da, og en trøst er jo at grilling er jo perfekt. Det gjelder bare og overholde potetsalat forbudet så kan man jo nesten velge i alt mulig. Lenge lever sommeren!
Ha en fin mandag alle!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 14:48   #400
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

hmmm...tenker alternativ potetsalat..kanskje lage en god salat av squash?? Har ikke innviet grillsesongen helt ennå. Har jo grillet endel pølser, kylling og karbiser når vi er på scootertur..men ikke "sommersesongen" Er jo masse spennende i kjølediskene rundt nå..men ser ut som om det blir brukt endel sukker i de ferdigmarinerte kjøttstykkene...må finlese innhold litt
Idag skal eg lage hamburgere til middag...gutta får brød..eg ekstra salat og ratatouille til

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no