Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningsenter liker ikke LCHF

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-06-11, 19:24   #1
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Treningsenter liker ikke LCHF

Når jeg meldte meg inn ble det spørmål rundt det meste. Henne som sto for det nevnte at de anbefalte ikke ketogent og heller ikke mye fett. I dag så var det ei annen som nevnte det når jeg kom. Masa om å huske å spise sunn fett og ikke for mye, da det ikke er bra. Anbefalte å øke karbene også da gjerne lav GI.

Hvorfor maser de så mye? Og hva er galt med å spise ketogent egentlig? (det blir bare det uten at jeg går inn for det - blir bare så lite karbo)

Skal de mase på meg til de har "snakka meg til fornuft tru?"

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:35   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: treningsenter liker ikke LCHF

Ikke et ord der jeg meldte meg inn.. Ikke spurt meg om noe der.. heldigvis..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:51   #3
supersol
Juniormedlem
 
supersol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 34
supersol er på en erverdig vei

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Jeg fikk anbefalt å spise mindre karbo og mer fett av ernæringsfysiolog da jeg tok Inbody-test på mitt treningssenter. Er nok veldig individuelt og personavhengig hvilke råd man får, desverre. Jeg tenker at når jeg har valgt lavkarbo så er det fordi jeg har lest så mye at jeg er overbevist om at det er riktig, og da må jeg holde meg til det, uansett hva "hvem-som-helst" sier og mener.

__________________




supersol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20 g karbo, + et øye på kalorier Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 20:01   #4
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Gjør i grunn bare at jeg blir irritert og litt usikker. Hvorfor er det farlig/ ugunstig å spise lite karber?

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:38   #5
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Dette har de ingenting med på treningssenteret, så det er bare å be de slutte og mase.
Selv la jeg bare på meg da jeg begynte å trene. Spiste da vanlig sunn mat.
La så om kosten til lavkarbo, og med det så gikk vekta ned igjen.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 22:15   #6
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Det er du som er kunde, og om du ikke ber om råd - så er det min mening at de går over streken med slike kommentarer du refererer. Du trenger faktisk ikke forsvare deg i en slik setting, men det å sette grenser kan være vanskelig.
Ellers er det ikke farlig men vi er forskjellige og noen kropper trives ikke så godt i ketose. Du kan lese bl.a. bloggen til Pål Jåbekk eller noen av innleggene hans her om du føler deg usikker. Det er mye bra informasjon å hente på nettet
Lykke til.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 19:15   #7
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Hvorfor er det farlig/ ugunstig å spise lite karber?

Av samme grunn som markløft er farlig for ryggen. Uvitenhet og feilinformasjon

  Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:18   #8
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Av samme grunn som markløft er farlig for ryggen. Uvitenhet og feilinformasjon

he?

Bor på et littttte sted. Folk her vet mer om meg og hva som skjer hos meg enn meg selv jo! (not funny)... så det er vel sånn at de "kjenner" meg så da er det vel lov å kommentere. Og de er vel veldig flinke og føler det er en del av jobben å passe på alt ved en menneske som er innom. Men jeg syns det er slitsomt. Lei av å måtte forklare og høre de samme tingene "pass nyrene" "stakkars hjertet ditt med alt det fettet" osv...

Jeg prøver jo ikke å "frelse" folk over til lavkarbo, nevner det faktisk ikke med mindre jeg blir spurt. Vil jo bare trene...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:24   #9
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Av samme grunn som markløft er farlig for ryggen. Uvitenhet og feilinformasjon

Vel, slik de fleste på et kommersielt senter utfører markløft, så er det ikke en øvelse som er spesielt gunstig for ryggen.

Utført riktig er markløft en kjempeøvelse, kanskje den beste øvelsen du kan gjøre. Med mangelfull teknisk utførelse, kan den derimot bli direkte farlig for deg!

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:34   #10
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Huff, så slitsomt. Du får bare si at du ikke ønsker råd i kostholdsveien, du er der for trening og det er det de er eksperter på. Ikke kosthold.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:37   #11
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Vel, slik de fleste på et kommersielt senter utfører markløft, så er det ikke en øvelse som er spesielt gunstig for ryggen.

Utført riktig er markløft en kjempeøvelse, kanskje den beste øvelsen du kan gjøre. Med mangelfull teknisk utførelse, kan den derimot bli direkte farlig for deg!

Så vekt på stang, rakk rygg og løft med beina - holde magen inn? den du mener? syns den er kul jeg merker ikke noe på ryggen (enda) og ikke noe i beina heller når jeg tenker meg om hehe... men støl i armene... jeezus..

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 00:28   #12
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Så vekt på stang, rakk rygg og løft med beina - holde magen inn? den du mener? syns den er kul jeg merker ikke noe på ryggen (enda) og ikke noe i beina heller når jeg tenker meg om hehe... men støl i armene... jeezus..

Var dette et forsøk på ironi?
De aller fleste du ser rundt deg på treningssenteret som trener markløft, utfører øvelsen feil.

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 17:01   #13
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Vel, slik de fleste på et kommersielt senter utfører markløft, så er det ikke en øvelse som er spesielt gunstig for ryggen.

Om man gjør øvelsen feil, så er det vel egentlig ikke markløft lenger? Så jeg står ved at markløft er en fantastisk øvelse, mens Heisekrana og Pukkelryggen mfl er mindre gunstige.

  Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:24   #14
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av heipådu, her.

Var dette et forsøk på ironi?
De aller fleste du ser rundt deg på treningssenteret som trener markløft, utfører øvelsen feil.

eh nei. bare et svar. synd den ikke var som du ville. du får reise rundt om og lære bort riktig du da. *bingo* der kom ironiet du leta etter

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:41   #15
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Her er hvertfall Pukkelryggen: http://youtu.be/J9TVFxPUZ6E
Dette er en øvelse som øker fleksibilitet i hele ryggraden ved å strekke bindevevet mellom rygghvirvlene. Belaster hofte og bakside lår i liten grad.

  Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:48   #16
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Her er hvertfall Pukkelryggen: http://youtu.be/J9TVFxPUZ6E
Dette er en øvelse som øker fleksibilitet i hele ryggraden ved å strekke bindevevet mellom rygghvirvlene. Belaster hofte og bakside lår i liten grad.

gærning.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:53   #17
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

gærning.

Liten tvil om det

  Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 00:36   #18
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

jeg har også fått pæs igjennom treningstudioet angående kosthold. Har had PT som har vært med meg.. Som ikke har villet tatt hensyn til mitt kosthold. Så har kjørt meg så hardt at jeg har besvimt på trening..og kastet opp etterpå flere ganger. Er vel for å bevise at jeg trenger mer karb..flere ganger fått "anbefalt" grete roede... Selv om jeg forklarer at jeg har prøvd 2 kurs og at det ikke funket for min del.. ble for mye mat for min del..og stress med tispunkt osv. Gikk ikke ned det store heller....

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 01:04   #19
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jeg har også fått pæs igjennom treningstudioet angående kosthold. Har had PT som har vært med meg.. Som ikke har villet tatt hensyn til mitt kosthold. Så har kjørt meg så hardt at jeg har besvimt på trening..og kastet opp etterpå flere ganger. Er vel for å bevise at jeg trenger mer karb..flere ganger fått "anbefalt" grete roede... Selv om jeg forklarer at jeg har prøvd 2 kurs og at det ikke funket for min del.. ble for mye mat for min del..og stress med tispunkt osv. Gikk ikke ned det store heller....

Spark han bak. Han kan ikke være en særlig god trener om han ikke vil eller klarer å tilpasse treningen til kunden, uavhengig av hva kunden måtte spise eller ikke spise. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp med han eller noen andre som jobber på senteret. Jeg har vanskelig for å i det hele tatt tro at det er lovlig å holde på sånn? Presse deg bare for å få deg til å spise kh? Idioti.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 06:52   #20
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Min PT respekterer at jeg spiser lavkarbo fullt ut, han kan ikke helt forstå at det går an å trene så hardt med så lite kh men han er bare nysjerrig. Jeg nevnte at Bjørn Ferry lever lavkarbo og har gitt ut kokebok og det skulle han virkelig sjekke ut. Han sa også at folk må få lov til å spise som de vil så lenge man er frisk og at alt passer ikke for alle. Hadde han blanda seg hadde han fått en fot i rævva

Min nye mann () er instruktør på treningsenteret og han har også problemer med å forstå at man kan trene så hardt på et slikt kosthold. Han fikk for første gang prøve en lavkarbomiddag og var positivt overraska. Går tydeligvis i mye steikt ris der i gården.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 19:26   #21
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jeg har også fått pæs igjennom treningstudioet angående kosthold. Har had PT som har vært med meg.. Som ikke har villet tatt hensyn til mitt kosthold. Så har kjørt meg så hardt at jeg har besvimt på trening..og kastet opp etterpå flere ganger. Er vel for å bevise at jeg trenger mer karb..flere ganger fått "anbefalt" grete roede... Selv om jeg forklarer at jeg har prøvd 2 kurs og at det ikke funket for min del.. ble for mye mat for min del..og stress med tispunkt osv. Gikk ikke ned det store heller....

Vil tru at en vil kaste opp og nesten besvime om en presser seg hardt, lite eller mye karbo. Høres ikke ut som en PT jeg ville hatt

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia, her.

Spark han bak. Han kan ikke være en særlig god trener om han ikke vil eller klarer å tilpasse treningen til kunden, uavhengig av hva kunden måtte spise eller ikke spise. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp med han eller noen andre som jobber på senteret. Jeg har vanskelig for å i det hele tatt tro at det er lovlig å holde på sånn? Presse deg bare for å få deg til å spise kh? Idioti.

Enig. Sett han på plass. Er du som er kunden. Kanskje annen PT ville funke bedre?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Min PT respekterer at jeg spiser lavkarbo fullt ut, han kan ikke helt forstå at det går an å trene så hardt med så lite kh men han er bare nysjerrig. Jeg nevnte at Bjørn Ferry lever lavkarbo og har gitt ut kokebok og det skulle han virkelig sjekke ut. Han sa også at folk må få lov til å spise som de vil så lenge man er frisk og at alt passer ikke for alle. Hadde han blanda seg hadde han fått en fot i rævva

Min nye mann () er instruktør på treningsenteret og han har også problemer med å forstå at man kan trene så hardt på et slikt kosthold. Han fikk for første gang prøve en lavkarbomiddag og var positivt overraska. Går tydeligvis i mye steikt ris der i gården.

De hadde satt seg litt inn i det og lest litt på internett. Jeg har samlet noen gode url'r å vise de også. Syns det er ålreit at de er villig til å skjønne litt mer selv om de ikke er enig og gir en del pes likevel Men jeg gjør som jeg vet er best for meg da..

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 21:56   #22
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av okie, her.

vil tru at en vil kaste opp og nesten besvime om en presser seg hardt, lite eller mye karbo. Høres ikke ut som en pt jeg ville hatt

det skjedde meg under forrige trening med pt, jeg holdt på å kaste opp og hadde svarte prikker som danset forann øynene. Jeg kjørte egentlig ikke så hardt på og lå helt normalt i pulsområde, men det er visstnok noe med den øvelsen som lett gjør folk kvalm i følge pt. Ellers er han bare verden best som pusher meg til å yte det lille ekstra men han går aldri over streken . Men du har helt rett hadde han kjørt sånn hver gang hadde han fått en fot i rævva (kanskje ti også), det er jo en tjeneste som jeg betaler mye penger for og da forventer jeg respekt og at han hører på meg.



de hadde satt seg litt inn i det og lest litt på internett. Jeg har samlet noen gode url'r å vise de også. Syns det er ålreit at de er villig til å skjønne litt mer selv om de ikke er enig og gir en del pes likevel men jeg gjør som jeg vet er best for meg da..[

nå er jeg heldig for hverken pt eller min kjære gir meg pes, de er bare generelt interesserte. Interesse for kostholdet mitt var faktisk innfallsporten til vår flørt som nå er blitt et forhold og gir han meg pes, gir jeg han pes for at han spiser mye ris også klager på at han ikke får flat mage. Hehehe, men jeg gjør som jeg vil og jeg gjør det jeg mener er best for meg og treningssenteret har nå ingenting med å gjøre hvordan jeg spiser.

...

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 22:28   #23
maima
Nytt Medlem
 
maima sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 82
Innlegg: 1
maima er på en erverdig vei

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Når jeg meldte meg inn ble det spørmål rundt det meste. Henne som sto for det nevnte at de anbefalte ikke ketogent og heller ikke mye fett. I dag så var det ei annen som nevnte det når jeg kom. Masa om å huske å spise sunn fett og ikke for mye, da det ikke er bra. Anbefalte å øke karbene også da gjerne lav GI.

Hvorfor maser de så mye? Og hva er galt med å spise ketogent egentlig? (det blir bare det uten at jeg går inn for det - blir bare så lite karbo)

Skal de mase på meg til de har "snakka meg til fornuft tru?"

Lederen på mitt trenigssenter har holdt kurs om lavkarbokosthold. Jeg har vær elev. Dette gjelder altså ikke alle treningssenter. Stå på hold på ditt. Andre kommer etter - bare vent.

maima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 10:03   #24
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Et bra treningssenter overkjører deg ikke ift dine overbevisninger samme hvor skrudde de måtte være Et godt treningssenter gir rom for mangfold og forskjellige meninger og kommer først og fremst med tips ift treninga di og ikke kostholdet ditt selv om de godt kan komme med enkle og veldokumenterte råd som å kutte kraftig ned på sukker, at vann er den beste tørstedrikken og at gode proteinkilder støtter opp om både vektnedbang og trening.

En god PT presser kunden sin såpass at man oppnår effekt, men ikke så mye at kunden mister motivasjonen, noe som det høres ut som trådstarters PT gjør. Det sies at mange av de dyktigste PTene har bakgrunn som lærere\ghar tatt fag i pedagogikk.

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 19:42   #25
chbbe
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 64
chbbe er på en erverdig vei

Sv: Treningsenter liker ikke LCHF

Jeg meldte meg inn på treningsenter på fredag og hadde min første time (veiledningstime) i dag

Jeg spurte hun bak disken om deres holdning til lavkarbo. Hun sa at hun anbefalte sine kunder å se på lavkarbo om de skal ned i vekt pga at hun vet at det virker.

__________________


chbbe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Liker ikke grønnsaker ... ninasov Ketolysekuren 16 16-01-11 21:52
Lavkarbo for de som ikke liker kjøtt? Trollemor75 Spørsmål og svar 12 27-07-10 12:16
Liker ikke blomkål Charlotte88 Middag 6 11-08-09 14:46
Hva kan man erstatte egg med, for en som ikke liker det? Klumpedama Mer enn 30 kg overvekt 4 29-01-09 15:20
Liker ikke sjømat:(.... Hyper Spørsmål og svar 5 05-09-06 15:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no