Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Baconcrisp

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-09, 17:55   #1
anastazia
Juniormedlem
 
anastazia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I et hus på landet sammen med samboer, hund og to katter.
Alder: 47
Innlegg: 28
anastazia er på en erverdig vei

Baconcrisp

Jeg har akkurat startet ketolysekuren, men sliter litt med hva jeg skal spise til kvelds. Er ikke veldig gla i ren ost, så oste-kveldsmaten som er anbefalt frister ikke. Jeg er derimot fryktelig glad i baconcrisp med litt rømmedressing. Men som ex-greteroeder, lurer jeg selvfølgelig på om det kan bli for mye å spise bacon crisp hver dag??? Håper ikke dere syns dette var et fryktelig dumt spørsmål..

anastazia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:07   #2
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Baconcrisp

Hver dag anbefaler jeg ikke,kommer til og bli temmelig lei det til slutt da
Og husk at bacon crisp er veldig salt og vann bindes til kroppen. Hva med og variere med grønnsaker(agurk og stangselleri f.eks) dyppet i rømmedressing til variasjon?

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:09   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Baconcrisp

Du kan spse bacongull og baconsvor. Det inneholder minimalt med karber. Men vær obs, det er mye salt i det, og salt binder vannet i kroppen.

Hva med eggerøre og røkelaks?
Stangselleri og agurk med dip?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:17   #4
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Baconcrisp

Det kan godt hende at du ikke trenger noe kvelds i det hele tatt, matlysten går ofte ned så lenge du spiser nok fett Du skal spise når du er sulten!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:19   #5
anastazia
Juniormedlem
 
anastazia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I et hus på landet sammen med samboer, hund og to katter.
Alder: 47
Innlegg: 28
anastazia er på en erverdig vei

Sv: Baconcrisp

Aha.. jeg visste ikke at man måtte være obs ang saltet? I ketolysekur-boka, står det at man må spise LO-salt for å få ekstra salt, siden man mister mye spesielt i starten.

Men det er sant, viktig å variere!! Er veldig glad i brokkoli og gulrot med dip. Dessverre blir det fort karbohydrater av det. Ser ut som det blir agurk i kveld! Takk for tipset!

anastazia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:21   #6
anastazia
Juniormedlem
 
anastazia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I et hus på landet sammen med samboer, hund og to katter.
Alder: 47
Innlegg: 28
anastazia er på en erverdig vei

Sv: Baconcrisp

Ja, jeg gleder meg til jeg ikke kjenner sult lenger. Nå er jeg konstant sulten, og tenker nesten bare mat. Det gjorde jeg ikke da jeg var godtroholiker, men da spiste jeg ikke mye sunn mat.. haha Magen føles tom ut, selv etter måltid. Men så har jeg vært vant til å spise store mengder sukker..

anastazia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:28   #7
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Baconcrisp

Brokkoli kan du jo fortsette med Og andre grønnsaker som vokser over jorda. Det er sant at man i begynnelsen bør få i seg en del salt,seltin eller Lo-salt og f.eks farris. Men når de gjelder en evnt manglende vektnedgang,kan det altså skyldes vann som er bundet i kroppen. Men dette slipper jo taket til slutt da.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 09:48   #8
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Baconcrisp

Mer fett = mye større metthetsfølelse. Iallefall gjelder det meg.

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 10:16   #9
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Baconcrisp

Opprinnelig lagt inn av anastazia, her.

Ja, jeg gleder meg til jeg ikke kjenner sult lenger. Nå er jeg konstant sulten, og tenker nesten bare mat. Det gjorde jeg ikke da jeg var godtroholiker, men da spiste jeg ikke mye sunn mat.. haha Magen føles tom ut, selv etter måltid. Men så har jeg vært vant til å spise store mengder sukker..

Hos meg går det noen dager så forsvinner sulten, så jeg gjør det så enkelt at jeg spiser mer når jeg starter kuren. Solide biffer med smeltet ost, egg og bacon til frokost, grønnsaker med mye smeltet smør osv. Nyt maten. Ikkeno å bekymre seg for.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 15:57   #10
anastazia
Juniormedlem
 
anastazia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I et hus på landet sammen med samboer, hund og to katter.
Alder: 47
Innlegg: 28
anastazia er på en erverdig vei

Sv: Baconcrisp

Takk for alle gode svar!

anastazia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:35   #11
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Baconcrisp

Jeg spiser ofte en ekstra middag til kvelds jeg
Biffsnadder med smørstekt sjampinjong og bearnaisesaus klokka ti om kvelden, liksom. Mmm. Har uansett gått ned 40 kilo. Kan'ke være skadelig da.

Men jeg har ofte spist baconcrisp med bearnaisesaus til kvelds også. Godt det. Dess mere fett dess større metthetsfølelse ja. Hvis du er sulten hele tiden så kan det være at du spiser for mager mat.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 16:27   #12
Bjørg
Medlem
 
Bjørg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 45
Innlegg: 144
Bjørg er ny på veien

Sv: Baconcrisp

Baconcrisp har jeg ikke spist på flere år så det skal bli spennende om jeg liker det. Jeg er en CHIPSDIGGER, elsker chips. Håper dette kan erstatte det.

__________________
Startet 030109 BMI 22.7 Startvekt 66kg
Bmi 22.3 Tatt av: 3.2kilo Har igjen:3.8kilo

Startet 030109 BMI 27.2 Startvekt 94kg
BMI 25.7 Tatt av:5kilo Har igjen:6kg
Bjørg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:11   #13
HenriettKK
Juniormedlem
 
HenriettKK sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 20
HenriettKK er på en erverdig vei

Sv: Baconcrisp

Jeg og er en chipselsker, og den baconcrispen går til NØD.

__________________





HenriettKK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:33   #14
Bjørg
Medlem
 
Bjørg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 45
Innlegg: 144
Bjørg er ny på veien

Sv: Baconcrisp

Spiser du ennå litt vanlig chips? Isåfall hvilken?
Vurderer å avogtil kjøpe disse småposene, slik det ikke blir så mye. En stoor pose går fort ned.

__________________
Startet 030109 BMI 22.7 Startvekt 66kg
Bmi 22.3 Tatt av: 3.2kilo Har igjen:3.8kilo

Startet 030109 BMI 27.2 Startvekt 94kg
BMI 25.7 Tatt av:5kilo Har igjen:6kg
Bjørg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 17:38   #15
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Baconcrisp

Jeg også elsker chips!!! Sørlandschips er THE BEST !!! Men jeg spiser det ikke....klarer meg egentlig greit med bacon krisp. Så lenge jeg har dette som alternativ når de andre spiser chips så klarer jeg å motstå fristelsen. Det samme gjelder for sjokolade - de andre gumler i seg Melkesjokolade og Stratos - jeg har Anton Berg.
Det hadde vært adskillig værre hvis jeg ikke kunne spise noe av dette i det hele tatt - da tror jeg at jeg hadde sprukket ganske fort....
Men chips er sykt godt ja....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:44   #16
Mercudia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 63
Mercudia er på en erverdig vei

Sv: Baconcrisp

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Det samme gjelder for sjokolade - de andre gumler i seg Melkesjokolade og Stratos - jeg har Anton Berg.

Har man virkelig lov å spise Anthon Berg??????
*i ferd med å besvime*

Mercudia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:50   #17
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Baconcrisp

Ja - Anthon Berg SUKKERFRI sjokolade kan du spise litt av.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 18:51   #18
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Baconcrisp

Forøvrig liker jeg bedre smaken på Kims Fullers Bacon Krisp enn Maaruds Bacon Gull....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:06   #19
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Baconcrisp

Europris her i Tromsø har bacongull med 0g karbo ti 19,90,- og de er faktisk meget gode! På Europris en annen plass hadde dog et annet, og det var PYTON! Så man må kanskje prøve seg frem.

Hater det beinharde i Maarud sitt...redd for tennene...

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:11   #20
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Baconcrisp

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Forøvrig liker jeg bedre smaken på Kims Fullers Bacon Krisp enn Maaruds Bacon Gull....

Det liker jeg og. Hvis det er den gullposen, du mener da... Den svarte posen man får på Rema liker jeg dårligst, men det er nesten bare når jeg handler der at jeg får lyst på bacongull og rømmedip....

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:19   #21
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Baconcrisp

Har dere prøvd og lage ostechips til snacks? Da kan dere krydre den slik dere liker den selv. Veldig god,og jeg savner ikke chips mer.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:24   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Baconcrisp

Har ikke prøvd det enda - og grunnen er vel at jeg aldri helt vet hva jeg skal krydre det med. Tandori-krydderet er jeg skikkelig lei, og da har jeg ikke annet enn salt & pepper.... Tar gjerne imot krydderforslag.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 19:29   #23
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Baconcrisp

Paprikakrydder, salt og pepper, enten bare salt eller bare pepper. Chilikrydder....
Eller uten krydder er også godt, det bruker jeg til taco og som "brød" til supper og gryteretter

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-01-09, 23:37   #24
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Baconcrisp

Synes også de smaker godt uten krydder,bruker i blant pepper,hvitløkspulver, eller grillkrydder det er også godt!Usikker på KH i grillkrydder,men uansett går det svært lite av den.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 00:12   #25
Pondus31
Juniormedlem
 
Pondus31 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 32
Pondus31 er på en erverdig vei

Sv: Baconcrisp

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Paprikakrydder, salt og pepper, enten bare salt eller bare pepper. Chilikrydder....
Eller uten krydder er også godt, det bruker jeg til taco og som "brød" til supper og gryteretter

hvordan er det å oppbevare disse? Kan en lage for flere dager og beholde de i typisk kakeboks eller noe? Jeg lagde disse i går, og jeg syns det var en fin snacks med så å si null karbohydrat.
Brukte chili, pasta og pommesfrites krydder... Alle typene var gode

__________________
Chains of habit are too light to be felt
until they are too heavy to be broken!
Pondus31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Baconcrisp Tor Kake/dessert og snacks 23 04-06-09 00:56
Baconcrisp Spungeworthy Lavkarbo generelt 3 11-03-07 19:40
Baconcrisp? Monen Lavkarbo generelt 12 27-09-06 18:59
Er baconcrisp bra? Trille Spørsmål og svar 8 15-08-06 14:15
Baconcrisp NoKar Spørsmål og svar 3 19-01-06 18:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no