Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hjelp! Bokmerkene mine er borte!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-08, 21:47   #1
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hjelp! Bokmerkene mine er borte!

Hadde litt datatrøbbel i går/i natt, maskina ville ikke slå seg av, og den registrerte ikke når jeg koblet til mobiltelefonen min ... I kveld oppdaget jeg at de aller fleste bokmerkene mine er borte, og de som ikke er borte inneholder ikke lenger æ, ø og å i titlene. Nå har jeg prøvd med systemgjenoppretting, men det hjalp ikke ...

Noen råd?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:30   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bokmerkene mine er borte!

Noen?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 13:14   #3
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bokmerkene mine er borte!

Jeg fant noe her http://kb.mozillazine.org/Lost_bookmarks ,som jeg håper kan gi noen svar. Kjedelig når bokmerker forsvinner, har skjedd meg flere ganger, uten at jeg noengang fant ut av hvorfor eller hvordan rette det opp igjen ...

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 13:20   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bokmerkene mine er borte!

Tuuusen takk, Alyssa! Snille du! Jeg fant frem til det samme selv etter at jeg ikke fikk svar i går kveld, men det ble for komplisert for det slitne hodet mitt . Får se om jeg greier det seinere. Det har skjedd meg også før, visst ... Jeg klarte heller ikke å gjøre noe med det da ...

Får liiitt følelsen av at universet tuller med meg, nå skulle jeg ha ryddet opp i de bokmerkene lenge, og vips, så er ikke det noe problem

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta viser ikke min fettprosent. Hjelp! Amagetha Generell diskusjon 9 20-02-06 12:04
Lavkarbonovise, hjelp villemo1978 Spørsmål og svar 2 19-01-06 08:34
Atkins/Fedex problemer... Hjelp! Daizy Generell diskusjon 8 28-04-05 23:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no