Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

The return of romertopf

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-10, 13:53   #126
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Her bruker vi Römeren til alt fra kalkun til svinestek og kylling - blir jo så saftig og godt kjøtt av det!

I det siste har vi hatt en del kylling. Vi kjøper rå kylling som vi gnir inn med div. krydder. Hiver oppi paprika, squash, purre osv. og lar det stå i noen timer. Nam, nam, det er bare noe av det beste altså!!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 20:03   #127
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg klarte meg i mange år med en liten bok som heter "Mat i leirgryte" Den er fra 1988 og er opprinnelig svensk.
Den forteller om alt fra forskjellige typer gryter til steketemperaturer og råvarer og seff mer enn 100 oppskrifter som er gode å ha som utgangspunkt når man er helt ny i gamet!
Den er ikke i salg lengre, desverre!
Men noe liknende må det da gå an å finne! Denne feks!

Er det noen som har denne boka ? Er skikkelig gira på en sånn gryte jeg nå
Er det enkle gode oppskrifter tro ?

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 20:21   #128
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.

Er det noen som har denne boka ? Er skikkelig gira på en sånn gryte jeg nå
Er det enkle gode oppskrifter tro ?

Det er så utrolig enkelt! Du trenger ikke oppskrift. Gjør hva du vil. Vi bruker leirgryta minst en gang i uka.

Eksempel fra helga: Svinestek på 2,5 kilo, salt og pepper, grønnsaker i bunnen, litt fløte og buljong, steika oppå, 3 timer på svak varme, 10 minutt under grillen. Tilbehør etter ønske. Verdens saftigste stek, crispy skorpe, kraft til en saus du gladelig selger dine egne barn for, sukk og stønn rundt bordet

Lykke til!

  Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 21:32   #129
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Det er så utrolig enkelt! Du trenger ikke oppskrift. Gjør hva du vil. Vi bruker leirgryta minst en gang i uka.

Eksempel fra helga: Svinestek på 2,5 kilo, salt og pepper, grønnsaker i bunnen, litt fløte og buljong, steika oppå, 3 timer på svak varme, 10 minutt under grillen. Tilbehør etter ønske. Verdens saftigste stek, crispy skorpe, kraft til en saus du gladelig selger dine egne barn for, sukk og stønn rundt bordet

Lykke til!

Ooh, det høres helt nydelig ut. Skal på Jernia og se om jeg finner en

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:10   #130
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Ikke bare vi som har gjennoppdaget denne gryta! http://blogg.aftenposten.no/ekern/20.../liv-i-leiren/

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 23:02   #131
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke bare vi som har gjennoppdaget denne gryta! http://blogg.aftenposten.no/ekern/20.../liv-i-leiren/

Eller så er det flere slappe journalister innom her og leser what's hot and what's not

  Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:20   #132
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Eller så er det flere slappe journalister innom her og leser what's hot and what's not



Jeg tror du har rett

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 13:04   #133
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Har Endelig fått meg leirgryte !
skal teste den i morgen, og gleder meg veldig. Den ligger i vann nå og koser seg. Hadde tenkt å prøve med oksestek. noen som har tips ?

Har lest hele tråden og fant en oppskrift på oksestek, men vil gjerne ha flere tips til steketid osv

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 15:36   #134
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.

Har Endelig fått meg leirgryte !
skal teste den i morgen, og gleder meg veldig. Den ligger i vann nå og koser seg. Hadde tenkt å prøve med oksestek. noen som har tips ?

Har lest hele tråden og fant en oppskrift på oksestek, men vil gjerne ha flere tips til steketid osv

Steketiden varierer, det beste er å bruke termometer. Jeg stopper på ca 70 grader. Jeg pleier dessuten brune steken litt før jeg legger den i gryta.

Hvis du lar steken ligge på løk og hvitløk får du en nydelig kraft du kan lage saus av.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 17:40   #135
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Steketiden varierer, det beste er å bruke termometer. Jeg stopper på ca 70 grader. Jeg pleier dessuten brune steken litt før jeg legger den i gryta.

Hvis du lar steken ligge på løk og hvitløk får du en nydelig kraft du kan lage saus av.

Takk for tips !! gleder meg til å prøve

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:27   #136
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

I dag skal leirgryta innvies. Fikk en brukt av moren min, snille damen, for hun hadde 2 stk.
Har 1,2 kg kalkunfilè på benken, som skal få godgjøre seg på svak varme sammen med grønnsaker og en fløteskvett.
Veldig spent på resultatet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:30   #137
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

I dag skal leirgryta innvies. Fikk en brukt av moren min, snille damen, for hun hadde 2 stk.
Har 1,2 kg kalkunfilè på benken, som skal få godgjøre seg på svak varme sammen med grønnsaker og en fløteskvett.
Veldig spent på resultatet

Det bare MÅ bli godt!! (ikke glem og legg gryta i vann først da)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:33   #138
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det bare MÅ bli godt!! (ikke glem og legg gryta i vann først da)

Neida, den har ligget i vann i hele natt Torde ikke annet, for det er nok en evighet siden ble brukt.
Tenkte 100 grader i 3-4 timer. Høres det fornuftig ut ? Hvis du har leirgryte da.... kan jo hende du ikke har

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:54   #139
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Neida, den har ligget i vann i hele natt Torde ikke annet, for det er nok en evighet siden ble brukt.
Tenkte 100 grader i 3-4 timer. Høres det fornuftig ut ? Hvis du har leirgryte da.... kan jo hende du ikke har

Nei det har jeg ikke, men skal kjøpe! Langtidssteking er supert,4 timer på 100gr høres bra ut. Har forresten hørt at gryta skal settes inn i kald ovn. Lykke til

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:57   #140
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Neida, den har ligget i vann i hele natt Torde ikke annet, for det er nok en evighet siden ble brukt.
Tenkte 100 grader i 3-4 timer. Høres det fornuftig ut ? Hvis du har leirgryte da.... kan jo hende du ikke har

Har aldri langstekt noe i leirgryte før, bare fulgt oppskriftene i boka mi eller de jeg har funnet på nett.
Spennende å høre hva du endte opp med å gjøre!
Har 2 kalkunfileter i fryseren jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med!


__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 10:58   #141
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Har forresten hørt at gryta skal settes inn i kald ovn. Lykke til

Jepp, alltid kald ovn.
Selv om de ikke har funnet noen grunn til det eller forskjell på steketid eller sånt visstnok!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:02   #142
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Da blir det langtidssteking 100 grader i ca 4 timer
Kommer selvfølgelig tilbake med rapport, hvis vi overlever da
Har egentlig grudd meg til å steke den kalkunfileèn, redd for at den skal bli tørr. Er bare vant til hele kalkuner her i huset. Dette blir spennende folkens

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:07   #143
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Sukk. Jeg savner leirgryta mi!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 11:28   #144
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Da blir det langtidssteking 100 grader i ca 4 timer
Kommer selvfølgelig tilbake med rapport, hvis vi overlever da
Har egentlig grudd meg til å steke den kalkunfileèn, redd for at den skal bli tørr. Er bare vant til hele kalkuner her i huset. Dette blir spennende folkens

Vurderte å putte en i en sånn stekepose, jeg! Sammen med masse grønnsaker! Gleder meg til å lese rapporten din!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 19:59   #145
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vurderte å putte en i en sånn stekepose, jeg! Sammen med masse grønnsaker! Gleder meg til å lese rapporten din!

Da kan jeg rapportere at resultatet ble veldig bra Det er den saftigste kalkunfileèn jeg har spist.
Stekepose har vært flittig brukt her også (aldri en stek uten). Men, tror nok leirgryta går den en høy gang.
Etter 4 timer var grønnsakene gode og møre, med unntak av purra. Den var det faktisk litt motstand i ennå.
Neste gang blir det skinkestek

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 20:42   #146
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Så bra!!!
Sa til Gubben at det ble kalkun i morgen om du var fornøyd! *løper til fryseren og tar ut kalkunfilet*

Hvilke grønnsaker brukte du? Hvor mye væske? Krydret du fileten noe spesielt?
Litt nysgjerrig, vet du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:08   #147
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Så bra!!!
Sa til Gubben at det ble kalkun i morgen om du var fornøyd! *løper til fryseren og tar ut kalkunfilet*

Hvilke grønnsaker brukte du? Hvor mye væske? Krydret du fileten noe spesielt?
Litt nysgjerrig, vet du!

Gned bare udyret inn med salt og pepper, og så hadde jeg litt salt, pepper og chiliflak i grønnsakene.
Brukte mest blomkål, brokkoli og løk. Hadde også i litt purre, squash og sellerirot samt 1 hvitløksfedd. Hadde så mye grønnsaker at det fylte gryta til kanten, la bare fileèn oppå. La i litt smør og ca 0,5 dl fløte.
Vi gjorde det enkelt, og bare spiste som det var. Neste gang har jeg lyst til å mose endel av grønnsakene sammen med saften og ha til saus. Tenker at det må være en fin base for en litt tykkere og kremet saus. Kanskje tilsette en grønnsaksteriningbuljong og annet krydder. Den kan jo egentlig tilsettes med en gang da.
Da jeg tok av lokket, hadde ikke grønnsakene falt sammen, og det var kraft helt opp til kanten

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:16   #148
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Tenkte på en ting til Kitt. I utgangspunktet synes vi begge her at kalkunfilèt er litt smakløs i seg selv. (Derfor vi alltid bruker hel kalkun). Neste gang skal jeg marinere den på forhånd

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:17   #149
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: The return of romertopf

Hmmm, leirgryta er det lenge siden jeg har brukt.... mon tro om man skulle laget noe av den kyllingfileten?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:18   #150
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Hmmm, leirgryta er det lenge siden jeg har brukt.... mon tro om man skulle laget noe av den kyllingfileten?

Ja her brer det om seg. Kaklende kalkuner overalt

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no