Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vil dere hjelpe meg litt?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-08, 22:55   #1
isbjørndama
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 48
Innlegg: 3
isbjørndama er på en erverdig vei

Vil dere hjelpe meg litt?

Heisan

Jeg er helt ny her inne, men har hørt at mange har gode resultater med lavkarbo slanking, har skrevet egenkomponert i profilen min, men det er bare fordi jeg ikke viste hva jeg skulle skrive

Har 30 kilo jeg vil gå ned, har komt i gang med trening, helsestudio hvor jeg trener kondisjon i 30 min på tredemølle, og styrketrening for hele kroppen. Går turer utenom, men vekten står bom stille. Gikk på reductil i 2,5 mnd, men hadde endel bivirkninger, så jeg slutta på de.

Hvordan kommer jeg igang med lavkarbo, hva må jeg kutte ut å spise osv. Kan noen komme med noen gode råd og tips?? Da hadde jeg blitt veldig glad, og jeg blir også glad for å høre solskinnshistorier om hvor mye dere har tatt av osv

isbjørndama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:01   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vil dere hjelpe meg litt??

Heisann og velkommen hit

Jeg anbefaler deg å lese om de forskjellige filosofiene : http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6

Selv har jeg gått på ketolysekuren, og syns det var topp! Info om den her www.ketolyse.no

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:39   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Vil dere hjelpe meg litt?

Hvis du vil komme raskt igang - og ikke har fått skaffet deg noen bøker enda, kan du printe ut Annika Dahlqvist's kostholdsprogram så lenge.

http://pagina.se/filer/DR_Dahlqvist_kostprogram.pdf

Her er en som Karin20 på det svenske lavkarboforumet har laget (oversatt til norsk) Lavkarbo på 3 minutter

Her er en helt fantastisk oppskrift-side (i tillegg til denne, da ) hvis du er litt usikker på hvordan lavkarbo måltidene dine bør se ut.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 07:10   #4
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vil dere hjelpe meg litt?

Takk, Rubens. Dette er jo genialt !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 21:04   #5
marry-78
Juniormedlem
 
marry-78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 32
marry-78 er på en erverdig vei

Sv: Vil dere hjelpe meg litt?

Takk for tipsene!! Spesielt lavkarbo på 3 minutter. Når man er ny må man jo ha det inn med t-skje...

__________________


Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21545
marry-78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 14:00   #6
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Vil dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av isbjørndama, her.

Heisan


Har 30 kilo jeg vil gå ned, har komt i gang med trening, helsestudio hvor jeg trener kondisjon i 30 min på tredemølle, og styrketrening for hele kroppen. Går turer utenom, men vekten står bom stille.

Får jeg komme med et lite forslag???

Prøv å snu treninga på hodet litt:
oppvarming 5-10 minutter
Styrke helkropp
Lavintensiv kondisjon 20-30 minutter etterbtreninga.
Med dette får du brent opp det "sukkeret" som frigjøres når du trener styrke, og insulinnivået går ned. Resultat, du brenner fett.

Du finner et meget bra helkropps treningsprogram her:

http://www.tn.no

Release Your potentional. (RYP blandt venner )

Jeg har trent dette i to uker nu, og er helfrelst.
Kona er nettopp ferdig med uke 1, og ser kjempefornøyd ut.

Vi har valgt rask gange etter styrke, og sykkel ute de andre ukedagene.

Jeg har ikke følt med så vel på over 20 år.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snille kloke damer: Kan dere hjelpe meg litt? Usikker på om jeg gjør rett ... Pastajunkie Spørsmål og svar 9 07-05-09 16:31
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 4 25-08-08 22:13
Kan dere hjelpe litt? Elisabeth Induksjonen 1 07-04-05 21:32
Gluten- og laktosefri diett - kan dere hjelpe meg litt? Dragen Generell ernæringsdebatt 4 14-10-04 22:24
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no