Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Mange PCO(S)ere her?

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-05, 21:45   #51
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

Får jeg spørre hva PCOS er?

har det noe med nedsatt stoffskifte slik at det er vanskelig å gå ned i vekt?

er det arvelig, eller kan "alle" få det? noe man kan gjøre for å unngå det?

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-08-05, 22:20   #52
Emme
Juniormedlem
 
Emme sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Målselv
Alder: 52
Innlegg: 16
Emme er på en erverdig vei

Pco betyr at man ikke har eller at man ikke har eggløsning hver mnd og da er det vanskeligere å bli gravid.

Emme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-08-05, 22:40   #53
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

Får jeg spørre hva PCOS er?

har det noe med nedsatt stoffskifte slik at det er vanskelig å gå ned i vekt?

er det arvelig, eller kan "alle" få det? noe man kan gjøre for å unngå det?

Du fikk litt "enkelt" svar tidligere. Har funnet en god link til deg HER jeg Chumpsy. Syns det var masse god info der og svar på de fleste spørsmål !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-08-05, 23:22   #54
Chumpsy
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 146
Chumpsy er ny på veien

takk for bra link, står det meste der ja...

Chumpsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 20:32   #55
Luska
Seniormedlem
 
Luska sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 540
Luska har en fantastisk aura rundt segLuska har en fantastisk aura rundt seg

PCOS her...

__________________
Min Journal

Luska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-05, 23:34   #56
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

og Jeefer'n skal på glucosebelastning på torsdag og har greid å rote bort rekvisisjonen

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 08:04   #57
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Skriv eller mail til legen og så krysser du ut på rekvisisjonen selv, siden du jobber på Øya mener jeg. Da skulle alt være i den skjønneste orden.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 09:48   #58
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Og hvorfor tenkte ikke jeg på det ????? Skal jo uansett ringe å bestille meg ny time til legen i dag... kan jo bare spørre da hvilke prøver jeg skulle ta...Thanx Mum 42

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-08-05, 10:21   #59
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Ringte for å bestille time, og samtidig høre hvilke blodprøver som skulle taes... men legen var på ferie, og kontordama kommer ikke inn på legens pc, forståelig nok, så nå sitter jeg her og er FORTVIIIIILA!!! har pusset opp littt her hjemme i sommer, og den rekvisisjonen har kommet bort i kaoset... jaja... får ta bare den glucosebelastninga da, så får jeg se hva hun sier på neste legetime...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-08-05, 08:44   #60
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jeg har også pcos.ville gå ned pga av det og for at jeg ikke trives med å være overvektig....fikk etter å ha forsøkt i nesten 2 år endelig mitt siste barn...etter å ha fjernet 32 cyster blei jeg gravid etter 4 mnd.

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-05, 22:06   #61
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Glucosebelastningen var ikke så ille som jeg hadde trodd... Det var søtt og ekkelt, men det var kun et stikk i fingeren og to blodprøver, så det var ikke noe å grue for... Det jeg var uforberedt på var å bli så skjelven tre timer etter jeg hadde drukket de greiene... bare så vidt jeg sto på beina.. men det gikk over etter en stund da jeg hadde spist noe salt, og la meg nedpå ei lita stund

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-08-05, 13:58   #62
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Glucosebelastningen var ikke så ille som jeg hadde trodd... Det var søtt og ekkelt, men det var kun et stikk i fingeren og to blodprøver, så det var ikke noe å grue for... Det jeg var uforberedt på var å bli så skjelven tre timer etter jeg hadde drukket de greiene... bare så vidt jeg sto på beina.. men det gikk over etter en stund da jeg hadde spist noe salt, og la meg nedpå ei lita stund

Stakkars!
Jeg glemte å anbefale deg å ta med matpakke til etterpå. Sorry!

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-08-05, 15:14   #63
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Stakkars!
Jeg glemte å anbefale deg å ta med matpakke til etterpå. Sorry!

Hehe... ja det tenkte jeg ikke på selv heller... men jeg er ferdig med det nå da, og godt er det...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-09-05, 02:24   #64
UmaPuma
Nytt Medlem
 
UmaPuma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 40
Innlegg: 1
UmaPuma er ny på veien

PCOS her!

__________________
PCO(S?)

UmaPuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 16:03   #65
MariaMagdalena
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange PCO(S)ere her?

"Henter" opp denne tråden igjen, jeg. Virker som om dette forumet ikke er særlig mye brukt? Det er jo synd.

Men uansett, skriver litt om meg om min situasjon.

Jeg har Pcos og fikk diagnosen iforbindelse med barneønsket når jeg var 20 år. En typsisk "lærebok" Pco`er ifølge min gynekolog - har cyster som perler på en snor. Jeg har aldri mens eller eggløsning, kun ved medikamenter. Forsøkte pergokurer uten effekt, da det visste seg at mannen min ikke var særlig fruktbar heller. Vi har nå vært så heldige å ha fått to barn etter icsiforsøk. Ved siste svangerskap deltok jeg i et studie ved St.Olavs og fikk metformintabletter (dr.Vanky).

Etter to svangerskap har jeg nå en del kilo for mye som jeg bare MÅ bli kvitt, for å klare å fungere. Knasker metformin igjen og tenkte å prøve å legge om kostholdet. Driver å søker og leter etter hva jeg skal satse på innen kosten. Så langt litt i villrede altså...

  Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 16:22   #66
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av MariaMagdalena

"Henter" opp denne tråden igjen, jeg. Virker som om dette forumet ikke er særlig mye brukt? Det er jo synd.

hæ ? mener du denne tråden ? for på forumet er det rimelig mye liv ....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 17:50   #67
MariaMagdalena
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av nøtta

hæ ? mener du denne tråden ? for på forumet er det rimelig mye liv ....

Mener selvfølgelig Pco forumet da. Det er kun kosthold tilknyttet pco, som er av interesse for meg, så det hadde vært nyttig om det ble litt mere aktivitet her. Fått litt tips om hva som faktisk funker for andre, sånn at man slipper å være i villrede i evigheter før man treffer på et kosthold som faktisk gjør èn vel...

  Svar med sitat
Gammel 15-05-06, 17:52   #68
MariaMagdalena
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av nøtta

hæ ?

Psst! Takk for hyggelig velkomst!


Sist redigert av MariaMagdalena : 15-05-06 kl 20:35.
  Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 08:58   #69
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av MariaMagdalena

Psst! Takk for hyggelig velkomst!

oj unnskyld !!!!!! var absolutt ikke meningen !!!

Velkommen så masse

men jeg skjønte ikke helt hva du mente med at det ikke var noe liv her ... det skrev jeg vel etterpå også.... er jo MASSE liv her så skjønte liksom ingen ting

uff det ble litt dumt, unnskyld igjen !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 10:51   #70
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mange PCO(S)ere her?

det varierer mye hvor mye aktivitet det er her... Vi kommer med spørsmål om PCOS, og vi får svar og erfringer fra andre, og så dør på en måte trådene helt til noen kommer på nye spørsmål...

jeg er litt sløv til å holde meg oppdatert på hva som er lurt å gjøre, eller forskning og slikt...

har vært til samme lege som du snaker om her oppe, og fik en haug med gode råd, som jeg forsøker etter beste evne å følge. Ellers er jeg ikke så flink til å følge med på "siste nytt" for å si det sånn..men jeg er her inne når jeg har spørsmål eller når noen spør om noe... (blander meg stort sett inn enten jeg vet noe om ting eller ikke jeg da. uansett hvor på forumet liksom...)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 11:51   #71
Boxie
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 53
Innlegg: 119
Boxie er ny på veien

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

det varierer mye hvor mye aktivitet det er her... Vi kommer med spørsmål om PCOS, og vi får svar og erfringer fra andre, og så dør på en måte trådene helt til noen kommer på nye spørsmål...

jeg er litt sløv til å holde meg oppdatert på hva som er lurt å gjøre, eller forskning og slikt...

har vært til samme lege som du snaker om her oppe, og fik en haug med gode råd, som jeg forsøker etter beste evne å følge. Ellers er jeg ikke så flink til å følge med på "siste nytt" for å si det sånn..men jeg er her inne når jeg har spørsmål eller når noen spør om noe... (blander meg stort sett inn enten jeg vet noe om ting eller ikke jeg da. uansett hvor på forumet liksom...)

Ja, nå blander jeg meg også inn ! Jeg har forstått det slik at du går hos en kompetent lege som kan pcos. Kan jeg få spørre om hvilke råd du har fått hos legen?

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 12:17   #72
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av Boxie

Ja, nå blander jeg meg også inn ! Jeg har forstått det slik at du går hos en kompetent lege som kan pcos. Kan jeg få spørre om hvilke råd du har fått hos legen?

De viktigste rådene var å ikke drikke noe med kalorier i (drikk lett saft/brus og vann) og følge fedons kostholdsfilosofi, men jeg fikk også beskjed om å ikke kjøpe fedons produkter da, for han var vist en idiot i følge legen min..
og trening/trim
pluss at hun anbefalte meg å ta metformin i tre mnd minst før jeg evt sa at de ikke virket...
hun ville at jeg skulle gjøre dette med tanke på å evt bli gravid, selv om jeg nå ikke har noen å bli gravid med...
det var vel det viktigste

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 12:30   #73
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Metformin virker positivt på hele kroppen, ikke bare på fruktbarheten. Jeg kommer til å gå på metformin uansett, fordi jeg føler meg bedre. Jeg har også gått til denne vidunderlegen, og jeg var med på forskning av metformin under svangerskap. Endelig er det noen som tar tak i PCOS!

  Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 13:06   #74
Boxie
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 53
Innlegg: 119
Boxie er ny på veien

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Metformin virker positivt på hele kroppen, ikke bare på fruktbarheten. Jeg kommer til å gå på metformin uansett, fordi jeg føler meg bedre. Jeg har også gått til denne vidunderlegen, og jeg var med på forskning av metformin under svangerskap. Endelig er det noen som tar tak i PCOS!

Hvordan virker Metformin på deg da? Jeg får nok ikke det av legen for jeg har ikke så mange symptomer. Bare menstuasjon som er sjelden på besøk og lavt energinivå. Og at jeg legger på meg av å se på mat. Selve verdiene er fine.

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat
Gammel 16-05-06, 13:15   #75
Boxie
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 53
Innlegg: 119
Boxie er ny på veien

Sv: Mange PCO(S)ere her?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

De viktigste rådene var å ikke drikke noe med kalorier i (drikk lett saft/brus og vann) og følge fedons kostholdsfilosofi, men jeg fikk også beskjed om å ikke kjøpe fedons produkter da, for han var vist en idiot i følge legen min..
og trening/trim
pluss at hun anbefalte meg å ta metformin i tre mnd minst før jeg evt sa at de ikke virket...
hun ville at jeg skulle gjøre dette med tanke på å evt bli gravid, selv om jeg nå ikke har noen å bli gravid med...
det var vel det viktigste

Det legen din sa sammenfaller godt med det som jeg har lest om pcos og diett fra hjemmesider i usa. Det er lavkarbo og kontrollert matinntak som gjelder. Og man trenger ikke kjøpe produktene til fedon for å etterleve hans filosofi, for det er jo standard varer. Man kan lage egen sunn müsli feks. Men jeg synes enkelte ganger det er greitt med produkter som fedon og Atkins for da VET jeg at det er ok. Slipper å tenke så mye......

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Hvor mange er vi her da? lillemy Ketolysekuren 16 27-02-05 01:33
Hvor mange klarer å fullføre en EURO-diett synne Eurodiett 9 08-12-04 15:06
Hvor mange karbohydrater er det egentlig i 6,5 dl salat? Kalorine Induksjonen 1 29-07-04 20:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no