Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-10, 18:49   #101
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hmmm da tror jeg jammen jeg skal inn og sjekke pulversiden! Veldig kjekt med noe kjapt til frokosten, sånn at man slipper og stå og mekke omeletter hver kveld...Blir endel tid brukt på matlaging når man drar rett på trening etter jobb og må planlegge hele dagen..

Vi burde absolutt ha en middagstråd her inne for oss South Beachere! Det er jo så mange på Ketolyse at de får jo tips i øst og vest, mens vi derimot...daaaaka oss! Men fra spøk til alvor, det hjelper og støtte seg på noen altså, virkelig! Jeg har ingen her hjemme som driver med det samme, så det er kjempe motivasjon og lese her inne!
Skal lage en tråd med en gang jeg, så skal jeg legge inn min fiske middag der..

Etter trådlaging skal jeg en tur bort til en veninne. Må rømme fra nøttete! Hohoho... Forresten hva tenker du om pastiller og sånn? Jeg tilater nok endel for mye av det også..

Ha en fortsatt fin kveld!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:54   #102
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg pleier å kjøpe en pakke med läkerol eller Ifa (i dag stod kjæresten for innhandling av mat og han kjøpte ingenting, men går greit det også)

Og det er kun 40 kcal i hver pakke tror jeg. I allefall i läkerolen. Så da spiser jeg den pakken med veldig god samvittighet! Eneste er jo at alle disse pakkene blir ganske dyrt i lengden. Så greit å ta en dag fri som i dag :P

En uheldig bivirkning av kostholdet er at jeg blir egentlig aldri sulten (samme med kjæresten), men vi blir veldig slappe? Er veldig merkelig og håper det går over. Men når jeg trener må jeg sykle, løping blir rett og slett alt for tungt. Jeg håper det blir bedre ute i uke 2, får prøve å spise litt oftere! Merkelig å måtte høre på kroppen og ikke magen når man er sulten. Er jo en ganske stor omvelting fra jula med omtrent 50-100 gram med godis hver dag.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 13:50   #103
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hmmm...jeg sitter her og funderer..lurer på om jeg skal kjøre fase 1 litt lenger.. Er ferdig egentlig på mandag som kommer. Anette du er ferdig i morgen du? Jeg tenker litt at siden jeg er så ekstremt godterisjuk til tider at jeg kanskje skal prøve meg litt lenger, men får se. Jeg lurer litt på om det er underbevistheten også, at jeg er så veldig fokusert på alt jeg IKKE får lov til om dagen. Etter de to ukene forrige gang hadde jeg ikke behov for godteri i det heletatt, sikkert fordi jeg "kunne" på en måte. Kan hende det skjer nå også. Men jeg gleder meg til yoghurt da, og kunne lage de knekkebrødene som er her inne.
http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=knekkebr%F8d
De får jo meget gode kritikker..

Jaja det var fredagens tanker, har uansett en helg igjen.
God fredag alle!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 17:21   #104
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg tror det er fredagstanker Victory for jeg har akkurat tenkt det samme.. he he. Jeg har heldigvis ikke sukkersug lenger og det er jeg både forbauset over og glad for
Men jeg er veldig i tvil om hvordan det er å begynne litt med karber igjen..Tror jeg skal begynne veldig forsiktig iallefall. Litt yoghurt skal jeg iallefall begynne med. Kanskje litt knekkebrød til lunsj av og til. Men brød og "middagskarber" venter jeg nok til neste uke med ja. Synes også at "polarbrød" som ligger oppskrift på er veldig godt , og det er jo bare egg og philadelphia ost i så det må jo være lite karber..Litt cottage cheese og noen bær på dem er sikkert veldig godt

Spent på veiingen i morgen , tror det ligger an til 1,5 kg kanskje.. Håper på noe sånt..Jeg har jo mange kilo som skal av

Kommer tilbake med rapport i morgen.

Ha en fin fredag..

I dag savner jeg sushi!!! jeg kunne "drept" for litt skikkelig sushi og litt vin..he he..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 18:15   #105
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Er nok disse fredagstankene som løper løpsk ja! Hehe... Sushi liker jeg ikke, men derimot mousaka eller thai kylling...Give it to me!!!!!! Nei, nå er det slutt på og tenke på ting man ikke skal ha.

Blir nok at jeg også gjør som du sier, begynne med litt yoghurt, og kanskje en mandarin..mmm...det savner jeg, og mulig litt bær. Men andre karber får man vente litt med. Greit og komme litt mer inn i tankegangen tenker jeg, så blir det lettere og vite hva man kan innføre etterhvert.

Spennenden med veiing i morgen da. Jeg krysser fingrene for deg!!
Nå blir det ut og gå en liten tur, så skal jeg prøve og finne Rottenetter på DVD, har nemlig fått ny TV i dag. GØY!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 19:48   #106
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Har enda en uke igjen og går bare bedre og bedre for hver dag Speilegg med stekt skinke til frokost, helt utrolig gooooooodt!

Tenker ikke så mye over kostholdet lenger. Jeg savner litt vin, så det gleder jeg meg til

Vi spiser kun fullkornsknekkebrød fra wasa og det savner jeg ikke noe særlig :P Men greit å ha et alternativ til egg.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:08   #107
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Stekt skinke ja! Smart! Da kanskje jeg kan bevege meg litt vekk fra omelett-land.
Egg er jo en glimrende ting da, så masse man kan lage med det. Eggerøre er jo også superdig!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 23:28   #108
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja, egg er veldig godt
Men dog, litt spesiell smak så etter et par måneder blir man fort lei :P Så jeg prøver å spise det "minst" mulig. Til Frokost og satser på andre måltider resten av dagen. Forrige gang levde jeg omtrent på egg, det gikk ganske dårlig :P

I den eggeboka jeg lånte var det oppskrift på frittata (usikker på staving), en omelett man halvstekte på plate og resten i ovn. Tror jeg skal prøve det snart, men har ikke tid på morgenkvisten å vente på ovnen

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 11:25   #109
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Da er uke 2 ferdig og resultatet ble minus 1,7 kg! Jippi. Det er ordentlig deilig ja..
Frokost i dag ble omelett med spekeskinke , og litt grønnsaker. Jeg bruker mye eggerøre og de ferdig eggemuffinsene til frokost i ukedagene for det er så mye raskere. Nå skal jeg straks en tur på skøytebanen med de små. tror jeg skal snøre på meg mine egne skøyter også.. Moro :-)

I kveld blir det kyllingsalat til kvelds. enkelt og greit. Barna ønsket seg pannekaker ( også på en lørdag da) og mannen i huset skal i bursdagsfest

Lurer på om jeg skal snike til meg en tur på Elixia for å løpe litt intervaller.. Kanskje etter lunsj en gang..Hmm det må jeg prøve på.

Håper det er noe bra på tv i kveld. Barna ville gjerne se Grand Prix så det må vi få med oss.

Deilig med nytt tv da Victory. Sånt er alltid stas synes jeg .

Ha en flott lørdag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 11:28   #110
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Når har du veiedag Smakfull?
Mandag på deg Victory?
Burde vel egentlig ikke være så opptatt av tallene på vekten men heller mål , men jeg synes det er super inspirerende å se tallene på vekten bli mindre he he

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 16:29   #111
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Grattis med enda mere ned! Flink du har vært!! Dette går jo strålende bra! Jeg skal veie meg igjen på mandag, da er mine to første uker over. Jeg er heller ikke sånn kjempe opptatt av vekt, mer at jeg skal trives med klærne mine og føle meg fin og sånn, men det er en enorm motivasjon når man ser tallene går nedover. Jeg har jo aldri hatt vekt før nå, og skjønner at jeg skulle nok skaffet meg det litt før. Men men det er ikke noe og fundere over... Jeg skal bytte veiedagen min til torsdag, helgene er min store fare, så jeg tenker at det er en motivasjon og ta det rett før helga. Så neste uke blir det både mandag og torsdag.

Så koselig med tur på skøyter da. Det har jeg lyst og prøve igjen også, lenge siden ja. Men jeg får vel fokusere på mine nyinnkjøpte ski og faktisk bruke de til noe mer enn fyll i bilen.

Kom du deg på Elixia? Ingen trim på meg i dag. Har vært i byen og spist lunch med veninner nå. Så da ble det en Cæsar salat uten krutonger og dressingen ved siden. Det gikk jo fint!
Middagen får bli rester av seien jeg stekte i en ildfast form med crusha tomat, løk, hvitløk og purre med blomkål ved siden.

Liten tur til en kompis i kveld, og jeg kjenner det hadde vært koselig med litt rødvin, men jeg tar bilen! *klappe på skulder*

Jeg har foresten kjøpt sånn Ricotta ost nå, og en flaske mandeldråper og en med vanilje. Blir spennende.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 19:19   #112
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Koselig med venninne lunsj
Det er jeg altfor sjelden på . Alle har små barn og da blir det ikke mye tid dessverre. Men vi er flinke til å samles en kveld i måneden for å skravle da..

Ble dessverre ikke tid til Elixia i dag , men skøytene ble prøvd og det endte jo med litt knall og fall men utrolig moro..Det er jo noe av det som er gøy med barn da. Da er det liksom lov å være barn selv

I morgen blir det ny skøytetur og en liten tur i skisporet..Sønnen min på 9 år er helt hekta på ski!!

I kveld ble det salat med egg og en godt krydret kyllingfilet. Laget en avocadodressing som ble veldig bra

I morgen blir det svinefilet med squash grateng og fylte tomater..

Ha en fin lørdagskveld.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:08   #113
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Har veiedag på torsdag denne torsdagen begynte jeg på 0, så fra nå av skal det noteres I kveld har jeg vært på jobb og i kveld har vi besøk av vennepar

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:11   #114
enerilos123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: midtnorge
Innlegg: 5
enerilos123 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

starta for 14 dg. siden og er flink. MEN jeg mister ikke ett hekto av vekta. prøver meg med svar til deg for jeg har ikke funnet helt fram her inne.........

enerilos123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 21:14   #115
enerilos123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: midtnorge
Innlegg: 5
enerilos123 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

har starta for 14 dager siden, men må vist starte igjenn. for jeg mister ikke ett gram. ser ikke at jeg spiser feil ............ så blir gjerne med på en start igjenn

enerilos123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 01:36   #116
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Her er det bare og henge seg på!

Jeg har akkurat kommet hjem etter EDRU kveld på vorspill Oi som jeg hadde lyst på rødvin, men blir fornøyd når jeg kjører løpet helt ut! Dagen i morgen blir jo så mye bedre også. Her er også planen kanskje og ta en skitur, men får se ann litt været. Snødde endel når vi kjørte hjem nå, og jeg gidder ikke traske rundt inni løypa der i snøføyka, da drar jeg heller på innetrening. Må passe meg så jeg ikke blir stuck forran tv'n...fiiine nye tv'n sin! Veldig gøy med sånne nye ting ja!

Skøyter høres gøy ut!

Nå er det natten her ser jeg.. God natt!

I morgen blir det noe kjøttdeigting, får prøve og styre unna tacokrydderet. Noen oppskrift på en god gryte? Italiensk montro??

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 01:39   #117
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Men du Enerilos...jeg ser det står Atkins på filosofien din...Da blir det gjerne ikke helt rett og følge matlistene her. South Beach er mer fokusert på fettfattige ting også..skal ikke ha fløte, rømme, fett kjøtt etc som Atkins. Bare ville nevne det.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 13:30   #118
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

I dag har vi vært nok en tur på skøytebanen og da jeg kom hjem var jeg småsulten...Siden jeg så smått har begynt i fase 2 laget jeg ett lite måltid som både smakte godt og mettet veldig godt:-)
Jeg tok 2 ss cottage cheese , blandet oppi ett beger med 0,0% yoghurt vanilje , grov hakket 10 cashew nøtter og 10 mandler.

Kan anbefales! lite karber , riktig fett og god metthetsfølelse...

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 18:19   #119
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

mmmm, det hørtes godt ut!

Hadde til lunsj for noen dager siden: Mager kesam med 3 mandler og fun light og kanel. Vet at man mandler ikke er helt "lov" enda, men snek til meg 3 stk

Ja, gleder meg til å spise litt frukt igjen Og jeg skulle gjerne sett om jeg fant noen oppskrifter på noen sauser? Kan jo bruke buljong og soyasaus, men vet ikke om de to i lag blir så godt.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 09:10   #120
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God mandag!
To uker på fase 1 ferdig: -1.3 kg! Woohoo! Je har bestemt meg, jeg kjører på en uke til! Med strengere nøtteregler. Jeg føler at mye av det som er borte er fra magen, og det kjennes aldeles herlig!
I går var vi en hel gjeng borte hos noen venner og spiste vafler. Jeg elsker vafler! Men det var faktisk ikke noe problem og se på de stappa i seg..hehhe..jeg drakk te og knakk noen nøtter. Var veldig koselig da, man skulle vært så mye flinkere til og sosialiere, men som du sa Anette er ikke så lett når dagene bare forsvinner.

Middagsmessig: Har atter igjen ryki på tacogryten. Det var det som fantes i skapene...blir fint med lønn nå.
Ellers kjøpte jeg en sånn Ricotta på lørdag, blandet med mandel essens, litt splenda og noen hakka mandler. Litt usikker hva jeg syns, men kan være fint når man fyser litt. Vanilje essens og bær burde bli fint.
Lunchen og snacksen deres høres også veldig gode ut.

Trening i går: Funwalk, Core og Spinning.

Når det gjelder saus har jeg ikke mye tips og komme med, men man kan vel bruke Philadelphis light som base kanskje? Og utforske litt utfra det..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:31   #121
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Wow Grattis Victory
Deilig å merke at kg forsvinner fra magen. Det er der jeg føler jeg har mistet mest også og det er jo blant annet der jeg vil ha vekk mest .
Også har jeg ikke så mye bollekinn lenger ...

Jeg kjører en litt "slappere" fase 1 denne uken så ser jeg hvordan det går.
Fortsetter med egg i forskjellige variasjoner til frokost , salat til lunsj, kjøtt med grønnsaker til middag , pluss 2 mellommåltider. Spiser nok litt yoghurt denne uken men ikke mye.

Utfordringen denne uka blir helt klart hytte tur med ett vennepar til helgen..Frokost og lunsj er jo ok men hvordan vi skal gjøre det med middag er noe helt annet..Får koke litt ris eller pasta utenom til dem kanskje . Det blir iallefall litt trim med en del skigåing.

I dag blir det en spinningtime , i morgen intervaller(kanskje byttes de om) og onsdag nok en x-fit time.

Jeg bytter også veiedag fra lørdag til fredag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 20:38   #122
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja det er kjempe gøy når man både ser resultater på vekten og føler de på seg selv. Nais asså! Magen jeg også vil ha vekk mest på, og GJERNE få litt tynnere legger...støveletter kan jo være et helvete noen ganger og finne. Og ansiktet ja...her er det bare og stå på.
Fikk så koselig kommentar på jobben i dag også: "Du har blitt tynnere! Snerten dame!" Da ble jeg så glad!!

Lykke til med hytteturen, det går nok bra. Og hytteturer er så utrolig koselig også da! Dere kan jo ha taco? Det er jo så lettvint, og da er det bare og droppe lefsene. Lett som en plett og perfekt hyttemat. Jeg skal lage middag sammen med en veninne i morgen, og da går det etter mine prinsipper. Fikk en fantastisk melding fra de istad, datteren hennes lurte på om jeg ikke kunne ta med meg noen nøtter og bli med henne og se film.. så søt da! Hehe..

I stad var jeg ute på ski - fantastisk trening altså! Pulsklokken viste 635 kalorier på under en time. Genialt, da ble jo middagen i dag gratis!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 20:48   #123
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Herlig med komplimenter da
Det er viktig å føle seg vel underveis også synes jeg.. Jeg har merket at jeg kanskje "pynter" meg litt ekstra , litt penere tøy og litt mer sminke kanskje..Det er super deilig å føle seg litt finere

Ja taco er en super ide faktisk. Og hvis jeg vil ha noe tilbehør kan jeg jo bare lage noen av ostechipsene det er oppskrift på her inne..God ide Victory , takk for det...

Skal unne meg litt rødvin også

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:02   #124
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe..jeg gjør akkurat det samme! Er så gøy når man føler klærne sitter bedre! Jeg har tro på at denne dietten er bra altså! Bra i den forstand at jeg klarer og holde den over tid.

En av dagene kan dere jo ha gryte også, da er hvertfall ikke "styggesakene" blandet inn i hele maten.

Rødvin har jeg også super lyst på! Får se til helga, men siden det ikke er "noe spesielt" som skjer er det mulig jeg drøyer den..skal til London på jobb om to uker, så jeg tenker at det kanskje er smart og kjøre en ganske streng linje frem til da. Fare for at man MÅ sprekke der pga hva som serveres...Står på messe hele dagen, så det er ikke like greit og ta med seg passende ting. Får gjøre det beste ut av mulighetene man har bare.

Ser på tv norge nå, om dette kjøpesenteret i sverige. Herregud jeg ler! Så mange harry folk. Fantastisk!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 22:10   #125
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Kjenner jeg er spent på første veiedag på torsdag. Dere raser jo ned i vekt :O Er redd ting går litt tregere med meg. :P Men det gjør ikke noe i grunn, jeg koser meg jo med maten

Har planlagt ost og kjeks og vinkveld her om to uker, da skal jeg "skeie" ut. Har funnet oppskrifter på lavkarbokjeks og skal spise frukt og drikke vin. Å, hva jeg gleder meg

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no