Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-11, 07:55   #326
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Nå er jeg spent på hvordan det har gått videre med fettfestivalen? Gi oss en oppdatering

Joda, det går strålende Jeg er nede på 102.1 kg, altså en nedgang på 2.3 kilo på 10 dager. Her er det jeg skrev i journalen min og fettfestivaltråden i går:

Noen interressante observasjoner:

  • Jeg lå på 1500-1800 kcal under platået mitt, med mye mindre fett enn nå, og gikk altså ikke ned i vekt.
  • Jeg har, med unntak av 2 eller 3 dager, ligget omtrent på eller i overkant av beregnet kaloriforbruk på denne fettfestivalen
  • Under denne fettfestivalen, som nå har vart i 10 dager, har jeg altså rast ned over 2 kilo (2.3 for å være nøyaktig), og det er ikke vannvekt. Jeg smugmålte midjen min i dag også, og jeg kan avsløre at der er det bra med endring på så få dager. Dette skal ikke være mulig med mitt kaloriinntak i følge lavkalorientusiastene
  • Jeg har de siste dagene merket at jeg har fått kjempeenergi, og jeg har fått lyst til å bevege på meg. Det er ikke snakk om å ønske de heftigste fysiske utskeielser, men jeg har lyst (altså ikke noen burdefølelse, en ren lystfølelse) å gå turer, gjøre noen lette styrkeøvelser, litt stretching og sånt.

Dette har jeg aldri opplevd på helt ordinært ketogent kosthold, så det begynner å bli åpenbart for meg at kroppen min fungerer best med ekstra mye fett. Litt av en åpenbaring etter fire år på lavkarbokjøret Det er jo nesten en skam at det skulle ta så lang tid før jeg testet ut å gå i denne retningen med mer fett og kalorier. Før har jeg jo bare tenkt restriksjoner når vekta stagnerer eller går opp.

Men dette er jo bare snakk om en 10-dagersperiode og kan være helt tilfeldig. Nå blir det jo en liten pause i neste uke hvor jeg skal skru opp grønnsaksandelen litt for å ikke gi min stakkars mor fullstendig sjokk (dog blir det fortsatt ketogent), men det skal virkelig bli interressant om jeg ser samme trenden når jeg kjører på med runde 2 av festivalen. Den skal jo vare i en måneds tid, kanskje lengre, og det blir lettere å konkludere da

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 09:12   #327
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Joda, det går strålende Jeg er nede på 102.1 kg, altså en nedgang på 2.3 kilo på 10 dager. Her er det jeg skrev i journalen min og fettfestivaltråden i går:

Noen interressante observasjoner:

  • Jeg lå på 1500-1800 kcal under platået mitt, med mye mindre fett enn nå, og gikk altså ikke ned i vekt.
  • Jeg har, med unntak av 2 eller 3 dager, ligget omtrent på eller i overkant av beregnet kaloriforbruk på denne fettfestivalen
  • Under denne fettfestivalen, som nå har vart i 10 dager, har jeg altså rast ned over 2 kilo (2.3 for å være nøyaktig), og det er ikke vannvekt. Jeg smugmålte midjen min i dag også, og jeg kan avsløre at der er det bra med endring på så få dager. Dette skal ikke være mulig med mitt kaloriinntak i følge lavkalorientusiastene
  • Jeg har de siste dagene merket at jeg har fått kjempeenergi, og jeg har fått lyst til å bevege på meg. Det er ikke snakk om å ønske de heftigste fysiske utskeielser, men jeg har lyst (altså ikke noen burdefølelse, en ren lystfølelse) å gå turer, gjøre noen lette styrkeøvelser, litt stretching og sånt.

Dette har jeg aldri opplevd på helt ordinært ketogent kosthold, så det begynner å bli åpenbart for meg at kroppen min fungerer best med ekstra mye fett. Litt av en åpenbaring etter fire år på lavkarbokjøret Det er jo nesten en skam at det skulle ta så lang tid før jeg testet ut å gå i denne retningen med mer fett og kalorier. Før har jeg jo bare tenkt restriksjoner når vekta stagnerer eller går opp.

Men dette er jo bare snakk om en 10-dagersperiode og kan være helt tilfeldig. Nå blir det jo en liten pause i neste uke hvor jeg skal skru opp grønnsaksandelen litt for å ikke gi min stakkars mor fullstendig sjokk (dog blir det fortsatt ketogent), men det skal virkelig bli interressant om jeg ser samme trenden når jeg kjører på med runde 2 av festivalen. Den skal jo vare i en måneds tid, kanskje lengre, og det blir lettere å konkludere da

Dette var kjekk lesing! Så bra at du har funnet ut noe som fungerer for deg og din kropp!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:45   #328
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hurraaaa for Cyan !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:47   #329
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Haha! Nei, det går jo ikke ant. ^^ I dag viste vekten 96,4 igjen, så nå er den på rett vei igjen.

Snikveiing i dag. 95,3 !!! Jeg skjønner ingenting. KAN det være den grønne teen jeg har begynt å drikke ? 3 liter per dag, - MED suketter ?

Gudene vet.

La oss håpe det 'varer' til offisiell veiing i morgen !

Når jeg er nede UNDER 95 skal jeg forsøøøøke å begynne å slappe av !

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 14-07-11 kl 10:53.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:52   #330
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Snikveiing i dag. 95,3 !!! jeg skjønner ingenting. KAN det være den grønne teen jeg har begynt å drikke ? 3 liter per dag, - MED suketter ?

Gudene vet.

La oss håpe det 'varer' til offisiell veiing i morgen !

Når jeg er nede UNDER 95 skal jeg forsøøøøke å begynne å slappe av !

WOW! Dritbra Antoinette! Nå ble jeg glad på dine veier! Hehe. I forrige uke var jeg også nede på 95,5 (tror du jeg fikk sjokk eller!? :O ), Men så kom plutselig mensen OG matlysten tilbake for fullt! Så da var det opp til 97,5 8| Men nå håper jeg at det er på rett vei igjen, siden den viste 96,4 i går. Nå som det endelig er vær til å grille, kan jeg jo ta meg en stund på STRIKT skaldeman. Det vet jeg hvertfall at fungerer for meg og min kropp.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:54   #331
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Takk for tipset, ekenna kjære ! >

Jeg har Skaldemanboka her, så om det stopper skikkelig opp, så skal jeg prøve det.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 10:57   #332
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Dæven! Dere forlater snart 0.09 tonn

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:01   #333
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Så, så, Cyan. Nå skal vi ikke ta helt av her

Du kommer etter så det suser, ser jeg.

Yeeeeeeeah !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 11:50   #334
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Så flinke dere er! Gratulerer!!

Jeg spiser strikt Skaldeman... masse fett - blåser hundre null i antall kalorier. Men når jeg teller, ser jeg at jeg ikke spiser så mange kalorier som jeg trodde

For min del er det 13,6 kilo igjen!!! Ha en super dag!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:31   #335
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Så, så, Cyan. Nå skal vi ikke ta helt av her

Jo det syns jeg da vi skal

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 12:34   #336
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Oki !

. . . og jeg HAR tatt litt 'av' - sånn inni meg !



Nyt fettet og oljene så godt du kan og hurraaaa for nedgangen !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 12:38   #337
GoldKarma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 24
GoldKarma er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

da jeg begynte på Skaldeman sin diett (leste boka hans) for flere år tilbake, gikk jeg ned 20 kilo fra 100 til 80. nå veier jeg 0.11 tonn, og har tatt meg sammen igjen. skal nå ned til 90 :P

GoldKarma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 15:01   #338
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Melder meg inn i klubben igjen
Vaker liksom rundt 100.....men VIL IKKE!!!!

Men neste uke....DA er jeg bare støttemedlem igjen....håper jeg

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 10:03   #339
Tulla1966
Medlem
 
Tulla1966 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 60
Tulla1966 er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Nærmer meg "under hundre" raskere enn jeg trodde, bare 4,6 kg igjen.
(Startvekt 114,6 kg, vekt i dag 104,5)

__________________


Tulla1966 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 20:05   #340
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Jeg er unner 100kg!!!

Tenk at jeg klarte det uoppnåëlige!!! Kan ikke helt skjønne det jeg!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 01:11   #341
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Herregud så flott! Gratulerer!

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 08:09   #342
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Edla: fantastisk! Du ser superbra ut nå, da, synes godt at samme antall kiloer bæres forskjellig.

Ned til 101.9 i dag, -0.3 og 84,8% på vei til målet under hundre.
NÅ gleder jeg meg til å se tosifra, kan ikke være så lenge til.

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:10   #343
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Gratulerer så mye, Edla! Og hjelpe meg så flott du er

Jeg klarte å komme meg ned til 101.5 kilo (-2.9) i løpet av 12 dagers fettfestival, og har nå rundet 10 kilo sammenlagt. Gleder meg til neste festivalrunde fra neste mandag

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:39   #344
volvojenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: oppland
Innlegg: 32
volvojenta er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Veien er lang å gå før jeg kan melde meg ut av denne klubben men skal greie det! Håper å klare det innen neste sommer.....
Er helt fersk på lavkarbo og er spent på hvor fort det kommer til å gå. Har ikke vært sulten sålangt og søtsuget er ikke stort. Men tror nok jeg spiser for mye til hvert måltid av gammel vane.
Potetgull og annet snacks er kuttet ut og popcorn er kjøpt inn. Baker lavkarbobricks og koser meg med dem.

volvojenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 11:38   #345
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei igjen, besteste mennesker !

Pass deg for popkorn, kjære volvojenta. Ta Bacongull (svart pose) eller Baconsvor (små, gulbrune) i stedet. Husk nok fett. Nei, guuuud ! Sorry ! Du er på egenkompnert kosthold, ja. Beklager.

Og Spisestue ! Dette går jo så det uuuuler !

Og Edla ! Du trenger jo ikke gå ned mer, spør du meg ! GRATULERER ! Såååå digg med bilder her inne, dah !

Tulla og GreteH ! Plutselig er dere uten av klubben og kan stå og heie med champagne og jordbær. Og liggestoler. Og litt krem til bærene, - for dem som ønsker dét. Og, og, og. . . ja, jeg nevner ikke mer i denne omgang. Men deilig her ute, ikke sant, ekenna !?

Og tror dere ikke jeg var på vekta i dag morges, da, - snikveiining. Og der stod Det 94,7

Skjønner ingenting. Men jeg puster LITT lettere, kjenner jeg. SKAL ikke bli medlem i denne klubben igjen, vet jeg. Nei, nei, NEI !!!

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 18-07-11 kl 18:34.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:05   #346
GretheH
Medlem
 
GretheH sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Namsskogan
Alder: 47
Innlegg: 193
GretheH er på en erverdig vei

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Wow, du ser flott ut Edla.
Ja, Spisestue, det vises godt at vi bærer kiloene forskjellige. Jeg ser ut som ei sviske! Men det jeg skulle si var at det der var noe jeg oppdaget godt etter min GBP i 2005. Selv om ikke "mange" kilo forsvant, så raste jeg ned i klesstørrelser. På vei opp i kiloene så brukte jeg str 48 da jeg var rundt 100 kilo, men på vei ned så bruker jeg 44-46 på samme tyngda.
Hva med dere andre?

Velkommen i klubben (både her og lavkarbo) Volvojenta. Dette greier du! Bare ta små steg og så lærer du etter hvert. Det tok meg noen uker å skjønne hele dette opplegget.

Og til resten av gjengen..takk, gratulere og wow! Skikkelig inspirerende å følge med!

__________________
Hilsen Grethe
Min journal
GretheH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo, moderat fett Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 18:29   #347
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Edla: Fantastisk!! Mangler ord

Ellers - jeg er pære. Så til de grader! Jeg er faktisk en str 50 på rundt 100 kg...

Min minste bukse er en str 42. Da ser jeg faktisk ganske slank ut - og greier jeg str 40 - da tror jeg faktisk jeg er i mål Er ingen spedbygd jente, nei! Men under 100 kg - det skal jeg. For ALDRI mer å skulle opp igjen. Faktisk. Denne gang har jeg innlemmet hele familien, venner og alt i opplegget mitt - så jeg taper bare litt (!) ansikt om jeg gir meg. Tenker jeg ikke skal gjøre det, ja.. Men jeg håpet bittelitt innerst inne at tempoet skulle være høyt hele tiden, sånn 3 kg i uken-tempo. Jeg vet at det er en umulighet - men, sukk - kroppen/hjernen overrumpler meg nesten med såkalte GODE argumenter på hvorfor jeg bare skal gi meg... Det er skikkelig plagsomt.

Noen andre som er noe utsatt for det samme?

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 18:39   #348
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Ja, gudbedre, LFT ! den lille djevelen som sitter på skulderen og hvisker: "Herreguuuud ! Drit i det ! Du greier det ikke likevel. Gi F !!! Kom igjen. Slapp av og ta deg nå noen stykker deilig marsipankake. . . "

I know him ! Ja, for det Er en hann. Det er jeg overbevist om !

Gi ham inn og vis at du vinner ! For dét gjør du ! Jeg hører det på deg !

Og jeg skal heller aldri, aldri, ALDRI over hundre igjen !

Lykke til. Veldig !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 19:09   #349
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Ja, gudbedre, LFT ! den lille djevelen som sitter på skulderen og hvisker: "Herreguuuud ! Drit i det ! Du greier det ikke likevel. Gi F !!! Kom igjen. Slapp av og ta deg nå noen stykker deilig marsipankake. . . "

I know him ! Ja, for det Er en hann. Det er jeg overbevist om !

Gi ham inn og vis at du vinner ! For dét gjør du ! Jeg hører det på deg !

Og jeg skal heller aldri, aldri, ALDRI over hundre igjen !

Lykke til. Veldig !

Godt å høre at han er overalt Han er med meg i disse dager, det er i hvert fall sikkert!!! Men jeg skal klare det - utfordringen er faktisk at jeg har så lyst på salater og sånt, og jeg er liksom litt strikt. Bær... ååååå!!! Har så lyst på MEN skal jeg under 100 kg - så er det vel bare å stålsette seg!!

Takk Veldig. I likeså!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 10:16   #350
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Beat him ! Jaaaa ! Han skal DØ !!! I hvert fall holde kjeft !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan melde seg ut? valleygirl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 02-04-09 13:18
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no