Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-11, 16:30   #2126
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Skjønner deg godt og det er lov med hjertesukk her inne
Jeg greier bare 3-4 dager med fase 1 nå jeg så holder jeg på å dø på meglengter slik etter vanlig mat da at da må jeg over på fase 2.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 20:40   #2127
hallokjelke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 18
hallokjelke er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det virker som om vektnedgangen varierer veldig fra person til person ja.

Har nå gått på kuren i 3 uker, og var på mitt første møte med veiing her forleden dag. Hadde gått ned 7 kilo og ble hoppende glad for det! Likevel er det en liten djevel som sitter på skuldra og sier at dette ikke kommer til å gå bra, at jeg kommer til å gå lei, at målet er så fjernt og uoverkommelig ( ned 26 kilo til) at jeg like godt kan gi opp. Foreløpig har vektnedgangen vært jevn, men jeg tenker med gru på den dagen den stanser opp noen uker eller måneder. Det er da man trenger jernviljen!

En får vel bare prøve være tålmodig, finne støtte i hverandre og tenke positivt. Ikke minst innse at vektalternativet ved å ikke gå på kuren sannsynligvis ville være mye verre.

__________________


hallokjelke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 21:46   #2128
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Typiske tanker det her, men ta en dag og en uke av gangen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 08:08   #2129
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Er veldig varierende dager.Jeg har gått 2 uker med feber og vond hals, så har ikke fått i meg noe særlig mat.Frustrerende med tanke på at jeg ikke orker å trene skikkelig heller.Jeg tror bare man må innse at det av og til ikke kommer på egeninnsatsen,men også på kroppen sin form..ikke alltid den følger med på hva vi selv ønsker

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 11:49   #2130
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Da har vekten begynt å bevege seg litt...ENDELIG!!!...hatt noen fase 1 dager, så vekten stoppet på 88, 7 i dag, kan ikke huske når jeg var under 90 sistså da har jeg vel gått ned litt over 7kg, lege time neste onsdag......og løper på 8.0 på tredemøllen, YES!!! for meg er det en bragd

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 12:30   #2131
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer, bra jobba!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 14:19   #2132
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Flinke damene!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 22:41   #2133
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer,veldig bra. Håper det skjer med meg også.Stoppet litt opp her pga sykdom.Skal ut på lørdag,så har vennene mine planlagt å gå ut og spise.Kan jo ikke forvente at de husker meg,men lurer veldig på hvordan jeg skal løse det med maten.Spise før jeg går...og sitte å se på at de spiser...eller bare ikke være med.Noen tanker?

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 23:57   #2134
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Bli med å spis, bare sørg for at måltidet er lavkarboMan skal jo ikke melde seg helt ut av samfunnet heller

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 21:52   #2135
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Usj, esj og huff...har skeiet ut i dag, for første gang.....var i barselbesøk og de hadde bakt rundstykker til jeg kom, så da ble det ett rundstykke....og ett sjokolade kake stykke....men , velger å gå videre, og tenke gjordt er gjordt og spist er spist

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 22:33   #2136
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Helt rett, børst det av deg og gå videre

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 22:04   #2137
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Sånn blir det bare innimellom. Keep on the good work.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:27   #2138
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei

Spennende å lese om hvordan dere opplever Eurodietten. Jeg skal begynne på den iløpet av neste uke, så fort jeg får produktene i posten. Har bestilt meg startpakken i første omgang. Går på kurs i tillegg, gjør alle det? Jeg føler at jeg virkelig har behov for veiledning da jeg har dårlig erfaring med å klare å følge et slikt kosthold alene. Er veldig spent på dette og gleder meg veldig Har ca 25 kilo som skal av, og VIL og SKAL greie dette!

Jeg har MR, så jeg kan ikke trave avgårde i full fart bortetter veien eller svette skjorta av meg på SATS. Men jeg har fått lagt opp et individuelt treningsopplegg sammen med min kursleder, og selv om det ikke er noe å bli svett av, så er det i det minste noe jeg kan greie å gjennomføre. Et sted må man jo begynne. Gleder meg til å gå i gang med en sunnere livsstil, som forhåpentligvis skal gjøre meg både lettere i vekt og gi meg en litt friskere hverdag

Ser fram til å bli bedre kjent med dere, og ønsker alle sammen ei god helg

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 23:41   #2139
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen hit! Alle går ikke på kurs nei, jeg feks bor i en bygd og har ingen tilbud om noe slikt. Kjekt for deg at du kan gjøre det, ekstra inspirerende på den måten

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 00:13   #2140
tassa69
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 327
tassa69 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

JAJA......har hatt kollege på besøk....og før jeg sier noe mer om kveldens utskeielser....går jeg rett og slett og legger meg

tassa69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 09:32   #2141
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Velkommen hit! Alle går ikke på kurs nei, jeg feks bor i en bygd og har ingen tilbud om noe slikt. Kjekt for deg at du kan gjøre det, ekstra inspirerende på den måten

Takk, takk Er ingen kurs her jeg bor heller, men fant en kursholder i en by 8 mil unna. Et stykke å kjøre, men det er jo bare 7 ganger på 7 måneder, så det lar seg gjennomføre. Føler at jeg trenger den ekstra oppbackingen, og tenker at det er lettere å gjennomføre alle fasene når jeg har noen som følger meg opp i tillegg til flere "medsammensvorne" på kurset

Koster jo en god del, men jeg rettferdiggjør det med å tenke at det koster jaggu meg en god del å spise seg opp i vekt også. I tillegg hadde jeg måttet kjøpe nye klær for vinteren om jeg ikke hadde begynt på dette kurset. Nå er planen å komme seg inn i fjorårets vinterklær slik at jeg ikke trenger å kjøpe noe nytt. Har litt anstrengt økonomi, så jeg må ofre endel goder for å få til dette. Men skriver det av på skatten neste år uansett. Dessuten er det en invistering i min egen helse, og da er det jaggu verdt det

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 16:53   #2142
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Så lenge man går ned i vekt og bedrer helsen er det verdt det ja, så enig, så enig


Sist redigert av streber : 02-10-11 kl 11:47.
streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 23:18   #2143
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Hei

Spennende å lese om hvordan dere opplever Eurodietten. Jeg skal begynne på den iløpet av neste uke, så fort jeg får produktene i posten. Har bestilt meg startpakken i første omgang. Går på kurs i tillegg, gjør alle det? Jeg føler at jeg virkelig har behov for veiledning da jeg har dårlig erfaring med å klare å følge et slikt kosthold alene. Er veldig spent på dette og gleder meg veldig Har ca 25 kilo som skal av, og VIL og SKAL greie dette!

Jeg har MR, så jeg kan ikke trave avgårde i full fart bortetter veien eller svette skjorta av meg på SATS. Men jeg har fått lagt opp et individuelt treningsopplegg sammen med min kursleder, og selv om det ikke er noe å bli svett av, så er det i det minste noe jeg kan greie å gjennomføre. Et sted må man jo begynne. Gleder meg til å gå i gang med en sunnere livsstil, som forhåpentligvis skal gjøre meg både lettere i vekt og gi meg en litt friskere hverdag

Ser fram til å bli bedre kjent med dere, og ønsker alle sammen ei god helg

Lykke til, Lille.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 23:19   #2144
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tassa69, her.

JAJA......har hatt kollege på besøk....og før jeg sier noe mer om kveldens utskeielser....går jeg rett og slett og legger meg

Sove godt, ny dag i morgen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 08:26   #2145
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Masse lykke til. Det gikk greit for min del å gå ut, jeg spiste en liten porsjon med kyllingbiter og salat.
Verre å gå på byen i edru tilstand

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 11:56   #2146
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Fieldy, er kanskje ikke rette til å tipse siden jeg nesten aldri drikker. Men de fleste som går på lavkarbo-også på Eurodietten-drikker av og til. Hvitvin eller sukkerfri irish coffe feks. man får ta det som er minst sukker i, så går det som regel bra. Det bør jo selvsagt ikke skje for ofte, men det går ann av og til ja

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 12:41   #2147
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk, Titti

Ser jeg har skrevet at jeg har MR, noe jeg overhodet ikke har. Ikke for det, det hadde jo absolutt gjort seg med røntgenblikk innimellom Det skulle stå ME.

Håper pakken min fra Eurodiett kommer på tirsdag, så jeg får kommet i gang! Litt kjedelig at man må vente på leveransen, og er litt redd for å planlegge dårlig slik at jeg ender opp uten ED-mat en dag eller to. Har lagt av penger, slik at jeg kan bestille mer etter en 3-4 dager, når jeg vet hva jeg liker og ikke. Venner meg vel til slik mathandling etterhvert også Har handlet inn endel grønt da, slik at jeg er klar for dag en.

Hvordan foretrekker dere å tilberede grønnskane?

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:49   #2148
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

ME ja, da skjønner jeg, stusset på det der med MR , mente det var det man kalte det å ta røntgenbilder ja
Grønnsaksmos namnam! Koser opp grønnsakene, salt ogg pepper på, smør i = mos. Enkelt og DIGG!
Kokte grønnsaker, med litt smør over de ferdigkokte grønnsakene, litt salt og pepper.
Vanlig kokte grønnsaker
kokte grønnsaker, som stekes på slutten
salater med marinade over (hjemmelaget eller fra osteboksene, jarlsberg og norvegia)
etc etc

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 20:55   #2149
Fieldy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 15
Fieldy er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har hatt mye hvitløk i når jeg steker f.eks blomkål og brokkoli. Kjempegodt!!!
Når det kommer til drikking og alkohol, så går det greit..jeg har egentlig ikke behov for det samt jeg sparer penger, men litt stusselig var det. Jeg skal til oppfølgingstime hos lege om 2 uker så håper jeg kanskje har klart 8 kg til da.

Fieldy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 10:13   #2150
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for gode tips Fikk nettopp sms fra Posten om at pakken min ligger og venter på meg på butikken, så i morgen kan jeg omsider starte på Eurodietten Gleder meg

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no