Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nå er jeg desperat!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-07, 12:00   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Nå er jeg desperat!

I dag er jeg MEGA frustrert... etter 8 uker på under 20 karbo om dagen.... har jeg fortsatt ikke gått noe ned, eller dvs... kan ha gått ned en kilo forså at den er på plass igjen rett etter.
Har gått ned 25 kilo på Atkins tidligere... lagt på meg ti igjen. Målet er å gå ned 15-20 kilo... men det er visst helt umulig denne gangen. Har prøv ALT nå føler jeg
Noen som har vært i samme situasjon.... ?

Jeg har prøvd å spise mer grønnsaker... mindre grønnsaker, mer fett... mindre fett....osv... Eneste jeg ikke har gjort er å kutte ut suketter. Klarer ikke gå på denne dietten hvis jeg ikke kan unne meg en annen smak enn kjøtt og vann

Men.... som sagt... jeg har levd lavkarbo i flere år, og føler jeg kan mye om det derfor denne frustrasjonen.

HJELP???.... NOEN????

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 12:20   #2
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Nå er jeg desperat!

Mener jeg svarte her ista, men det forsvant kanskje

Jeg har også opplevd det samme som deg - har nå gått over til Fedon og vekten har faktisk begynt å bevege på seg, nedover. Prøv, det skader jo ikke

Lykke til

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 12:36   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nå er jeg desperat!

På ett eller annet merkelig vis ble tråden lagt ut to ganger.
Jeg må nok revurdere her ja. takk for tips

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 21:43   #4
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Nå er jeg desperat!

Hei Distrea

Kan komme med noen generelle råd, håper de hjelper:

*meieriprodukter (fløte, ost..) Unntak: smør kan du spise mye av
*sukkerfritt snop
*"sunn" brus (sukkerfri brus med kunstig søtstoff)
*frukt
*nøtter
*mørk sjokolade


Generelt råd for alle punktene over:
kutt ned eller ut

Lykke til!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no