Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Går forumet innmari tregt nå..?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-05, 22:43   #26
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

Jeg sliter med å finne informasjon, men det kan se ut som TeliaSonera sliter litt i Sverige, noe som potensielt kan ramme noen. Det ville isåfall trolig ramme Mofe pga. hennes "leverandør", og muligens ramme dere andre som sliter, også.

Bør fikses ikveld, ihvertfall - noen med teknisk innsikt som er rammet kan jo prøve en traceroute.

Men hvorfor gjaldt det bare lavkarbo.no da, og ikke andre nettsider?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 22:44   #27
emin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Troms
Alder: 42
Innlegg: 22
emin er på en erverdig vei

Alt har kommet kjapt opp hos meg i alle fall.

emin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen+ type maks 20 karber daglig Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 22:45   #28
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av mofe

Men hvorfor gjaldt det bare lavkarbo.no da, og ikke andre nettsider?

Slik sooom? Vi befinner oss i USA, de største amerikanske nettstedene har noder i Europa, hvilke andre nettsteder i USA besøker du?

__________________
-Silvandar-
Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 22:55   #29
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

Slik sooom? Vi befinner oss i USA, de største amerikanske nettstedene har noder i Europa, hvilke andre nettsteder i USA besøker du?

Ååååhja, hehe.. det tenkte jeg ikke på.. Er ikke så avansert jeg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 00:07   #30
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Går forumet innmari tregt nå..?

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

Jahaaa?

Post i denne tråden neste gang dere eventuelt merker noe, jeg tror ikke noen(hp eller jeg) var slemme med servern på det tidspunktet der.. *klø meg i hodet*.


Noe som skjer nå?

Det skjedde for noen innlegg siden, jeg svarte på en tråd guro startet.. Og posten fire-fem ganger, fordi det aldri skjedde noe, og jeg trykket og trykket på send..

Også kom jeg til en hvit side, med skrift på at det var noe databaseerror..

Siden det har forumet gått dø-tregt for min del - men er kanskje bare meg?

Iik?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 00:13   #31
Silvandar
Administrator
 
Silvandar sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 47
Innlegg: 117
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Sv: Går forumet innmari tregt nå..?

Opprinnelig lagt inn av mofe

Noe som skjer nå?

Det skjedde for noen innlegg siden, jeg svarte på en tråd guro startet.. Og posten fire-fem ganger, fordi det aldri skjedde noe, og jeg trykket og trykket på send..

Også kom jeg til en hvit side, med skrift på at det var noe databaseerror..

Siden det har forumet gått dø-tregt for min del - men er kanskje bare meg?

Iik?

Jeg tabbet meg ut i stad som forklarer det som skjedde tidligere ikveld, men det bør ikke ha noen innvirkning på ting nå lengre, servern ser bra ut og alt går kjapt for meg..

__________________
-Silvandar-
Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 13-11-05, 00:14   #32
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Går forumet innmari tregt nå..?

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

Jeg tabbet meg ut i stad som forklarer det som skjedde tidligere ikveld, men det bør ikke ha noen innvirkning på ting nå lengre, servern ser bra ut og alt går kjapt for meg..

Supert

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Du går ikke ned pga. kaffe! Marianne Generell ernæringsdebatt 42 24-02-05 03:41
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no