Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bestille fra Atkins til Norge....

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-06, 19:05   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 46
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Bestille fra Atkins til Norge....

Jeg har bestilt fra Atkins.com før. Men nå får jeg det ikke til.... Får KUN opp USA som shipping-land.....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 19:30   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Bestille fra Atkins til Norge....

Ja, de selger ikke til Norge via nettet lenger. Det er "under vurdering" sier de. Men du kan bestille over telefon eller fax:

Fikk svar på en mail for en stund siden - trodde jeg hadde postet svare, men glemte det vel ....

Sitat:

Thank you for your recent inquiry.

Currently, our on line store does not accept any orders from International locations. We hope to be able to offer this service in the future.

In the meantime, we would be more than happy to process an order by telephone or fax. The telephone number is 203-922-7500 and the fax number is 203-922-7555. Our hours of operation are Monday-Friday from 8:00am – 8:00pm EST.

Please note that we may not be able to ship to some International locations.

Unfortunately, the Cool Ship items that require special handling from May thru September can not be shipped to International destinations.

We recommend that before placing an order, you review our product offering and pricing on www.buyatkins.com. Please note that shipping and handling charges will be calculated at the time the order is processed. The charges on our website are for Domestic Shipments only.

All international orders ship through our international carrier. Internationally shipping can take 2-3 weeks for delivery.

Customs policies vary widely from country to country and you may be subject to import duties and taxes once a shipment reaches your country. Please check with the customs department in your country about its importation policies to avoid unexpected customs fees or duties. The Atkins WebStore is NOT responsible for any sales taxes, customs duties or other taxes charged by your customs department. Additionally, when ordering from the Atkins WebStore, you are considered the importer of record and must comply with all laws and regulations of the country in which you are receiving the goods.

Thank you,

Mike
Consumer Services
Buy Atkins.com

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-05-06, 21:25   #3
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Bestille fra Atkins til Norge....

Hvilke produkter er det du vil bestille? Vet at en del av tingene til aktins er mye dyrere å bestille rett fra atkins.com enn fra foreksempel netrition.com eller lowcarbmegastore.com.
Verd å sjekke, iallefall - og disse to sender til norge som bare det!

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Kanskje noen kan forklare.... uhan Lavkarbo generelt 4 14-04-05 09:55
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no