Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
13-06-07, 16:03 | #1 |
Medlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
|
Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Skal i bursdag på lørdag og tenkte å kjøpe ei flaskevin. Men jeg liker de nå best litt søte jeg da, men er det noen som kan hjelpe meg med en god hvitvin uten så alt for mye karber?? |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
13-06-07, 16:22 | #2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Florø
Alder: 57
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Er ikke selv så glad i hvitvin at jeg kan anbefale, men jeg har sett at man finner info om sukker i gram per liter på sidene til vinmonopolet: |
Min kostholdsfilosofi: Atkinsaktig mot fedon |
13-06-07, 21:14 | #3 |
Seniormedlem
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Jeg skyr søte viner som pesten (det gjorde jeg før denne dietten også), men Domaine Tariquet er veldig god. Den har litt muskatellpreg, så den virker litt søtere enn den egentlig er. Men den ER tørr, altså. |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse |
13-06-07, 21:32 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Petit Chablis er jo alltid en hit. Ikke særlig søt, dog, men dermed sikkert ikke så mye karber heller. Her tipper jeg...
14-06-07, 11:32 | #5 |
Medlem
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Takk for svar dere |
15-06-07, 12:55 | #6 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Hei! Hva med heller å lage deg drinker av f.eks vodka og Sprite Zero? Du som liker søte hvitviner, liker sikkert det også..... Det er det ikke karber i! |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) |
15-06-07, 15:15 | #7 |
Medlem
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Jo takk for tips Siss1, men blir litt vel full om jeg skal drikke vodka en hel kveld, så jeg tenkte jeg skulle begynne pent med ett par glass vin først |
15-06-07, 16:05 | #8 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Hei! Hvis du ikke lager de så sterke, så blir det ikke noe annerledes enn å drikke vin.....Personlig blir jeg ganske dårlig dagen derpå av vin, så jeg drikker konsekvent drinker. Føler meg topp dagen etter! Og litt vann ved siden av til tørstedrikk, så blir det bra! Ha en knall helg! |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) |
29-10-10, 14:06 | #9 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Finnsnes
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Jeg er også veldig glad i søte hvitviner. Nå er det helg, så i dag dro jeg innom vinmonopolet for å høre om de ha noen halvtørre hvitviner å anbefale. Hun jeg snakket med anbefalte Rosemount Estate Australia. Det er en halvtørr vin, men med litt søtlig smak, fortalte hun. Jeg har ikke rukket å smake den enda, men krysser fingrene for at den er god! Hvis du har funnet noen tørre/halvtørre hvitviner med litt søtlig smak, tar jeg gjerne mot tips! |
29-10-10, 14:21 | #10 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Jeg drikker som oftest Arrogant Frog. |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag |
30-10-10, 00:27 | #11 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
|
Sv: Kan noen anbefale meg en god hvitvin jeg kan drikke på lørdag?Ser det er en litt gammel tråd..men skriver nå for det |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |
99-tråden!!!!!!! | nalana | Livets lyse side | 5 | 22-12-04 15:33 |