Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjeelp....dere med erfaring...Hei igjen... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Proteinpulver skal helst være av den type som kroppsbyggere bruker og da med rundt 90% protein. Uansett bør du regne gram karbohydrat.Det sosiale med mat er fortsatt det verste med dietten. Det går jo an å ta med seg nøtter for det er slett ikke sikkert at du finner noe som passer til dietten. Selv bruker jeg å forsyne meg sist og spise bare litt av det som passer best og så spiser jeg heller mer når jeg kommer hjem. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Takk for tips... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF?
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Så lenge du holder deg til den grensen, så gjør det ikke allverden om du tar deg en dag "fri" hver/annenhver uke. Jeg tror ikke jeg er alene om å tenke "jaja, bare en dag til", og så går det plutselig en uke før du legger fra deg potetene.
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Hvor: M & R
Alder: 57
Jeg har den erfaring at hvis jeg skeier ut et måltid i uken så legger jeg meg ikke på meg av det men blir det flere ganger så går jeg fort opp i vekt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#6 |
Systemutvikler
Hvor: Bergen
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med Kristian og psilocybe
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Hvor: Arendal
Ikke bland!Det er viktig at du legger de første 14 dagene til en periode uten festligheter, for i denne perioden er den aller minste utskeielse svært ødeleggende. Etterpå kan man selvfølgelig lempe litt på reglene og lære seg selv og kjenne. Hvor grensen går mener jeg, mellom å holde vekten, legge på seg, eller fortsatt ta av vekt. Hvis du vet du må på steder hvor det blir vanskelig å ikke spise feil, er det bedre du venter med introduksjonsfasen til senere. Du kan jo i denne venteperioden allikevel holde deg til prinsippene mesteparten av tiden, og kanskje psyke deg opp litt til du for alvor skal gjennomføre introduksjonsfasen. Lykke til, uansett hvordan du velger å gjøre dette.
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Frosne bær med cottage cheese og krem | Skorpia | Kake/dessert og snacks | 7 | 05-01-13 19:28 |
hvordan klarer dere det?? | karlista | Lavkarbo generelt | 6 | 04-01-06 19:56 |
Bønnemos med grønnsaker | Maz | Middag | 2 | 13-02-04 08:19 |
Liste med karbohydrater/100g og GI + spørsmål | rsy | Induksjonen | 0 | 09-02-04 22:56 |
hva spiser dere? | Iset | Induksjonen | 14 | 29-01-04 19:17 |