Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-06, 19:11   #126
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

travle tider skjønner jeg! Skal ti lHov å møte gamle venner og ri gampen min til helga jeg. Gleder meg sinnsykt!!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 11-03-06, 21:25   #127
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av luringen

travle tider skjønner jeg! Skal til
Hov å møte gamle venner og ri gampen min til helga jeg. Gleder meg sinnsykt!!

Åhhhh håper du får en kjempe helg.... Jeg har holdt meg borte fra stallen disse dagene, det blir bare så dumt å bruke tid på noe som gir dårlig samvittighet.... I morgen skal jeg være med en venninne av meg for å se på hest til henne, så det blir ikke trening på Rocky før mandag.... Tror det kan være greit jeg, for nå trenger kroppen å komme til hektene etter oppussingsskauen, det er så vanskelig å se andre jobbe, så selv om jeg vet jeg burde la være må jeg løfte og bære jeg også

Men skal slappe av i morgen

Maten blir det også litt dårlig med men jeg forsøker, og kroppen holder seg i ketose, selv om det nok er litt for lite og litt for sjelden er det ihvertfall riktig mat.....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone

Sist redigert av Caxa : 12-03-06 kl 00:35.
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 12-03-06, 21:22   #128
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Dagen gikk med til en tur til Sande i Vestfold for å se på hest til en venninne av meg... Det ble kjøp, en flott hest med utrolig gode fremtidsutsikter, en flott vallak med fine papirer.... Så på tirsdag går turen nedover igjen for å hente hjem det nye funnet....

Dagens mat har bestått av lite mat, men lavkarbo ihvertfall og jeg har prøvd meg på et glass alkohol, skal si man blir billig i drift når man går på lavkarbo...

I morgen skal jeg ri!!!!! Jeg gleder meg til å se igjen den firbente mannen i mitt liv, han har nytt livet som hest uten krav fra noen i en uke og nå er det tilbake til full trening.... GLEDER MEG!!!!!!

Ny uke og en ny veiedag, skal bli spennende siden jeg har gått over til å følge ketolysekuren med endel mer grønnsaker enn hva jeg har gjort tidligere....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 12-03-06, 21:50   #129
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Hei Tone

Jeg blir litt yr av å lese dagboken din, har nemlig holdt på med hester i mange år tidligere, har hatt både Islandshest og Dansk halvblods på for. Jeg savner virkelig å ri, men har ikke villet gjøre det så lenge jeg har vært så overvektig.... Blir i hvert fall i veldig godt humør av å lese om deg og Rocky (har vært på hjemmesiden hans ja )

Det er spennende å følge deg på ketolyse kuren, og jeg tenker å gjøre som deg, å bestille boken. Foreløpig går jeg ned av min egen kur, men jeg har en følelse av at det snart stagnerer og da må jeg gå hardere til verks!

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-06, 22:07   #130
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Jeg tror mye av grunnen til at Ketolysekuren hjelper meg er at jeg fikk for lite proteiner med ekstremkuren som Skaldeman forespråker... Var ikke flink å ta vitaminer heller men har blitt bedre på det etter at jeg kjøpte de fra Ketolysekuren....

Mere grønnsaker nå enn det var i starten, og det har gitt meg mer overskudd til det å ri.... Så veien til NM blir spennende, og det blir mange fine konkurranser i sommer....

Jeg har holdt på med hest mer eller mindre i 35 år, og kunne ikke tenkt meg et liv uten, av alt jeg skulle gjøre uansett hva jeg kunne eller ikke etter ulykken SKULLE jeg på hesteryggen igjen, og da er det gøy å å kunne satse mot NM og Paralympics....

Masse trening og mye som skal stemme før vi kommer dit, men med en "reisekamerat" som Rocky skal veien med å prøve bli spennende ihvertfall...

Nå kan faktisk islandshesten bære 150 kilo, så jeg er sikker på at med din vekt i dag er det ikke noe problem å ri....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 16:19   #131
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Jeg har ridd igjen!!!!!!!!

Så var det mandag igjen, huset er ferdig oppusset, siste strøket maling ble utført i dag tidlig....

Siden det er mandag hører også endel andre ting til som veiing f.eks.

Var veldig spent i dag siden jeg nå har holdt meg til ketolysekuren med endel mer grønnsaker, og jeg har kuttet ut kremfløten.... Spiser creme fraiche istedet, noe jeg var spent på hvordan fungerte.... Siden det heller ikke har blitt noe trening på meg denne uken var spenningen stor når jeg gikk på vekten i dag....

1,9 kilo lettere enn forrige tirsdag!!!!!!!!!! Er kjempefornøyd med det resultatet, blodtrykket er som forrige uke, kroppen har det bra og blodprosenten er akkurat passe høy...

Så bedre start på uken kunne jeg neppe fått

I tillegg var jeg VELDIG spent på hvordan det ville bli å ri Rocky i dag, siden han bare har vært hest, og fått leke masse denne uken, og over all forventning, han er akkurat som forrige mandag.... Må bare elske den hesten!!!!!!!!!!!

Jeg er sååååå fornøyd med ham, skal bli så spennende å ri ham for instruksjon neste helg, siden det er han jeg så ham hos første gang i Danmark.... Da stod han på en boks og var litt syk, og jeg sa det var den flotteste hesten på hele stallen, jeg fikk rett

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 20:10   #132
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hurra Hurra Hurra....

.... Dette er jo fantastisk bra !! Dette går jo så det suser. Spennende å se videre hvordan kroppen fungerer på ketolysekuren.

Herlig å lese at du hadde en herlig dag i stallen idag også !!! I dette været MÅ man jo bli i godt humør - og når man har en hest som Roxy å være i godt humør sammen med så blir jo dagen fullkommen !!!

Ha en flott kveld Tone !

  Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 21:40   #133
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Hurra Hurra Hurra....

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

.... Dette er jo fantastisk bra !! Dette går jo så det suser. Spennende å se videre hvordan kroppen fungerer på ketolysekuren.

Herlig å lese at du hadde en herlig dag i stallen idag også !!! I dette været MÅ man jo bli i godt humør - og når man har en hest som Roxy å være i godt humør sammen med så blir jo dagen fullkommen !!!

Ha en flott kveld Tone !

Takk for det! Skal finne sengen noenlunde tidlig, skal opp å kjøre til Vestfold for å få hentet den hesten vi så på i går....

Nå har jeg sydd ett sett med gardinger til kjøkkenet også, så nå skal jeg ikke sy gardiner på ett år Hmmm Forresten har jeg jo ett tilbud om at du skal sy dem kjære Struts kan være jeg bytter til høsten da jo

Må bare få lagd meg noe middags greier, blitt bare frokost og lunsj og noen macademia nøtter i dag, men matlysten er ikke helt på topp... Er rett og slett ikke sulten, men skal få i meg noen grønnsaker og litt kjøtt med masse olje på....

Forresten.... Om noen vil prøve den tyske MCT'n jeg bruker har jeg fått en kartong som jeg skal videreselge.... En sånn flaske kommer på 205 kr inkl mva.... Så betaler jeg 25,- kroner for å sende den i Norge, så 230,- til dere.... Den blir litt billigere enn den jeg fikk tak på hos Apotek1 til og med når frakten er iberegnet....

Så send meg en pm om dere vil teste denne, selv vil jeg absolutt anbefale den, da jeg har prøvd 3 forskjellige, men denne virker absolutt best på meg....

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 21:49   #134
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Prøver gjerne olja di jeg... har sendt PM !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 21:52   #135
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Nille

Prøver gjerne olja di jeg... har sendt PM !

Det har jeg også

Gleder meg til de får inn majonesen jeg

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 22:05   #136
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Du verden Tone som du raser ned i vekt!!! Sist jeg så på ditt vektskjema sto det 8 kg, og nå 10...

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 22:10   #137
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Eva

Du verden Tone som du raser ned i vekt!!! Sist jeg så på ditt vektskjema sto det 8 kg, og nå 10...

Javisst Mistet 1,9 på seks dager

Så det å spise litt mer grønt har bare vært en fordel.... Måtte kutte ut fløten da men fant en grei erstatter i creme fraiche'n....

Bare fornøyd om dagen jeg, og nyter livet i lange drag.... Kan ikke bli bedre dette

Kjenns nesten litt urettferdig at ting skal gå så enkelt for meg, siden jeg vet mange sliter, men jeg kan jo ikke la vær eå nyte det heller da

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 22:19   #138
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Deilig du har funnet det som er korrekt for deg! Jeg måtte også kutte ut Skaldeman-tendensene før noe skjedde med meg. Mine nyrer klarte slett ikke alt fettet og proteinene og jeg måtte dessverre kutte ut fløte og creme fraice. Henner jeg kjøper en creme fraiche eller fløte en gang hver 14. dag og koser meg litt, men det tar ikke kroppen notis av.
Men la vær å ha dårlig samvittighet fordi noe lykkes for deg som ikke lykkes for andre. Kjenner det så godt selv, og man kan nesten legge på seg av den type skyldfølelse...

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 22:29   #139
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Eva

Deilig du har funnet det som er korrekt for deg! Jeg måtte også kutte ut Skaldeman-tendensene før noe skjedde med meg. Mine nyrer klarte slett ikke alt fettet og proteinene og jeg måtte dessverre kutte ut fløte og creme fraice. Henner jeg kjøper en creme fraiche eller fløte en gang hver 14. dag og koser meg litt, men det tar ikke kroppen notis av.
Men la vær å ha dårlig samvittighet fordi noe lykkes for deg som ikke lykkes for andre. Kjenner det så godt selv, og man kan nesten legge på seg av den type skyldfølelse...

Sant nok Men det handler nok om så enormt mye mer enn bare det å ha funnet ut hvordan jeg skal nå vekt målet, er nok hele livet i seg som er så utrolig bra for tiden.... Egentlig småting kanskje, men ting som betyr så enormt mye når de virkelig kjenns på kroppen... Som en mann som kom hjem med 80 røde roser, fordi det var alle de grunnene han hadde funnet den dagen for at jeg fortjente dem...

Og da hadde jeg ikke sett ham nesten, så jeg får håpe det ikke var nettopp derfor

Hesten funker, kroppen funker så optimalt den kan, ungene er friske, solen skinner og huset er nyoppusset, gubben er bare en enorm støtte og jeg bare nyter

Og så går jeg ned i vekt også WOW

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 21:49   #140
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

For en dag!!!

Tidlig oppe, jeg som var så sent i seng i går

Det er ingen bra kombinasjon, så nå har kvelden blitt ganske tung... Alle vondtene i kroppen har tredd frem veldig tydelig, så dagen skal avsluttes snart sammen med noe sterkt, ergo må jeg spise olivenblad ekstrakt ett par dager for at tarmene skal orke med....

Får glede meg over at den fantastiske hesten min viste seg fra en av sine beste sider i dag, noe som gjør det verdt å ha disse vondtene.... Rart egentlig hvordan man lærer seg å leve med smerte

Jeg er så glad jeg lever sammen med en mann med ett enormt hjerte, og at barna har lært å akseptere at mamma enkelte ganger sier at hun må få være i fred, alene med seg selv....

Lytte til kroppen har jeg blitt flinkere til nå, noe som fører til at jeg ikke tømmer den helt før jeg gjør noe med problemet....

Så dette er en sånn synes synd på meg selv kveld, for jeg har ikke tid med alle vondter nå

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 21:58   #141
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

God bedring, Tone - ikke greit når kroppen ikke spiller på lag nei. Beundrer din evne til å se det positive i det meste - der har jeg og mange med meg mye å lære!!

Bra at familien skjønner dine behov , og at du selv tar tak i ting før det går for langt!

Ha en best mulig kveld da !

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 22:05   #142
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Nena

God bedring, Tone - ikke greit når kroppen ikke spiller på lag nei. Beundrer din evne til å se det positive i det meste - der har jeg og mange med meg mye å lære!!

Bra at familien skjønner dine behov , og at du selv tar tak i ting før det går for langt!

Ha en best mulig kveld da !

Tusen takk....

Jeg har lært meg å si ifra om mine behov og jeg har lært meg å si at nå er jeg sur, nå er jeg lei meg, nå behøver jeg en klem, nå behøver jeg å være alene.... Det har resultert i at jeg får dekket alle disse behovene, uten at noen egentlig stiller spørsmål ved dem

Har fått i meg en sånn tabelett nå, så bare den virker skal jeg forsøke å reise meg igjen, egentlig en rar følelse å kjenne kroppen bli bevegelig igjen etter at den har vært så ille at jeg ikke klarer stå opp fra sofaen...

Dessuten kan jeg jo benytte sjansen til å bli opvartet

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-06, 21:09   #143
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Ny dag og nye muligheter....

Så var denne dagen nesten over også, sliten etter å ha sittet på hest i mange timer i dag.... Selv om det er veldig gøy tar det tid for kroppen å gå fra en hest til 3-4....

Dagen har også vært masse telefoner, små ting som må handles inn og ledninger, skrivere, faxer alt som det sitter ledninger i Gubben her i huset har 24 tommeltotter når det kommer til ledinger, enten det gjelder stereo, tv, eller data

Men nå er vi nesten ferdige, har bestilt nytt bord til kjøkkenet, så jeg håper han som skulle dreie bena er ferdig snart.... Da er det HELT ferdig, og da tar jeg ferie

Ellers er det den tiden i mnd igjen, gikk på vekten og hadde gått opp 0,4 kilo.... Det er 1,6 kilo mindre enn det jeg pleide gå opp tidligere, tror kanskje det kan ha noe med progesta care'n å gjøre, legger på meg mindre vann.....

I morgen kveld er det klart for nye omganger med pussing av sal og hodelag, på fredag reiser jeg til Hønefoss for å trene hele helgen.... Gleder meg til å høre hva Jørn (dansk trener som eide Røcky før) sier om den fantastiske treningspartneren min

Maten i dag har vært en salig blanding, men med lite grønnsaker tror jeg....

Stekt hamburger, stekt egg, litt stangselleri, MCT og hvitløksmajones til frokost. Lunsj ble to skiver av brød lagd på samme oppskrift som naboen til Torkil med majones, litt MCT westfalerskinke og 4 sherrytomater. Middag ble en av pannekakene her inne med kesam, litt stevia og 2 ss MCT....

Nå spiser jeg en neve macademianøtter, og er snart oppe i min 3 liter med væske... Har funnet ut at jeg får i meg endel mer om jeg ikke bare drikker vann med litt sitron, men sper på med te, oldenvann med villbringebær, pepsi max og den nye farrisen, Bris med lemongress....

Så dagene springer egentlig ifra meg, helt vilt å tenke på at det alt er 15 Mars og bare 1 måned igjen til konkurransesesongen begynner å nærme seg for min del......

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 17:59   #144
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Så er denne dagen også over......

og jeg har gjort alt jeg skal.... Ja foruten å pusse ridestøvlene mine da

De skal jeg ta i morgen etter at jeg har ridd den ene hesten jeg skal ri før jeg og Rocky drar for å trene.....

Har litt sommerfugler i maven, for Jørn ( han som eide Rocky før) har ikke sett ham siden i November.... Så han skal få litt av en overraskelse, Rocky har blitt mye større, fått mere muskler og har fått en indre trygghet i seg selv som gir ham en fantastisk utstråling.....

Driver og skal steke opp endel mat som jeg skal ha med meg i morgen, siden jeg ikke er hjemme igjen før kl 22.30.... Blir en lang dag, men jeg får ta med meg det jeg skal spise og ellers ty til pølser uten tilbehør om det blir for lite av det jeg selv lager.... Tror neppe det, siden jeg veldig sjelden rekker bli skikkelig sulten....

Jeg vil snart ha vår, vår og en ridebane uten snø.... Det hadde vært så godt å kunne ri uten å tenke på om det er glatt o.l.

I dag har maten vært litt kjedelig, men har fått i meg endel mer grønnsaker enn i går, dessuten har jeg fått i meg mye væske, ble varmt å ri i solen.... Nesten påskestemning jo, sitte i stallveggen med en kopp te og se hestene være vårkåte er liksom høydepunktene i påsken...

Ikke noe fjell her med andre ord

Oppkjøringen til sesongen begynner gjerne rundt påske, så det får bli andre som står i bilkø til og fra fjellet....

Gleder meg til mandag og veiing igjen, av noen rar anledning føles kroppen veldig lett og grei selv om det er den uken som vanligvis er mest plagsom i mnd..... Virker som om progesta care'n faktisk hjelper også når den ikke skal brukes

Jeg har forresten fortsatt mange bokser MCT igjen om noen vil prøve den så legger jeg den på posten

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 20:26   #145
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Høres ut som om du har hatt en herlig dag Tone Ble en smule misunnerlig av å tenke på deg der du satt i solveggen utenfor stallen - snakk om optimal kos !!!!!

Skal bli veldig spennende å høre referat fra morgendagens trening, og jeg forstår din spenning og forventning for å høre hva den tidligere eieren vil ha å si!!!

Ha en toppen kveld (husmora der du står og steker opp morgendagens mat ) - selv sitter jeg og titter på TV3 og et eller annet program om et engelsk par og deres motbydelige matvaner..... isj !!! Og lykke lykke til med treningen imorgen. Sender med noen ekstra buketter solstråler til nesetippen !!

  Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 21:11   #146
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

Høres ut som om du har hatt en herlig dag Tone Ble en smule misunnerlig av å tenke på deg der du satt i solveggen utenfor stallen - snakk om optimal kos !!!!!

Skal bli veldig spennende å høre referat fra morgendagens trening, og jeg forstår din spenning og forventning for å høre hva den tidligere eieren vil ha å si!!!

Ha en toppen kveld (husmora der du står og steker opp morgendagens mat ) - selv sitter jeg og titter på TV3 og et eller annet program om et engelsk par og deres motbydelige matvaner..... isj !!! Og lykke lykke til med treningen imorgen. Sender med noen ekstra buketter solstråler til nesetippen !!

Ja har hatt en kjempedag!!!! Takk for alle solstråler

Husmora er ferdig da, hun har stekt koteletter sammen med squash,brokkoli, rødløk, sopp og litt stangselleri, lagd saus av creme fraiche, rømme og stekeskyen, og da ble det middag i kveld, middag i morgen og sikkert også lunsj i morgen.... Frokosten får jeg ta før jeg drar.....

Nå har jeg også ramlet ned foran tv'n, nyheter, nedslående sådanne men skal se CSI N.Y om en liten stund....

Så jeg taster i vei her, ruller hvite bandasjer og ser på tv, jaggu godt jeg ikke er mann

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 16-03-06, 23:18   #147
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Lev Nå!!!!

Don't wait for some distant day to come,
it may be too late before you've even begun.
Not everyone will agree with all you decide.
Be true to yourself first and foremost.
The only important thing in life is what you do
with the time you spend here on earth.
Don't be afraid to follow your desires,
they are not silly nor selfish.
Take the time and do what makes you feel alive.
Leave your fears and regrets in the past,
for this is where they belong.
Don't cloud today with things that can't be undone.
You have no more control over yesterday or tomorrow,
than you do the raging of your passions.
Do not quiet these dreams nor quench your desires.
For if you do, your journey is ended.
You have only today to begin anew and follow your dreams.
For in the end all we have are our memories.
When the twilight comes to us, let there be,
No excuses, no explanations, no regrets.

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-03-06, 22:08   #148
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Å hvor du er flink

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-06, 18:52   #149
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Så er treningsdag nr 2 blitt vel overstått

I går ble det så sent så jeg la ikke inn noe her, så her kommer et sammendrag

Matmessig gikk dagen i går greit, spiste en stor frokost med nakkekoteletter, masse god saus og grønnsaker.... Lunsj ble en grillet kotelett, og en lunsj kake, (medisterkake med erter og gulerøtter) til middag ble det en nakke kotelett til med masse godt tilbehør....

I dag har det blitt 2 egg, stekte pølser med rødløk og saus av creme fraiche, til lunsj har det blitt 2 brød skiver (naboen til Torkil sin oppskrift) med en halv lunsj kake på sammen med MCT og majones, og middagen blir senere i kveld og da skal vi visst ha biff

Dessuten har jeg spist sjokolade i dag, skal bli fælt å se hvordan den slår ut på vekten på mandag, men jeg har ikke dårlig samvittighet etter de treningsmengdene jeg har hatt...

Så til treningen:

Det har vært så UTROLIG gøy.... Jørn bare ler og sier at Rocky nok er blandt de flotteste dressurhestene som finns i Norge pr i dag.... Både jeg og hesten har blitt kjempeslitne, men det har virkelig vært verd det.... Har fått mengder med tilbakemeldinger på hvor fin han er, og det varmer langt lengst inn for han er jo min lille baby da....

Så vi bare gleder oss til i morgen, han er helt super å ha med seg, og liker virkelig oppmerksomheten han får, så jeg har fått bevist at jeg har hatt rett helt siden jeg så ham første gang i 2003....

Er det rart jeg bare smiler?

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 18-03-06, 19:32   #150
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Snakk om å smile...

.... fra øre til øre - og i tillegg har riktig god grunn til det

Stas at Rocky virkelig har utviklet seg til den superhesten du trodde han ville bli !!!

Flink er du med maten også. Og den sjokoladen forsvinner i løpet av noen dager - og i følge min filosofi så er jo dette en kostholdsomlegging og da må vi jo lære oss å leve med bittelitt sjokolade i ny og ne

Håper kvelden blir super og at biffen er uanstendig mør.... *nam nam*.... nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte biff til ikveld.... Store strutseklemmer og massevis av solstråler til nesetippen med meg til deg !

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no