Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Opp igjen over en kilo

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-11, 07:45   #1
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Opp igjen over en kilo

Og det da skal sies at jeg venter tante, spiste kjøttkaker (ikke potet eller annet sånt da), og det merkes. Pluss at jeg har lest her inne at rundt uke 3 så går det gjerne sånn for noen.
men...

Så mister jeg snart motet. Lot meg reve med siden det gikk så bra i begynnelsen. Og nå... om noen gidder, komme med noen oppmuntrende ord please...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 07:54   #2
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: opp igjen over en kilo

...kan godt innerømme at jeg muuuuuligens må slutte med nøtter, ser det kan være partystopper. Ser ellers på diett.no at jeg holder meg under 5% karbo, 75% fett og resten protein... (med nøttene altså, men likevel dropper de nå fra i dag).

Tips ellers noen? Vanskelig å kutte ned kalorier syns jeg...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 08:36   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Opp igjen over en kilo

Er det salte nøtter? Isåfall er det nok vann
LA kroppen få litt tid på seg, så kommer den skikkelig i gang. Og test ut det med nøtter....

Lykke til videre

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 08:36   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Opp igjen over en kilo

Du trenger ikke kutte ut noe som helst, bare fordi at det stopper opp litt etter to uker. Jobb heller med tålmodigheten

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 08:37   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Opp igjen over en kilo

Mange av oss svinger opp med 1-3 kilo i forbindelse med menstruasjonssyklus - det er ingenting å stresse over, bare vann som blir borte igjen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 08:42   #6
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Opp igjen over en kilo

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du trenger ikke kutte ut noe som helst, bare fordi at det stopper opp litt etter to uker. Jobb heller med tålmodigheten

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 09:54   #7
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp igjen over en kilo

Jeg har stått stille og gått mye opp og bittelitt ned, i over en måned. Ikke mye trøst kansje.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 10:28   #8
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Opp igjen over en kilo

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du trenger ikke kutte ut noe som helst, bare fordi at det stopper opp litt etter to uker. Jobb heller med tålmodigheten

Signerer denne! Vanskeleg, men særs viktig!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 10:47   #9
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Opp igjen over en kilo

Jeg har og hatt svingninger. Opp 1,4 kg forrige uke og denne uka har jeg heller ikke noen forhåpninger om å gå ned. Men jeg har klart å innse at sånn er det noen ganger og jeg må heller gi det tid. Du skal se at plutselig er vekta på tur ned igjen

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:38   #10
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Opp igjen over en kilo

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Er det salte nøtter? Isåfall er det nok vann
LA kroppen få litt tid på seg, så kommer den skikkelig i gang. Og test ut det med nøtter....

ja, salte nøtter... håper det er bare vann. tester ut det med nøtter og leser igjen partystopper postene tror jeg...

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du trenger ikke kutte ut noe som helst, bare fordi at det stopper opp litt etter to uker. Jobb heller med tålmodigheten

akkurat, tålmodighet ja... den jobben blir jeg nok aldri ferdig med dessverre...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Mange av oss svinger opp med 1-3 kilo i forbindelse med menstruasjonssyklus - det er ingenting å stresse over, bare vann som blir borte igjen.

krysser fingrene for vann, men burde jeg ikke se litt nedgang selv om det er mye vann?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg har stått stille og gått mye opp og bittelitt ned, i over en måned. Ikke mye trøst kansje.

hehe... nei ikke helt, men litt..

Opprinnelig lagt inn av monja, her.

Jeg har og hatt svingninger. Opp 1,4 kg forrige uke og denne uka har jeg heller ikke noen forhåpninger om å gå ned. Men jeg har klart å innse at sånn er det noen ganger og jeg må heller gi det tid. Du skal se at plutselig er vekta på tur ned igjen

Ja så var det den tålmodigheten da... ville helst gått ned alle 44 kilo før August liksom...(skjønner jo selvfølgelig at det er urealistisk). Føles bare som jeg kommer til å være en feit resten av livet...

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 18:42   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Opp igjen over en kilo

Tålmodighet er uten tvil en kunst. Men hva skal man gjøre da? Det tar tid å gå opp 44 kilo og det tar tid å gå ned 44 kilo. Sånn er`e bare

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:12   #12
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Opp igjen over en kilo

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tålmodighet er uten tvil en kunst. Men hva skal man gjøre da? Det tar tid å gå opp 44 kilo og det tar tid å gå ned 44 kilo. Sånn er`e bare

ville bare ha noen oppmuntrende ord jeg....

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:15   #13
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Opp igjen over en kilo

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

ville bare ha noen oppmuntrende ord jeg....


Og det fikk du ikke?

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 19:30   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Opp igjen over en kilo

Oppmuntring er vel og bra, men sier det jo bare som det er Hadde det vært bedre å høre at dette kommer til å gå i en fei og at om 3 måneder så veier du 44 kilo mindre ?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bare 3 kilo igjen! Bare Tre! wollafruen Livets lyse side 8 21-08-10 08:38
20 kilo til Runegutt Mer enn 30 kg overvekt 36 01-10-08 11:36
Ned to kilo alt! Elvira Lavkarbo generelt 12 09-09-08 23:25
15 kilo ned! 1979 Ketolysekuren 28 21-08-07 20:00
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 07:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no