Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Kosttilskudd i forbindelse med vekttap

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-05, 20:59   #1
Dionysos
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 49
Innlegg: 7
Dionysos er på en erverdig vei
Question

Kosttilskudd i forbindelse med vekttap

Hei!

Jeg har nå kommet til den ganske originale konklusjon at jeg bør ta av noen kilo. I den anledning har jeg noen spørsmål. Faktum er at jeg aldri tidligere har slanket meg, og jeg er litt usikker på hvordan dette funker.

Jeg har tenkt å trene en del paralellt med slankingen. jeg ønsker å beholde den muskelmassen jeg har og gjerne "konvertere" noe av fettet til muskler samtidig.

Jeg satser på en lavkarbohydrat diett, sammen med diverse kosttilskudd og treningstilskudd.

Det jeg har foreløpig er:

Ephedra Supercaps og Guarana Supercaps

Jeg ønsker også å kjøpe inn diverse vitaminer og mineraler som enten kan hjelpe på vekttapet, lette muskelbyging, eller dekke vanlige daglige behov.

I den anledning vil jeg gjerne ha et par anbefalinger. Jeg er særlig interessert i å få vite om gode protein / kreatin produkter.

Jeg holder også på å sette opp en diett hvor jge gladelig tar imot en del tips, men det kommer jeg inn på i et annet underforum.

På forhånd takk!

Dionysos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Live & let live! Svar med sitat
Gammel 02-06-05, 21:25   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Lurer bare på om du vet noe mer om de produktene du nevner.

Trodde ikke produkter med Ephedra i var lovlige å selge. De inneholder efedrin som har stygge bivirkninger og er tilogmed ulovlig å selge over disk i USA (av alle steder). Grunnet flere dødsfall fant FDA (Food & Drug Adm) det riktig å forby alle slankemidler/kosttilskudd med efedrin. (se her http://www.fda.gov/oc/initiatives/ephedra/december2003/ og http://nccam.nih.gov/health/alerts/e...eradvisory.htm ) Stoffet står også på dopinglisten. Guerana er en brasiliansk urt som også er sterkt vanedannende (uansett hva Herbalife og Natures Own måtte mene). Kjenner flere som har fått problemer etter at de har sluttet med disse produktene - kraftige abstinenser - uten at dette behøver å bety noe da.... (jeg brukte guerana sjøl og fikk problemer da jeg sluttet)

Bare lurer jeg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 02-06-05 kl 21:44.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
er du sukkerslave? sommerfugl Generell ernæringsdebatt 4 26-01-05 18:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no