Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Ikke vekttap på Eurodietten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-09, 09:20   #1
Shenmen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 41
Innlegg: 1
Shenmen er på en erverdig vei

Ikke vekttap på Eurodietten

Er det mulig å ikke gå ned i vekt når man går på Eurodietten? Jeg har holdt på i fase 1 i snart 1 mnd nå og vekten beveger seg omtrent ikke... Fulgte et ketogent kosthold en mnd før jeg begynte på ED og da gikk jeg ned over syv kilo, men etter det er det knapt et kilo nedover... Det er bare en uke til jeg skal til kontorll, men jeg kjenner nå at motivasjonen synker når resultatene uteblir...

Shenmen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 14:47   #2
Siren
Medlem
 
Siren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 58
Siren er på en erverdig vei

Sv: Ikke vekttap på Eurodietten

Hei! Jeg har holdt på med eurodietten i litt over 8 måneder, gått ned ca.27 kg. til nå. Første måneden gikk jeg ned 9 kg! Da gikk det bare i posematen og grønnsaker. Ser du har gått på ketogen kost før dette, jeg prøver ketogen kost nå ( prøvd noen uker), men det ser ikke ut som vekten beveger seg nedover! Mulig det kan ha sammenheng, siden du sier du ikke har gått ned noe nå med å gå fra ketogen til eurodiett, mens jeg har prøvd omvendt?! Ikke vet jeg, irriterende er det uansett !!
Håper det løsner hos deg!
Siren.

Siren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 17:00   #3
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Ikke vekttap på Eurodietten

det er veldig skjelden at noen ikke går ned på ED ,men det kan faktisk skje
det står noe om det på fedon.no.om jeg ikke tar feil
og jeg brukte kunn posemat den første mnd ,, det finnes ikke form for utskjeielser

jeg gikk ned 9 kilo første mnd , ogtotalt 22 kilo på et halvt år. er Tre år siden
nå er det de sisste kiloene jeg holder på med, nå også på ED og føler at jeg raser ned igjen ,, blir to uker til lørdag,, vektned gang første uke ,, 3,2
så blir spennede og se på lørdag hvor mye mer jeg har misstet..

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 20:49   #4
Kitty77
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 5
Kitty77 er på en erverdig vei

Sv: Ikke vekttap på Eurodietten

Jeg har vært i fase 1 i 14 dager nå og gått ned 4 kg. Skal over i fase 2 imorgen. Skal ned mellom 16-20 kg.

Drikker du masse vann? Spiser du endel grønnsaker fra liste 1? Du gjør jo sikkert begge deler - men jeg bare spør likevel. Huff.. så kjedelig at det ikke skjer noe. Men jeg har inntrykk av at noen ikke tåler denne dietten - uten at jeg vet hva som egentlig skjer da. Kanskje det er da det skjer ingenting??

__________________
Kitty77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 17:26   #5
Bindy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 22
Bindy er på en erverdig vei

Sv: Ikke vekttap på Eurodietten

Fant noe på eurodiett sine internettsider. Vet ikke om dette kan være grunnen?

Sitat:

Premenstrual syndrome
It may happen that for certain women’s water retention during the period prior to menstruation can hide loss of weight.

Bindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 22:07   #6
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke vekttap på Eurodietten

Opprinnelig lagt inn av Shenmen, her.

Er det mulig å ikke gå ned i vekt når man går på Eurodietten? Jeg har holdt på i fase 1 i snart 1 mnd nå og vekten beveger seg omtrent ikke... Fulgte et ketogent kosthold en mnd før jeg begynte på ED og da gikk jeg ned over syv kilo, men etter det er det knapt et kilo nedover... Det er bare en uke til jeg skal til kontorll, men jeg kjenner nå at motivasjonen synker når resultatene uteblir...

Tror nok det beste er at du tar dette opp med legen din når du skal på kontroll - kan være en sammenheng med det ketogene kostholdet du fulgte før oppstart på ED, men kan også være andre årsaker
Ikke gi opp, stå på og følg dietten og være dønn ærlig med legen din

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodietten igjen nunno Eurodiett 102 11-04-16 20:38
Eurodietten- og over 30 kg ned krystall Mer enn 30 kg overvekt 15 21-02-16 18:53
Eurodietten sin første dag Malcam Eurodiett 11 21-10-09 18:22
Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med Eurodietten krystall Eurodiett 28 21-05-09 22:22
Ketolyse vs eurodietten?? Monen Lavkarbo generelt 2 27-09-06 18:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no