Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Statisikk

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-05, 16:25   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Statisikk

HP - jeg er full av energi i dag jeg, av en eller annen uinterressant mystisk grunn, og tankeeksperimenterer masse om forumet.. men uansett:

Hva med å få statistikk-side som vi medlemmer kan titte på?

Hadde vært artig synes jeg.. f.eks hvor mange medlemmer som er pålogget i forhold til gjester.. kurver over når det er mest folk pålogget i løpet av døgnet.. histogram på hvilke ukedager/måneder det er mest aktivitet i forhold til innlegg, eller kanskje det hadde vært morro også å se oversikt over hvor mange tråder folk har startet, og hvilke av dem som er mest besøkt... *tenke videre*..... Kanskje vi kan få til et sted hvor man rapporterer inn vekten sin den 1. i hver måned, også kan vi se hvor mange kilo vi har gått ned tilsammen i løpet av en måned? Eller kanskje det er upopulært, og det vil bli sånn at "huff, akk - jeg har bidratt med 3 kilo OPP denne måneden, trøste og bære.. dette går ikke veien..."... og kanskje det er dumt fordi at det er jo ikke alle på forumet som vil NED i vekt, men også OPP... hm.. *tenke på andre ting...* JO! Det hadde vært morsomt å dokumentere hva slags bakgrunn folk med lavkarbolivsstil har? Er det KUN damer mellom 20 og 30? Er det flest gutter med kontorjobb som velger lavkarbo? Eller de guttene mellom 20 og 25, som STUDERER og TRENER?

Listen er uendelig.. Jeg er en liten sucker etter statistikk og histogrammer og kurver og alt.. Og synes sånt er festlig. Men statistikk kan jo misbrukes også da..

NEI - nå slutter jeg å skrive her jeg, før jeg skravler statistiske hull i hodene til folk

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 17:36   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Støttemedlemmer kan nå se webstatistikken

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3857

Statistikk over antall tråder, innlegg og brukere kan jeg ordne, men jeg vet ikke om jeg vil det enda på grunn av at det medfører mye ekstra arbeid når forumetprogrammet må oppgraderes, og det har ikke vært sjelden i det siste

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no