Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

pesto?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-11, 19:17   #1
Løvemamma83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 19
Løvemamma83 er på en erverdig vei

pesto?

e d lavkarbo ok? tenke då i små mengder...

Løvemamma83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nybegynner på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:27   #2
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: pesto?

Ja, pesto går bra! Nå vet jeg ikke hvor streng du er på karbene, siden det bare står lavkarbo i filosofiboksen din, men pesto i små mengder, burde uansett gå bra

Edit: Det kan forøvrig være lurt å sjekke kh-innholdet i akkurat den du velger, da dette varierer veldig fra merke til merke. Beste er vel å lage selv, for da har man full kontroll på både kh og smak

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:30   #3
Løvemamma83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 19
Løvemamma83 er på en erverdig vei

Sv: pesto?

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Ja, pesto går bra! Nå vet jeg ikke hvor streng du er på karbene, siden det bare står lavkarbo i filosofiboksen din, men pesto i små mengder, burde uansett gå bra

eg har vel satt lavkarbo der siden eg e nybegynner og ikkje har lest meg opp på noe enda... veier ikkje maten, så ana ikkje kor masse karbs d blir pr dag... men de karbsene eg ete får eg gjennom grønt... så trur eg har rimelig lav grense på karbs i grunn... men som sagt, må lese meg opp på en retning før eg velger...

Løvemamma83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nybegynner på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:34   #4
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: pesto?

Opprinnelig lagt inn av Løvemamma83, her.

eg har vel satt lavkarbo der siden eg e nybegynner og ikkje har lest meg opp på noe enda... veier ikkje maten, så ana ikkje kor masse karbs d blir pr dag... men de karbsene eg ete får eg gjennom grønt... så trur eg har rimelig lav grense på karbs i grunn... men som sagt, må lese meg opp på en retning før eg velger...

Jeg skjønner! Og for all del: ta den tiden du trenger med å lese deg opp og ikke minst finne ut av hva akkurat DIN kropp trives med! Det er både spennende og strevsomt til tider, og man lærer mye om sin egen kropp. Lykke til

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pesto mailen Ketolysekuren 7 28-08-08 10:34
Hjemmelaget pesto! Ista Annen mat 0 27-08-08 10:25
Pesto Kanari Ketolysekuren 2 31-01-07 20:55
Pesto boble Induksjonen 8 10-03-06 13:04
Pesto Nille Annen mat 0 15-12-04 09:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no