Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Snacks

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-06, 17:43   #1
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Snacks

Hei!

Dette går bra, masse god mat å velge imellom

Hva er lov med tanke på salt snacks? Er fremdeles baconcrisp "lov"? Hva med saltstenger? Annet?

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:03   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Snacks

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

Hei!

Dette går bra, masse god mat å velge imellom

Hva er lov med tanke på salt snacks? Er fremdeles baconcrisp "lov"? Hva med saltstenger? Annet?

Baconcrisp er OK, men saltstenger er fyfy - absolutt fyfy. Salte nøtter er OK, men helst ikke for mye panøtter og cashews. Av nøtter er valnøtter, macadamia og mandler best.

Men ingenting er bra store mengder, - lit om gangen !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:15   #3
uhan
Juniormedlem
 
uhan sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Hordaland
Alder: 65
Innlegg: 29
uhan er ny på veien

Sv: Snacks

Ok - jeg er sikkert fryktelig treg; Hvilket merke av baconkrisp er det dere mener?
Unni

__________________





uhan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:23   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Snacks

Maarud Bacongull i svart pose er OK. Gammeldags Baconsvor i Brun/beige/grå pose fra Maarud er OK. Kims er også OK, men dessverre er det litt lureri når de merker med 0 karber. De har ikke plikt til å merke når varen inneholder mindre enn 1 karb pr 100 gram. Men så mye spiser vi allikevel ikke på en gang vel ? Så da gjør det ikke noe.

Saltet er verre. Salt binder vann ! Med måte syns jeg man kan spise i vei !


Så man du vil ?? Nei, det tor jeg ville være dumt gjort, men om man orker så mye man vil er jo en annen sak. personlig blir jeg direkte uvell før jeg har klart å tømme en liten 45 grams pose med Gammeldags (som er den beste).

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:22   #5
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Snacks

Jeg synes den sorte store posen fra Kims er best, men den er det 2,5 karber i. Den gammeldagse er ok, synes ikke det er sååå vanskelig å spise opp en hel liten pose av den jeg, men...
Som oftest får jeg ikke ha den i fred, gutta min elsker baconcrips.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:59   #6
nita58
Medlem
 
nita58 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 55
Innlegg: 424
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Snacks

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Baconcrisp er OK, men saltstenger er fyfy - absolutt fyfy. Salte nøtter er OK, men helst ikke for mye panøtter og cashews. Av nøtter er valnøtter, macadamia og mandler best.

Men ingenting er bra store mengder, - lit om gangen !!

Jeg rører ikke en eneste en av saltstengene....OK ...lover Nille!!! he he Klarer bare litt av baconcrispet, men litt nøtter er alltid godt!

__________________









nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:02   #7
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Snacks

Hva med pistasjnøtter?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 22:31   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Snacks

Cashews og pistasje er de med mest karber i:

Cashews har 17.7 karber pr 100 gram
Pistasje har 16.1 karber pr 100 gram
og peanøtter har 10,9 karber pr 100 gram

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 11:58   #9
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Snacks

He he, jeg regnet nesten med det De er jo best, men da holder jeg meg like godt unna!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nattmat / snacks HP Frokost og kveldsmat 4 06-04-07 18:29
Djevel-egg (snacks) Marianne Mellommåltider 0 31-12-04 11:09
Nattmat / snacks HP Kake/dessert og snacks 2 09-07-04 17:22
Nattmat / snacks HP Mellommåltider 2 09-07-04 17:22
har dere smat de nye Gilde kjøttbollene, snacks? Iset Atkins kosthold 5 13-02-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no