Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er du for opptatt av vekten?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-10, 01:41   #1
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Er du for opptatt av vekten?

Nå mener jeg ikke vekten på kroppen men vekten på gulvetDen som står å roper på oss når vi står opp om morgenen ,kanskje midt på dagen noen ganger om kvelden.Den som skal vite om hvor mange gram vi har gått ned fra i går til idag osv. Ps(Jeg har ikke klikket er bare overtrøtt)
Fra spøk til revolver:
Ser mange her inne er som meg og går på vekten hver dag ,noen veier seg opptil flere ganger pr dag.Så da tenkte jeg at fra i morgen skal jeg få samboeren min til å gjemme vekk vekta ,og jeg SKAL ikke veie meg før det er gått en måned!!
Noen som blir med på denne utfordringen?
Da blir siste veiing 30sept. Neste veiing.30okt. Begynner du etter denne dato er det uansett bare å slenge seg på

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 08:34   #2
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Off nei, kunne aldri klart meg en måned. Er ennda ny og eksperimenterer litt, men klarer meg fint en uke uten å veie meg

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 12:47   #3
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Er du for opptatt av vekten?

He he, alt for opptatt. Men jeg røyker ikke lenger, jeg har selvfølgelig kuttet ut det daglige godterimisbruket, og jeg har sannelig vært flink til å moderere shoppingen også. Så vektfikseringen skal jeg tillate meg, selv om jeg føler meg latterlig når jeg veier meg to, tre ganger i løpet av en dag.

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 14:48   #4
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Jeg har ikke hatt en vekt i huset på tolv år, jeg veier meg ca. hver 14 dag/en gang i måneden i svømmehallen. Men nå har det sneket seg inn en vekt i form av Wii Fit Plus, og den er litt for høylydt om dagen! Ettersom jeg er i en eksperimenteringsfase med kosthold vil jeg gjerne titte på den en gang i uka, men deretter er jeg gjerne med på utfordringen!

__________________
~Ulvemor
Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 15:15   #5
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: Er du for opptatt av vekten?

--------


Sist redigert av Etherena : 03-01-11 kl 19:20.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 17:40   #6
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Jeg er nok en av dem ja..heihei! Har planer om å legge vekta i skapet under all skittentøyet...så må jeg sette igang å vaske klær før jeg får gjøre noe som helst win-win.

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 18:28   #7
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Jeg har blitt helt forskudd og er hysterisk fordi vekta har stått stille og vipper opp og ned på samme sted..
Jep.. Skal be min bedre halvdel gjemme vekta en mnd. Jeg tar den. Trur seriøst at jeg trenger å slippe ned skuldrene litt og bare spise det som jeg jo vet er riktig..

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 20:07   #8
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Hei hei folkens så kjekt at dere vil være med!
Jeg er drittlei den veiinga, har stått stille en stund jeg også så tror dette bare blir positivt
Så det blir spennende da om en mnd og se hvor mye vi har gått ned og om vi klarer å holde oss
Å om noen starter i dag eller de nærmeste dagene er det jo bare å slenge seg på.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 21:34   #9
rava
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 89
rava er på en erverdig vei

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Jeg veier meg av prinsipp ikke. Jeg har tung beinbygning og endel muskler. Det gjør at jeg veier mer enn det det ser ut som . JEg synes det blir demotiverende og veie seg da.. Så lenge jeg selv er fornøyd og føler meg vel så er det likegyldig hva vekten sier.

rava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, sunt og godt! Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 11:43   #10
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Heisan

Artig intiativ.
Jeg er definitivt med. Er altfor opptatt av veka og stiger på den til stadighet

Da er veiedag 31. oktober. Dette blir spennende.

Lykke til alle sammen

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:51   #11
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Kjekt at du blir med snorkfrøken
Ja det blir spennede så kan vi lage en ny tråd da å se hvor mange kilo alle som er med har gått ned

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 15:23   #12
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Jep.. Da har gubben gjømt vekta. Veide meg i mårrest og veide 87.. Så får vi se om en mnd.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 16:02   #13
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Bra Wevi!!! Lykke til og hold ut så får vi vente i spenning en mnd..

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 16:22   #14
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Aaaaaltfor opptatt! Som du sier, morgen, middag, kveld. Før toalett, etter toalett, før trening, etter trening, hver bidige dag!! Blir jo nesten humørsyk av det, så nå får den stå i fred. Både hjemme og på treninssenteret. Bortsett fra på mandager.... Så helt i fred fikk den ikke være likevel, gitt.

MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:11   #15
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Er du for opptatt av vekten?

jeg var nok for opptatt av vekten mens jeg slanket meg, men nå er jeg mest opptatt av kroppen min, om klærne sitter strammere. jeg har begynt vektstabilisering nå og føler at jeg er nødt til å veie meg en gang i uka for å følge med at jeg ikke legger på meg, men nå som jeg har nådd målet mitt er ikke vekten så viktig lenger (så lenge den ikke går opp)

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 21:39   #16
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Var helt kokko i begynnelsen - men har fått et avslappet forhold til den nå. Jeg går til legen regelmessig og blir beordret på vekt der og så lenge han er fornøyd er jeg fornøyd. LOL
Orker ikke nedturene med mens. Ikke noe morsomt å få oppsving på vektkurven... ..nei da lar jeg heller være å bestige den der...

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 07:59   #17
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Hei hvordan går det med dere har dere klart å holde dere fra å gå på vekta??Det har jeg å det er deilig å slippe å tenke på det faktisk.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:40   #18
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Har klart det, men i ren refleks så gikk jeg dit den sto før. Jeg vet jo ikke hvor den er, så jeg har ikke noe valg.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 09:10   #19
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Oi, skummelt. Tror jeg slenger meg på jeg kanskje... Vanskelig da, har brukt vetka som motivasjon, men har det egentlig noe betydning, så lenge jeg føler meg vel...

Men jeg jukser litt da, for selv om jeg har gått på vekta disse dagene, så tror jeg ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til den 30 oktober. Skal legge vekta i skapet, for da er det så mye arbeid å få dratt den frem, at jeg nok ikke gidder veie, er jo så lett når den står under benken.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:06   #20
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Haha ..så flott wevi!!nei jeg vet heller ikke hvor den er ,har sagt til samboeren at jeg ikke skal ha den igjen før 30 okt.
Kjekt at du blir med Mellon
På vekt-avvenning hihi

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 09:57   #21
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Hei, dette er vanskelig, er sååå nysjerrig på denne ukas resultat. Trenger motivasjon til å ikke grave frem vekta.

Hvordan går det med dere andre?

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 13:17   #22
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Er du for opptatt av vekten?

jeg er opptatt av vekten i alle fall to ganger om dagn,,så lenge jeg ikke har skjeiet ut,, da skyr jeg vekta som pesten,,vil ike vite da

men skal prøve nå og holde meg unna til 30 okt. men blir del værre enn å slutte og røyke

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 13:26   #23
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Jeg lurer litt på å veie meg, men ikke før i morgen tidlig. Litt pga at jeg tester litt nye ting, og har spist helt anderledes denne uka, litt greit å sjekke om det funker liksom...

Tror heller jeg må henge meg på denne når jeg har litt mer kontroll over hva jeg spiser og hvordan det fungerer på kroppen min.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 16:38   #24
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Selfølgelig er det greit å følge med på vekten vist du er usikker på om du legger på deg eller tar av.Men for min del skal jeg holde meg til 30 okt.men nå er jeg ganske sikker på at jeg spiser rett da siden det er min andre runde med ketolyse.Det er faktisk deilig å ikke være opptatt av vekten akkurat nå ,tenker ikke så mye på det heller lenger.
Har vist vendt meg litt avMen lykke til iallefall

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 19:23   #25
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er du for opptatt av vekten?

Jeg sliter med å finne rett balanse, særlig med tanke på at jeg ammer. Hadde hvet lettere med ketogen kost egentlig ser jeg, for da hadde jeg holdt meg helt unna alt som minner om karber. Men nå må jeg nesten spise noe for å finne en balanse, om dere forstår. Men jeg kunne virkelig tenkt meg å holdt med unna vekta en mnd altså, min blir passe bortkastet om jeg ikke tar av 1 gram fordi jeg gjør noe feil.

Føler som sagt jeg sliter litt, er jo ikke bare meg jeg spiser for, så helt frihet har jeg ikke

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Krigen mot vekten Scorpion Lavkarbo generelt 4 05-05-08 21:36
Hvorfor går vekten min OPP? Millsi Ketolysekuren 20 06-01-08 23:03
Hvorfor er folk så innmari opptatt av Nille Lavkarbo generelt 26 13-09-06 22:04
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no