Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hjemmeside?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-09, 15:40   #1
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Hjemmeside?

Vurderer å lage meg egen hjemmeside og lurer på hva slags program jeg skal bruke. Noen som har gode tips?
Og så lurer jeg jo også på om det er mange her inne som har egen hjemmeside?
Legge link her kanskje?

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 15:58   #2
bluVelvet
Medlem
 
bluVelvet sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Molde
Innlegg: 168
bluVelvet er på en erverdig vei

Sv: Hjemmeside?

Hei!
Jeg har både hjemmeside og en aldri så liten nettbutikk (http://www.deadlygoldfish.com/) men så jobber jo jeg med web-programmering også da .

Hvis du ikke er særlig bevandret i HTML og dens fortreffeligheter så anbefaler jeg deg å starte en blogg. Jeg tror Blogspot er bra og enkel å sette opp og bruke: https://www.blogger.com/start men har ikke brukt det selv.

Lykke til

bluVelvet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 16:07   #3
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjemmeside?

Dersom du skal lage en reell hjemmeside, så bør du først kontakte et nettleverandør for å få opprettet domene og webhotell. De vil kunne tilby ulike publiseringssystemer som kan brukes av middels datakyndige til å produsere innholdet på en hjemmeside. Å programmere helt fra bunnen av krever jo et helt annet nivå og programvare, men det var kanskje ikke det du tenkte på. Men blogg, som foreslås her, er et fint sted å begynne dersom det ikke dreier seg om firmavirksomhet o.l.

  Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 17:21   #4
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Hjemmeside?

Opprinnelig lagt inn av bluVelvet, her.

Hei!
Jeg har både hjemmeside og en aldri så liten nettbutikk (http://www.deadlygoldfish.com/) men så jobber jo jeg med web-programmering også da .

Hvis du ikke er særlig bevandret i HTML og dens fortreffeligheter så anbefaler jeg deg å starte en blogg. Jeg tror Blogspot er bra og enkel å sette opp og bruke: https://www.blogger.com/start men har ikke brukt det selv.

Lykke til

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

Dersom du skal lage en reell hjemmeside, så bør du først kontakte et nettleverandør for å få opprettet domene og webhotell. De vil kunne tilby ulike publiseringssystemer som kan brukes av middels datakyndige til å produsere innholdet på en hjemmeside. Å programmere helt fra bunnen av krever jo et helt annet nivå og programvare, men det var kanskje ikke det du tenkte på. Men blogg, som foreslås her, er et fint sted å begynne dersom det ikke dreier seg om firmavirksomhet o.l.

Takk for svar

Håper flere linker til egen hjemmeside her

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min nye hjemmeside Urkost.no Goggen Lavkarbo generelt 65 14-03-08 12:06
Jeg har laget hjemmeside om vektnedgangen min :) linnipinni Ketolysekuren 6 18-09-07 23:16
Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!) Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 23-01-06 09:39
Hjemmeside om slanking? Kanel Generell diskusjon 10 22-04-05 16:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no