Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Svineinfluensa, kjenner du noen?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Se resultatene: Kjenner du noen som er eller har vært smittet?
Ja, i nærmeste familie 6 5,71%
Ja, kollega eller venn 23 21,90%
Nei 57 54,29%
Har det selv! 7 6,67%
Kjenner noen som kjenner noen... 11 10,48%
Hva, er det smittsomt?! 1 0,95%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-07-09, 13:35   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Svineinfluensa, kjenner du noen?

I disse agurktider er det jo gull for avisene å ha influensaen å skrive om. Som igjen gjør folk engstelige. Men så langt har jeg bare hørt om noen som har hørt om noen som kanskje var litt forkjøla...
Så jeg lurer på, kjenner du noen som er smittet?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 13:44   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Foreløpig ikke

Bare noen som har hatt noe lignende, antagelig
Feber, verkende kropp, vondt i hodet, vond hals og sjuuuk. Vet ikke om det var svineinfluensa hun hadde. Bra igjen nå.

Var det svineinfluensa, så ble jeg ikke smittet (14 dg siden)

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 13:48   #3
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Nei kjenner ingen, kjenner heller ingen som kjenner noen som kjenner noen som har det. Dette blir jo spennende framover, spesielt når alt er tilbake til normalen i midten av august!
Det høres voldsomt ut med prognosene enkelte kommer med ang hvor mange som kan bli syke? Jeg har en rolig og avslappet holdning ennå, men man kan jo aldri vite.

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 13:51   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Samme her, noen som har følt seg litt skrale Men jeg har mest tro på at det er sommerforkjølelse.
For en gang skyld er det en fordel å ha passer tredve, siden den smitter mest på yngre

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 13:56   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Nei. Kjenner ingen.

LCHF.se har en interessant artikkel om influensa og vaksiner. En influensa-pandemi er helt vanvittig lønnsomt for legemiddelindustrien, og det er virkelig fantasillioner å tjene på det. En østerriks journalist anklager WHO, FN, medlemmar av ulike regjeringer og bedriftsledere for å skape en svineinfluensa-pandemi med vilje. Hun anklager også vaksineprodusenter for å ha spredd 72 kilo fugleinfluensavirus.


Sist redigert av Veggpryd : 28-07-09 kl 15:35. Årsak: Rettet linken.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 19:06   #6
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Gruer meg til svineinfluensaen kommer til meg.....
Jeg har ikke tid eller anledning til å bli syk!!! Hva kan JEG gjøre for å unngå å bli sengeliggende?? Knaske c-vit??
Eller hva kan jeg gjøre for å komme gjennom hele greia så kjapt så mulig?? Forslag??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 19:31   #7
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Synes signaturen din passet veldig bra på dette innlegget kanutten!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 20:47   #8
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Ja, kjenner en av dem som fikk det på 4H-leiren i Breim...

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 05-08-09, 20:59   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Synes signaturen din passet veldig bra på dette innlegget kanutten!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:54   #10
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Japp.
Datteren min ble testet for det i går (har det mest sannsynlig ikke)
Og min kronisk syke søster fikk bekreftet i går at hun har det.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 10:25   #11
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.

Japp.
Datteren min ble testet for det i går (har det mest sannsynlig ikke)
Og min kronisk syke søster fikk bekreftet i går at hun har det.

Uff også søsteren din da, hun trenger det vel ikke.... Hvordan går det med henne forresten ?

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 10:26   #12
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Gubben til en på jobben har hatt det, men hun har ikke blitt syk

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 11:05   #13
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jeg jobber med en som var blant de første som fikk det. Han fikk Tamiflu relativt kjapt, og sa det var som en ordentlig influensa. Syk, men ikke dødssyk, om dere skjønner hva jeg mener. Han var sykemeldt ei uke, og så frisk som en fisk, så for hans del var det relativt greit. Kjenner jeg blir litt lei av all medieoppstyret, hjelper ikke at folk blir kjempebekymret og får småpanikk. De aller fleste som får det blir friske igjen... Og det dør faktisk ganske mange av vanlig vinterinfluensa hver eneste vinter, men det snakkes det ikke om. Husk hygienen folkens, og blir dere syke, så er det vel en idé å følge normal folkeskikk med å nyse/hoste i armkroken eller inn i en serviett. Vaske hender, bli hjemme om man faktisk blir syk...Tja...

Hilsen frk. lei-av-alt-styret (som sikkert får en real omgang influensa som takk ).

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 11:43   #14
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jeg er blitt testet, for nesten 2 uker siden.. De har bare ikke klart å produsere et svar enda.. >_< Men ble i allefall frisk igjen etter godt og vel 10 dager. Tror egentlig ikke det var svineinfluensa, men jeg hadde i alle fall virusinfeksjon i kroppen. Også jobber jeg på gamlehjem, så kunne ikke ta noen sjanser..

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 11:46   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Kjenner etterhvert rimelig mange som kjenner noen som har det ...
Jeg var kjempesyk for en drøy uke siden, og tok en crp, ikke utslag, men nå hører jeg at det ikke er tilstrekkelig. Uansett, jeg er omtrent frisk igjen nå.
Det som er litt kjekt med sånne pandemier og all den hysterien den skaper er at det er easy peasy å skaffe seg en litt mer romslig intimsone. Om du sitter litt trangt på trikken, eller om det er litt folksomt rundt deg på holdeplassen, så er det bare å hoste litt . Det funker, jeg lover . Folk klemmer seg så langt inn på trikkesetet de kan bare du snufser litt. Haha!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 12:41   #16
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Nei. Kjenner ingen.

LCHF.se har en interessant artikkel om influensa og vaksiner. En influensa-pandemi er helt vanvittig lønnsomt for legemiddelindustrien, og det er virkelig fantasillioner å tjene på det. En østerriks journalist anklager WHO, FN, medlemmar av ulike regjeringer og bedriftsledere for å skape en svineinfluensa-pandemi med vilje. Hun anklager også vaksineprodusenter for å ha spredd 72 kilo fugleinfluensavirus.

Interessant. Noe av det samme kan man lese hos mercola. Tror det var denne artikkelen:
http://articles.mercola.com/sites/ar...Swine-Flu.aspx

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 15:31   #17
nenuial
Medlem
 
nenuial sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
nenuial er ny på veien

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jeg sykemeldt med svineinfluensa nå :P Men de har ikke testa meg, går bare ut ifra at jeg har det, fordi jeg har vært i England, og har influensa-symptomer. Grei måte å få en uke sykemelding over telefon iallefall.
Uansett, hvis det nå er det jeg har, så er det en temmelig normal influensa. Litt feber, vond hals, hoste osv. Men på ingen måte dødssyk. Hysteriet til media er i min mening utrolig unødvendig.

__________________


nenuial er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 19:54   #18
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jeg kryssa av for nei på undersøkelsen for en stund siden. Men nå kjenner jeg noen gitt.
HUn er nesten frisk igjen nå da

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 20:27   #19
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så hysteriske for influensan!

Blir man syk, så blir man syk! Man må jo bare tro at man er sterk nok til å tankle sykdommen om den kommer.. Jeg finnes ikke redd i det hele tatt

Jeg var på Madonnakonserten, badet i frognerparken med en haug av folk fra Norwaycup å var i tyskland.. Så jeg drev jo skikkelig risikosport den uken, men jammen er jeg frisk

Det er jo hysteri! Kjenner jeg blir litt irritert når folk hauser det opp!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 18:27   #20
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Tror jeg fikk det i London i sommer, men legen ville ikke teste meg, han hadde ikke tid, så kan ikke vite sikkert. Jeg blir vanligvis aldri sjuk på sommeren...

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 23:41   #21
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Norge kjøpte vel nesten 10 millioner doser til 650 millioner kroner. sånn ca 60 kr shotten.
De produserer og selger sikkert et par milliarder doser og dette gir en omsetning på sånn ca i overkant av 100 milliarder kroner. Det skal man ikke kimse av. Hørte at endel legemiddelfirma tok patent på svineinfluensavaksine ifjor. Heldig sammentreff...

Legemiddelfirma er en næring som ser at veksten er begrenset inn i fremtiden. Vi lever jo lenger og holder oss friskere. Børsen vil jo at aksjene skal stige kjapt. Ikke holde seg konstant ? Sånne motiv må man følge med på. Det er faktisk økonomiske motiv for sånt her. Er vi sikre på at ikke noen utnytter dem ?

Artig at Kinesiske myndigheter har gått ut med at de ikke anbefaler vaksine for den har liten virkning og har endel negative bivirkninger. I Kina satser man på å behandle influensa med urtemedisiner tilpasset symptomene. Også noe til ettertanke.

Tamiflu ble det sagt hadde mindre virkning og den har endel bivirkninger som kan gjøre en sykere enn influensaen selv.

Nei...lar kroppen fikse dette selv om jeg får det og tar dette med ro.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 00:09   #22
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Jepp, en av de ansatte i barnehagen til barna mine har fått Svineinfluensa - og er blitt syk av den. Har måtte holde seg alene og innendørs i sommervarmen, stakkar.

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 11:00   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Aldri i verden om noen får trykke noen infuensavaksine i meg!
Jeg er forsåvidt en noe ambivalent tilhenger av det naturlige utvalg, men å vaksinere seg mot en helt ordinær infuensa på grunn av en svine-prefiks, når flere hundre dør av helt vanlig infuensa hvert år, det blir for dumt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 11:34   #24
nattinatt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 55
Innlegg: 121
nattinatt er ny på veien

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kjenner etterhvert rimelig mange som kjenner noen som har det ...
Jeg var kjempesyk for en drøy uke siden, og tok en crp, ikke utslag, men nå hører jeg at det ikke er tilstrekkelig. Uansett, jeg er omtrent frisk igjen nå.
Det som er litt kjekt med sånne pandemier og all den hysterien den skaper er at det er easy peasy å skaffe seg en litt mer romslig intimsone. Om du sitter litt trangt på trikken, eller om det er litt folksomt rundt deg på holdeplassen, så er det bare å hoste litt . Det funker, jeg lover . Folk klemmer seg så langt inn på trikkesetet de kan bare du snufser litt. Haha!

Ja den kan eg skrive under påHar gått forkjølt i heile sommer,og er eg så syndig å hoste skikkelig til når eg er ute på handel,så spretter de godt unna meg ja fin måte om ein vil komme først i køen og det kan eg tenke meg

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wNHXcEZ/]

[/url]
nattinatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 17:37   #25
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Svineinfluensa, kjenner du noen?

Min datter på 19 år hadde influensa med 39,6 i feber, vondt i halsen, vondt i muskler og hodet. Etter 5 dager var hun frisk som en fisk. Jeg ble ikke smittet. Da vi ringte legevakten sa de at det var sannsynlig at det var svineinfluensaen fordi det ikke er noen andre influensaer som går for tiden. Ikke nødvendig med noe oppmøte eller Tamiflu dersom hun ble bedre av seg selv. Dette var den minst dramatiske influensaen hun noen gang har hatt.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som kjenner til denne? martefie Generell diskusjon 4 21-07-08 23:14
Er det noen som kjenner seg igjen? Nille Livets lyse side 20 18-02-08 23:12
Noen som kjenner Eat-dietten ? ritamaa Andre dietter 9 26-05-05 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no