Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-08, 13:36   #176
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av raptor, her.

Det i sukkerfrie produkter, erstatter de sukker med kunstige søtstoffer. For å tekkes oss lavkarbere. Tror de..

Tror de? De tekkes jo faktisk lavkarbere.
Men hva skal de erstatte sukkeret med da? Sjokolade uten søtt er ikke akkurat noe som selger, naturlig nok. Stevia er forbudt i dette moldbolandet, så det utgår også. Jeg skjønner godt at det produseres sukkerfritt, og jeg er glad for det. Så kan man heller begrense seg eller holde seg unna.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:17   #177
Paxen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 46
Paxen er på en erverdig vei

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Tina, her.

jeg bestilte for snart 3 uker siden og har ikke hørt noe! Bekymret. Kanskje pakken har blitt borte!

Jeg bestilte også for 3 uker siden, og så en pakke til for 2 uker siden. Den siste kom i dag, den første har jeg ikke sett snurten av.... hmmm...
Den første inneholdt de berømte barene, den andre lefser og annen mat, ingen skumle barer. Kanskje det gjør forskjellen? Håper den bare er forsinket i tollen...

__________________




Paxen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse ==> Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:31   #178
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg fikk min bestilling etter 2 uker - en eske full av barer. Det som hadde hendt meg, var at jeg ikke hadde fått hentelapp, til tross for at pakken min hadde ligget i flere dager på posten og vente på meg. Det kan være lurt å ta en telefon til postkontoret

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:41   #179
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Jeg fikk min bestilling etter 2 uker - en eske full av barer. Det som hadde hendt meg, var at jeg ikke hadde fått hentelapp, til tross for at pakken min hadde ligget i flere dager på posten og vente på meg. Det kan være lurt å ta en telefon til postkontoret

Jeg venter og venter på min bestilling. Til mandag blir det tre uker...

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 11:02   #180
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

nå begynner det å drøye her synes jeg... bestilte for snart en mnd siden... men har ikke sett snurten av de.... hmm....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 11:18   #181
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Uff, dette begynner å bli skummelt, syns jeg. Lurer på hva som tar så lang tid, det skal jo ikke ta mer enn 1 til 2 uker.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 11:20   #182
Santa Sofia
Medlem
 
Santa Sofia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 58
Innlegg: 391
Santa Sofia har en fantastisk aura rundt segSanta Sofia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg fikk et par pakker i forrige uke som var bestilt henholdsvis 19. og 23. mai. Begge pakkene var blitt lagt inn i noen blå strisekker siden merkelappene tydeligvis nesten hadde ramlet av . MEn innholdet var i orden, heldigvis!

__________________
Santa Sofias journal




Start: februar 2008
omstart: 25.01. 2010
Santa Sofia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Starter rolig med moderat lavkarbo etter å ha forsøkt og feilet med ketolyse to ganger! Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 15:24   #183
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Anbefaler å kontakte posten - jeg har flere ganger opplevt å ikke få hentelapp slik at pakker er blitt returnert til avsender. Sløvt postkontor her...

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:44   #184
majama
Seniormedlem
 
majama sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.579
majama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt avmajama har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Fikk pakkelapp i posten i dag, bestilte for litt over 2 uker siden
Min forrige pakke var det også en blå striesekk rundt.

__________________


Startdato 170408 Min journal


majama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 13:03   #185
Paxen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 46
Paxen er på en erverdig vei

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Paxen, her.

Jeg bestilte også for 3 uker siden, og så en pakke til for 2 uker siden. Den siste kom i dag, den første har jeg ikke sett snurten av.... hmmm...
Den første inneholdt de berømte barene, den andre lefser og annen mat, ingen skumle barer. Kanskje det gjør forskjellen? Håper den bare er forsinket i tollen...

Pakken min kom i dag Med et klistremerke fra Deutsche Post i Frankfurt. Liten omvei....

__________________




Paxen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse ==> Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 21:38   #186
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Nå er det 14 dager siden jeg bestilte Gleder meg til å spise taco med tortillas

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 16:08   #187
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Venter spent på pakke nå. Håper alle dere som bestilte for lenge siden, har fått pakkene deres!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 19:54   #188
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Venter spent på pakke nå. Håper alle dere som bestilte for lenge siden, har fått pakkene deres!

Jeg fikk min på lørdag, endelig. 150 kroner i toll.... men innholdet i pakken smaker godt.

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:12   #189
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Jeg fikk min på lørdag, endelig. 150 kroner i toll.... men innholdet i pakken smaker godt.

hadde du bestilt for sånn akkurat over 200 kroner da? det er kjipt når det er sånn AKKURAT

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:38   #190
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

hadde du bestilt for sånn akkurat over 200 kroner da? det er kjipt når det er sånn AKKURAT

Ja, det stemmer. Så vidt over 200 kroner, omregneren jeg brukte stemte ikke helt

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 20:39   #191
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

lønner seg å prøve å ligge rundt 35 dollar, tror jeg..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:13   #192
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Jeg fikk min pakke på fredag, så da ble det taco på meg i helgen. Godt var det, men må innrømme at tortillasene var ikke like gode som de vanlige Ellers så har jeg kjøpt en del barer som jeg trolig ikke får spist siden jeg blir så uvel av de Uff, ikke meningen å være gledesdreper...

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 22:54   #193
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Søster: hvilke barer bestilte du, og har du mye tortillas? Kanskje noen er interresserte i å kjøpe de av deg

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 23:37   #194
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Søster: hvilke barer bestilte du, og har du mye tortillas? Kanskje noen er interresserte i å kjøpe de av deg

Jeg har 9 kokosbarer, fire karamell/peanøttbarer og fire "Chocolate Chip Granola Bar". Har smakt på alle sortene ja

Tortillasene kommer jeg til å beholde, for de er helt greie

"Kom å kjøp"!

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:55   #195
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg har 9 kokosbarer, fire karamell/peanøttbarer og fire "Chocolate Chip Granola Bar". Har smakt på alle sortene ja

Har "snust" litt på de Chocolate Chip Granola - barene, men ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe dem ... Er de gode?

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:45   #196
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

jeg venter på 3 pakken min gleder meg til å få kokosbarer igjen.. spiste en sånn vanlig chocolate bar i dag.. æsj.. nei.. KOKOS... mmm

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 08:55   #197
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

har du tenkt å selge kokosbarene dine så bare send meg pm!!!!! jeg er AVHENGIG av de :P

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:51   #198
missatkins
Nytt Medlem
 
missatkins sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 36
Innlegg: 1
missatkins er på en erverdig vei

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

bestillte masse barer på netrition for Subtotal $30.41 Endelig har jeg en plass der jeg kan bestille barene. Er litt vanskelig å få tak i og er veldig dyr på kostholdbutikkene. koster ca 30 kr per stk:/ med frakt blir det 3 dollar pr bar jeg bestillte det er jo kjempebillig)

missatkins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 23:50   #199
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Har "snust" litt på de Chocolate Chip Granola - barene, men ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe dem ... Er de gode?

Hm..tja.. jeg er sikkert ikke den rette å spørre, for jeg synes ikke at at noen av disse barene har vært spesielt gode
Sikkert bedre at noen andre som liker barene svarer deg

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 23:54   #200
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

har du tenkt å selge kokosbarene dine så bare send meg pm!!!!! jeg er AVHENGIG av de :P

Tja, kanskje jeg skal selge de Eller bør jeg prøve å venne meg til de? Nei tror ikke det Skal vi si 50,- stk?
Neida, det var bare tull, seller de gjerne jeg Lurer litt på hvilken bygd utenfor Ålesund du bor i jeg. Skal nemlig hjem til en av bygdene utenfor Ålesund neste helg

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no