Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg så Fedon!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-12-04, 00:14   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg så Fedon!

Ville altså bare informere om det

Var på Tanum i går (i verste julerushet) - og plutselig da jeg snudde meg, satt Fedon Lindberg der og signerte bøker eller hva han drev. Altså litt festlig synes nå jeg.

Han så mye snillere ut i virkeligheten enn han gjør på TV! Også hadde han en svær diamantring på langfingeren! ..la jeg merke til da.. hehe

Så sånn er det med den saken!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 00:26   #2
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Har tenkt litt på en ting jeg. Synes dere Fedon ser spesielt sunn ut? Jeg for min del synes han ser litt vel grå og kvapsete ut til å kunne trykke trynet sitt på pakningene.. Det hadde i hvert fall ingen positiv effekt på meg før jeg visste hva han egentlig predikerte. Eller er det bare meg som er litt vel kritisk?

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 00:29   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Kvapsete?

Jeg mener han har diabetes, og om man har det så har man jo lett for å være litt.. "kvapsete".

Også er han jo gresk da, så ser jo litt annereledes ut enn.. eh.. vanlig.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 00:39   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tricky

Eller er det bare meg som er litt vel kritisk?

Hm, spørs nok det, altså..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 01:11   #5
Tricky
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Innlegg: 267
Tricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snillTricky er virkelig snill

Er nok også det at jeg ikke er særlig er vandt til å se ansikter på emballasjen, og når det gjelder å få folk til å skjønne hva han egentlig prøver å si vet jeg ikke om det har den beste reklameeffekten Hehe! Greit å få det ut av verden da

Tricky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ren mat Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 01:19   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 03:20   #7
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Nå har jeg aldri sett 'n, jeg da, men jeg vil nå påstå at det egentlig gir mer tiltro å ha han på coveret enn en perfekt modell med 10 kilo sminke og nystyla hår

Det gir litt tillitt at han synes boka si er (teorien sin) er bra nok og seriøs nok til at han stiller opp selv

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 03:21   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av smosje

Nå har jeg aldri sett 'n, jeg da, men jeg vil nå påstå at det egentlig gir mer tiltro å ha han på coveret enn en perfekt modell med 10 kilo sminke og nystyla hår

Det gir litt tillitt at han synes boka si er (teorien sin) er bra nok og seriøs nok til at han stiller opp selv

Signerer den!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 10:19   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg synes også disse bildene blir litt for mye ukebladaktige, men samtidig så tror jeg de er med på en god bevisstgjøring. Vi tenker på Fedon og budskapet hans hver gang vi ser ham. Kjempebudskap på den mest tilgjengelige måten!

Kansje vi skal bytte ut nissen med Fedon?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 11:20   #10
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Jeg har faktisk snakket med Fedon jeg! Han sa hei og jeg sa hei tilbake.
Jeg traff ham i garderoben på personlig treningstudio tidligere i år. Ja han trente med vekter. Det er sånn liten garderobe for 2 så jeg var ikke langt unna ham. Han kom inn mens jeg skifta og sa hei. Jeg sa hei og gikk ut. Jeg ble litt paff med en gang og tenkte etterpå: "herregud jeg skulle jo snakket litt med ham, spurt ham om kosthold osv."

Han er jo ikke slank men heller ikke særlig overvektig, slik blir det når man bryter (sin egen) dietten. Jeg har lang erfaring i å bryte dietter. Jeg såg ham noen ganger etter dette også på treningsstudioet, så han trente der ihvertfall noen måneder. Jeg vet ikke om han trener der lenger nå. Men jeg vedder på at han har gått ned litt i år.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no